abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108584301
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is ook wel een beetje matig. Je bent gewoon een volwassen vent en je mag je best kut voelen maar om jezelf nou op te sluiten en op je bed te gaan liggen huilen gaat het zeker niet beter maken.

Pak het leven eens aan in plaats van je maar gewillig mee te laten voeren elke keer. Bij de minste tegenslag laat jij je al uit het veld slaan. Toon ruggegraat!
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.
pi_108584317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet je wat nergens op gebaseerd is? Jouw aanname dat ik ergens in ben blijven hangen. I rest my case
Oke, dan niet.
pi_108584385
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.
Dat is ook alleen maar omdat jij die gevoelens de kans geeft om de overhand te nemen. Je moet nu juist gezelschap van anderen opzoeken, je verhaal doen en afleiding zoeken. En om er voor te zorgen dat je gedachten niet met jou op de loop gaan kan je beter afleiding zoeken bij andere mensen in plaats van in je eentje iets te ondernemen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:46:09 #34
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108584410
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja jezus man, kom op zeg. Je bent toch een vent of niet dan?
Was je ook zo dramatisch tegenover haar?
O ja, gevoelens dit dat. Man the fuck up.
Je moeder is een hamster
pi_108584499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja jezus man, kom op zeg. Je bent toch een vent of niet dan?
Was je ook zo dramatisch tegenover haar?
O ja, gevoelens dit dat. Man the fuck up.
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.
pi_108584518
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.
Ja, ga jezelf ook nog even zitten vertellen dat je een loser bent.

Dan ben je pas echt een loser. Kom op zeg.
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:49:19 #37
118585 Crutch
pi_108584525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

En waarom accepteer jij dat zomaar?
Je moeder is een hamster
pi_108584662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

En waarom accepteer jij dat zomaar?
Ah ik weet niet; ik kan het soms gewoon niet wegstoppen; het altijd maar doen alsof alles goed is. Dat moet er af en toe uit denk ik.
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:58:06 #39
118585 Crutch
pi_108584765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ah ik weet niet; ik kan het soms gewoon niet wegstoppen; het altijd maar doen alsof alles goed is. Dat moet er af en toe uit denk ik.
Dat is honderd procent begrijpelijk, maar het is gewoon niet slim om zo met die depressie om te gaan.
Het is iets waar je nu niets meer aan kunt doen, klaar.

Zoek dan wat afleiding ofzo en met afleiding bedoel ik iets waar je blij van wordt dus schoolwerk kan wel even wachten.

Als je gaat huilen dan sla ik je, pas op.
Je moeder is een hamster
pi_108584823
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is honderd procent begrijpelijk, maar het is gewoon niet slim om zo met die depressie om te gaan.
Het is iets waar je nu niets meer aan kunt doen, klaar.

Zoek dan wat afleiding ofzo en met afleiding bedoel ik iets waar je blij van wordt dus schoolwerk kan wel even wachten.

Als je gaat huilen dan sla ik je, pas op.
Ja wellicht wel. Ik ga vanavond iig weer werken. Misschien dan toch maar op stap, al heb ik daar totaal geen zin in nu...
pi_108585115
Achja, ik ben nu toch eenmaal hier in dit leven; en uiteindelijk gaat dat toch best snel voorbij. Ik kan maar beter het beste ervan zien te maken; het is een eenmalige kans. Het zal wel zo horen.
pi_108585278
Oke, ik heb inmiddels afgesproken om de stad in te gaan vanavond. Nu maar eerst mijn fiets gaan maken dan... hopelijk werkt dat afleiding zoeken beter.
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:44:41 #43
118585 Crutch
pi_108586155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
Oke, ik heb inmiddels afgesproken om de stad in te gaan vanavond. Nu maar eerst mijn fiets gaan maken dan... hopelijk werkt dat afleiding zoeken beter.
^O^

Goedzo.
Je moeder is een hamster
pi_108592807
Ik ga zaterdag denk ik weer eens de stad in... Ik ga weer wat dames aanspreken .. het voelt allemaal makkelijker aan na recentelijke succesjes.

Ik rapporteer in dit topic als er iets bijzonders gebeurd :D

Also... ik sprak meisje G weer eens gisteren... volgens mij zoekt ze nog steeds excuses :D of niet?

paar dingen die zijn gezegd:

ja ik denk dat ik ook nu ook ga stoppen want nu ik het er over heb vallen me ogen dicht..

nee maar ik meen het wel.. anders weer zombiemode

wanneer spreken weer af?

haha ja als er tijd is;)
je staat op me lijstje hoor..;)

"mijn lijstje "

probleem is gewoon dat ik bijna nergens aan toe kom de laatste tijd
en als je tijd hebt kom je daar pas de dag zelf achter zoals vandaag

je maakt het me behoorlijk onmogelijk he ;P

niet opzettelijk hoor..
ik heb heus wel gedacht of ik naar utrecht kon komen..
het kost gewoon meer tijd dan iets anders ofzo..;)

oh ja en als het niet klikt volgende keer mag je dat gewoon hard en direct tegen me zeggen hoor ;)
maar ik ga er van uit dat het wel klikt

op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. WTF??????????????????????????????????
pi_108592976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik weer eens de stad in... Ik ga weer wat dames aanspreken .. het voelt allemaal makkelijker aan na recentelijke succesjes.

Ik rapporteer in dit topic als er iets bijzonders gebeurd :D

Also... ik sprak meisje G weer eens gisteren... volgens mij zoekt ze nog steeds excuses :D of niet?

paar dingen die zijn gezegd:

ja ik denk dat ik ook nu ook ga stoppen want nu ik het er over heb vallen me ogen dicht..

nee maar ik meen het wel.. anders weer zombiemode

wanneer spreken weer af?

haha ja als er tijd is;)
je staat op me lijstje hoor..;)

"mijn lijstje "

probleem is gewoon dat ik bijna nergens aan toe kom de laatste tijd
en als je tijd hebt kom je daar pas de dag zelf achter zoals vandaag

je maakt het me behoorlijk onmogelijk he ;P

niet opzettelijk hoor..

oh ja en als het niet klikt volgende keer mag je dat gewoon hard en direct tegen me zeggen hoor ;)
maar ik ga er van uit dat het wel klikt

op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. WTF??????????????????????????????????
Ik snap er geen hout van. Wie zegt wat :?
Children of the night. What music they make.
pi_108593158
Oh sorry.. het staat er wel wat onduidelijk ja. Ik ben de vet gedrukte
Volgens mij verzint ze weer excuses of zo.. of ik ben in de friendszone beland :D

Maar voornamelijk toen ze dit zei:

"op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. "

Ja ... ik zie bijna nooit meiden in het echt... dus ik maakte wat opmerkingen over haar maat 36 schoenen en lachte er een beetje om... ja ik lachte om haar spitsige oren omdat die eruit zagen als elven oren.
Fuck ik heb keihard gefaald toen ik dronken was... ze denkt dus dat ik haar afkraakte.
pi_108593422
richard, heb jij een of andere autistische aandoening?
Rustig aan.
pi_108593480
weet niet... zal best kunnen... niet volgens het psychologisch onderzoek in elk geval. Ben er wel op getest.
Best veel mensen op Fok die een beetje autistisch zijn :P
pi_108593623
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
weet niet... zal best kunnen... niet volgens het psychologisch onderzoek in elk geval. Ben er wel op getest.
Ik kan de emoties van andere mensen wel goed interpreteren, maar bij jou.... Het komt over alsof jij dat totaal niet kan ''Ze lachte er een beetje om'' Is positief ehhh... :o
Rustig aan.
pi_108593836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
Ieder mens is op de een of andere manier wel autistisch alleen op sommige vlakken valt het veel minder op ;)
pi_108593848
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.

Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:22:52 #52
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108593895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
niet opzettelijk hoor..
Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.
There is a long line down from heaven.
pi_108593936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.
Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht idee :D vreemd dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:24:26 #54
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108593961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.

Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
pi_108593986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.
pi_108594141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.
Heb je excuses al aangeboden?
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:33:08 #57
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108594284
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb je excuses al aangeboden?
Hoewel goedbedoeld, kan dit ook in je nadeel gaan werken. Want je vestigt er dan opnieuw de aandacht op.

Je kunt beter af en toe een complimentje geven of iets liefs doen voor haar. Zorg ervoor dat ze het fijn vindt om jou te zien.
pi_108594516
_O-

Pfff ik vind jullie een stel autisten maar dat zal aan mij liggen.. Je kunt een meisje toch wel een beetje plagen? Dat ze zichzelf verstopt onder de dekens betekent juist dat ze het leuk vind en dat je haar een beetje aan het plagen is en dat ze gevoelig is voor die manier van ''spelen'' 8)7
Rustig aan.
pi_108594585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:

:D

Okay plagen kan maar had je niet zo'n onzeker labiel geval? :')
pi_108594588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')