Nu... niets... ik lig al 3 dagen in bed. Ik zeg eigenlijk alles af; heb niemand meer gezien en gesproken sinds ze het heeft uitgemaakt.quote:
Dat is ook wel een beetje matig. Je bent gewoon een volwassen vent en je mag je best kut voelen maar om jezelf nou op te sluiten en op je bed te gaan liggen huilen gaat het zeker niet beter maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu... niets... ik lig al 3 dagen in bed. Ik zeg eigenlijk alles af; heb niemand meer gezien en gesproken sinds ze het heeft uitgemaakt.
Ik kan mee HEEL goed voorstellen hoe kut je je nu voelt Axel. Ik heb hetzelfde meegemaakt, was helemaal kapot toen het voor het eerst uit ging. Maar ik kan je ook vertellen, ook JIJ komt er uiteindelijk overheen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu... niets... ik lig al 3 dagen in bed. Ik zeg eigenlijk alles af; heb niemand meer gezien en gesproken sinds ze het heeft uitgemaakt.
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje matig. Je bent gewoon een volwassen vent en je mag je best kut voelen maar om jezelf nou op te sluiten en op je bed te gaan liggen huilen gaat het zeker niet beter maken.
Pak het leven eens aan in plaats van je maar gewillig mee te laten voeren elke keer. Bij de minste tegenslag laat jij je al uit het veld slaan. Toon ruggegraat!
Oke, dan niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat nergens op gebaseerd is? Jouw aanname dat ik ergens in ben blijven hangen. I rest my case
Dat is ook alleen maar omdat jij die gevoelens de kans geeft om de overhand te nemen. Je moet nu juist gezelschap van anderen opzoeken, je verhaal doen en afleiding zoeken. En om er voor te zorgen dat je gedachten niet met jou op de loop gaan kan je beter afleiding zoeken bij andere mensen in plaats van in je eentje iets te ondernemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.
Ja jezus man, kom op zeg. Je bent toch een vent of niet dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja jezus man, kom op zeg. Je bent toch een vent of niet dan?
Was je ook zo dramatisch tegenover haar?
O ja, gevoelens dit dat. Man the fuck up.
Ja, ga jezelf ook nog even zitten vertellen dat je een loser bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.
En waarom accepteer jij dat zomaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.
Ah ik weet niet; ik kan het soms gewoon niet wegstoppen; het altijd maar doen alsof alles goed is. Dat moet er af en toe uit denk ik.quote:
Dat is honderd procent begrijpelijk, maar het is gewoon niet slim om zo met die depressie om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah ik weet niet; ik kan het soms gewoon niet wegstoppen; het altijd maar doen alsof alles goed is. Dat moet er af en toe uit denk ik.
Ja wellicht wel. Ik ga vanavond iig weer werken. Misschien dan toch maar op stap, al heb ik daar totaal geen zin in nu...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is honderd procent begrijpelijk, maar het is gewoon niet slim om zo met die depressie om te gaan.
Het is iets waar je nu niets meer aan kunt doen, klaar.
Zoek dan wat afleiding ofzo en met afleiding bedoel ik iets waar je blij van wordt dus schoolwerk kan wel even wachten.
Als je gaat huilen dan sla ik je, pas op.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
Oke, ik heb inmiddels afgesproken om de stad in te gaan vanavond. Nu maar eerst mijn fiets gaan maken dan... hopelijk werkt dat afleiding zoeken beter.
Ik snap er geen hout van. Wie zegt watquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik weer eens de stad in... Ik ga weer wat dames aanspreken .. het voelt allemaal makkelijker aan na recentelijke succesjes.
Ik rapporteer in dit topic als er iets bijzonders gebeurd
Also... ik sprak meisje G weer eens gisteren... volgens mij zoekt ze nog steeds excusesof niet?
paar dingen die zijn gezegd:
ja ik denk dat ik ook nu ook ga stoppen want nu ik het er over heb vallen me ogen dicht..
nee maar ik meen het wel.. anders weer zombiemode
wanneer spreken weer af?
haha ja als er tijd is;)
je staat op me lijstje hoor..;)
"mijn lijstje "
probleem is gewoon dat ik bijna nergens aan toe kom de laatste tijd
en als je tijd hebt kom je daar pas de dag zelf achter zoals vandaag
je maakt het me behoorlijk onmogelijk he ;P
niet opzettelijk hoor..
ik heb heus wel gedacht of ik naar utrecht kon komen..
het kost gewoon meer tijd dan iets anders ofzo..;)
oh ja en als het niet klikt volgende keer mag je dat gewoon hard en direct tegen me zeggen hoor![]()
maar ik ga er van uit dat het wel klikt
op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. WTF??????????????????????????????????
Ik kan de emoties van andere mensen wel goed interpreteren, maar bij jou.... Het komt over alsof jij dat totaal niet kan ''Ze lachte er een beetje om'' Is positief ehhh...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
weet niet... zal best kunnen... niet volgens het psychologisch onderzoek in elk geval. Ben er wel op getest.
Best veel mensen op Fok die een beetje autistisch zijn
Ieder mens is op de een of andere manier wel autistisch alleen op sommige vlakken valt het veel minder opquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
weet niet... zal best kunnen... niet volgens het psychologisch onderzoek in elk geval. Ben er wel op getest.
Best veel mensen op Fok die een beetje autistisch zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |