abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108575079

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_108575790
Die OP. :D!

quote:
4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108580726
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:55 schreef Skv het volgende:
Die OP. :D!

[..]

Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer wel :+

Maar goed tis stil hier heeft iedereen een date of zo?
pi_108580866
Sommigen werken ;) Een lunch date?
pi_108580917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

:X Hoef je bij mij niet te doen. :P
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_108581115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Sommigen werken ;) Een lunch date?
Ik dacht juist dat Fokkers altijd op FOK! zitten als ze juist net aan het werk zijn...Vroeg je mij nou voor een lunch? :Y)

En zelf werk ik niet wat ook wel problemen geeft in de huidige situatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:21 schreef Skv het volgende:

[..]

:X Hoef je bij mij niet te doen. :P
:*
pi_108582335
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik heb geen date nee. Ken verder ook geen vrouwen die me de moeite waard zijn eigenlijk.
Maar verder ben ik er ook niet zo mee bezig om eerlijk te zijn.

En als een vrouw mij zomaar bij mijn edele delen zou pakken, zou ik dat ook niet altijd waarderen hoor :P
pi_108582514
Ow ik zie nu pas dat het topic is opgesplits in een sc-deel en een serieus deel. Misschien moet ik meer hier zijn ;).
pi_108582621
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb geen date nee. Ken verder ook geen vrouwen die me de moeite waard zijn eigenlijk.
Maar verder ben ik er ook niet zo mee bezig om eerlijk te zijn.

En als een vrouw mij zomaar bij mijn edele delen zou pakken, zou ik dat ook niet altijd waarderen hoor :P
Ben er ook niet zoveel mee bezig het kan me eigenlijk wel gestolen worden zo onderhand, En nee dat was een grap ik grijp natuurlijk nooit zomaar naar iemand edele delen :)
pi_108583122
Hey Axel hoe gaat het ermee. Zag dat je relatie stuk was gelopen? Balen joh!

Ik wil gerust wel met je lunchen hoor Ayumu!
Ik zit sochtends aan de balie en dan is het te druk om te fokken ;)
pi_108583185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey Axel hoe gaat het ermee. Zag dat je relatie stuk was gelopen? Balen joh!
Mja idd, het was maar kort, maargoe... het voelt nu alsof ik in een eindeloos diep zwart gat val. Blijkbaar had ik mijn leven toch nog niet op de rails ofzo.
pi_108583337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mja idd, het was maar kort, maargoe... het voelt nu alsof ik in een eindeloos diep zwart gat val. Blijkbaar had ik mijn leven toch nog niet op de rails ofzo.
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.
pi_108583488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?
pi_108583559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee snap ik wel. Maar ik vind het veel heftiger dan ik had verwacht, met name omdat toen ik in deze relatie stapte ik niet echt behoefte had aan een relatie. Ik voelde me eigenlijk wel goed op mezelf; ik was niet echt verliefd op haar op dat moment... maar het voelde gewoon heel goed. Ik dacht, ik zie wel wat eruit komt... of het nou een paar maanden of een paar jaar gaat duren. Gewoon ervaring opdoen en zien waar het schip strandt. Ik dacht dat ik eindelijk de juiste insteek had gevonden; ik dacht dat ik het goed voor elkaar had.

Vannacht had ik echter zo'n instorting; ik wist niet waar ik het moest zoeken... dit is niet gewoon een normale reactie bij het uitgaan van een korte relatie. Ik snap mijn gevoelens hierbij niet...
pi_108583571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?
Genoeg. Maar ik denk als je blijft hangen in dit soort vragen dat het sowieso niet opschiet.
pi_108583644
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Genoeg. Maar ik denk als je blijft hangen in dit soort vragen dat het sowieso niet opschiet.
Hoezo denk je dat ik ergens in blijf hangen??
Als je mijn posts beter had gelezen, had je geweten dat ik al meerdere relaties achter de rug hebt :')
pi_108583662
quote:

[..]

Dit is in de praktijk helemaal geen issue. Als je iemand leuk vindt dan ga je hem niet afwijzen omdat hij pas net komt kijken. En je kan hier sowieso niet echt spreken over dat ervaring helpt. Elke relatie is anders en dan is het altijd zoeken naar de juiste manier om met elkaar op een prettige manier om te gaan.
pi_108583737
quote:

[..]

Mwa, ik denk niet dat dit voor haar echt een issue was. We hebben altijd alles goed besproken; ze wist dat ik geen ervaring had. Ze wist hoe het was om samen met mij te zijn, ze wist hoe het was om seks met mij te hebben, ruim voordat we de relatie officieel maakte. Ze is altijd open en eerlijk geweest, dus ik geloof ook haar redenen waarom ze het uitgemaakt heeft.
pi_108583759
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat ik ergens in blijf hangen??
Als je mijn posts beter had gelezen, had je geweten dat ik al meerdere relaties achter de rug hebt :')
Nou zo'n post straalt alleen maar onzekerheid uit. En terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ook als je relaties hebt gehad, doet dat daar niks aan af.
pi_108583807
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mwa, ik denk niet dat dit voor haar echt een issue was. We hebben altijd alles goed besproken; ze wist dat ik geen ervaring had. Ze wist hoe het was om samen met mij te zijn, ze wist hoe het was om seks met mij te hebben, ruim voordat we de relatie officieel maakte. Ze is altijd open en eerlijk geweest, dus ik geloof ook haar redenen waarom ze het uitgemaakt heeft.
Kan je dan niet terugkijken op een leuke relatie, een leuke ervaring? Het ligt dus niet echt aan jou.
pi_108583822
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou zo'n post straalt alleen maar onzekerheid uit. En terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ook als je relaties hebt gehad, doet dat daar niks aan af.
Weet je wat nergens op gebaseerd is? Jouw aanname dat ik ergens in ben blijven hangen. I rest my case
pi_108583863
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan je dan niet terugkijken op een leuke relatie, een leuke ervaring? Het ligt dus niet echt aan jou.
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:32:51 #23
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108583895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.
Ja kut zeg. En nu?
Je moeder is een hamster
pi_108583952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het stomme van wat jou overkomen is, is dat zij toch had kunnen weten dat jouw reistijd 2 uur zou bedragen. Dat is dan gewoon een lullige reden om het alsnog uit te maken.
Dat is zoiets van "Nee hoor, ik vind blond haar geen probleem" en dan een paar maanden later zeggen "Sorrie, maar ik heb toch niks met blond haar" -_-
pi_108584037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het stomme van wat jou overkomen is, is dat zij toch had kunnen weten dat jouw reistijd 2 uur zou bedragen. Dat is dan gewoon een lullige reden om het alsnog uit te maken.
Dat is zoiets van "Nee hoor, ik vind blond haar geen probleem" en dan een paar maanden later zeggen "Sorrie, maar ik heb toch niks met blond haar" -_-
Nouja, ze heeft in begin vaker gezegd dat ze liever iemand dichtbij had... maar ze heeft het een kans gegeven. Dat ging een tijd goed, maar nu het serieuzer werd liep ze toch tegen steeds meer dingen aan die gewoon niet mogelijk waren met de afstand. Lullig, ja... maargoe, het kan idd dat het toch blijkt voor haar dat het geen gelukkige keuze was; ik geloof haar daar wel in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')