quote:4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.
5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.
Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer wel![]()
Maar goed tis stil hier heeft iedereen een date of zo?
Ik dacht juist dat Fokkers altijd op FOK! zitten als ze juist net aan het werk zijn...Vroeg je mij nou voor een lunch?quote:
quote:
Ik heb geen date nee. Ken verder ook geen vrouwen die me de moeite waard zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer wel![]()
Maar goed tis stil hier heeft iedereen een date of zo?
Ben er ook niet zoveel mee bezig het kan me eigenlijk wel gestolen worden zo onderhand, En nee dat was een grap ik grijp natuurlijk nooit zomaar naar iemand edele delenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen date nee. Ken verder ook geen vrouwen die me de moeite waard zijn eigenlijk.
Maar verder ben ik er ook niet zo mee bezig om eerlijk te zijn.
En als een vrouw mij zomaar bij mijn edele delen zou pakken, zou ik dat ook niet altijd waarderen hoor
Mja idd, het was maar kort, maargoe... het voelt nu alsof ik in een eindeloos diep zwart gat val. Blijkbaar had ik mijn leven toch nog niet op de rails ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey Axel hoe gaat het ermee. Zag dat je relatie stuk was gelopen? Balen joh!
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mja idd, het was maar kort, maargoe... het voelt nu alsof ik in een eindeloos diep zwart gat val. Blijkbaar had ik mijn leven toch nog niet op de rails ofzo.
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.
Nee snap ik wel. Maar ik vind het veel heftiger dan ik had verwacht, met name omdat toen ik in deze relatie stapte ik niet echt behoefte had aan een relatie. Ik voelde me eigenlijk wel goed op mezelf; ik was niet echt verliefd op haar op dat moment... maar het voelde gewoon heel goed. Ik dacht, ik zie wel wat eruit komt... of het nou een paar maanden of een paar jaar gaat duren. Gewoon ervaring opdoen en zien waar het schip strandt. Ik dacht dat ik eindelijk de juiste insteek had gevonden; ik dacht dat ik het goed voor elkaar had.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.
Genoeg. Maar ik denk als je blijft hangen in dit soort vragen dat het sowieso niet opschiet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?
Hoezo denk je dat ik ergens in blijf hangen??quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Genoeg. Maar ik denk als je blijft hangen in dit soort vragen dat het sowieso niet opschiet.
Dit is in de praktijk helemaal geen issue. Als je iemand leuk vindt dan ga je hem niet afwijzen omdat hij pas net komt kijken. En je kan hier sowieso niet echt spreken over dat ervaring helpt. Elke relatie is anders en dan is het altijd zoeken naar de juiste manier om met elkaar op een prettige manier om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?
Mwa, ik denk niet dat dit voor haar echt een issue was. We hebben altijd alles goed besproken; ze wist dat ik geen ervaring had. Ze wist hoe het was om samen met mij te zijn, ze wist hoe het was om seks met mij te hebben, ruim voordat we de relatie officieel maakte. Ze is altijd open en eerlijk geweest, dus ik geloof ook haar redenen waarom ze het uitgemaakt heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou zo'n post straalt alleen maar onzekerheid uit. En terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ook als je relaties hebt gehad, doet dat daar niks aan af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik ergens in blijf hangen??
Als je mijn posts beter had gelezen, had je geweten dat ik al meerdere relaties achter de rug hebt
Kan je dan niet terugkijken op een leuke relatie, een leuke ervaring? Het ligt dus niet echt aan jou.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dit voor haar echt een issue was. We hebben altijd alles goed besproken; ze wist dat ik geen ervaring had. Ze wist hoe het was om samen met mij te zijn, ze wist hoe het was om seks met mij te hebben, ruim voordat we de relatie officieel maakte. Ze is altijd open en eerlijk geweest, dus ik geloof ook haar redenen waarom ze het uitgemaakt heeft.
Weet je wat nergens op gebaseerd is? Jouw aanname dat ik ergens in ben blijven hangen. I rest my casequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou zo'n post straalt alleen maar onzekerheid uit. En terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ook als je relaties hebt gehad, doet dat daar niks aan af.
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je dan niet terugkijken op een leuke relatie, een leuke ervaring? Het ligt dus niet echt aan jou.
Ja kut zeg. En nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.
Het stomme van wat jou overkomen is, is dat zij toch had kunnen weten dat jouw reistijd 2 uur zou bedragen. Dat is dan gewoon een lullige reden om het alsnog uit te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.
Nouja, ze heeft in begin vaker gezegd dat ze liever iemand dichtbij had... maar ze heeft het een kans gegeven. Dat ging een tijd goed, maar nu het serieuzer werd liep ze toch tegen steeds meer dingen aan die gewoon niet mogelijk waren met de afstand. Lullig, ja... maargoe, het kan idd dat het toch blijkt voor haar dat het geen gelukkige keuze was; ik geloof haar daar wel in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het stomme van wat jou overkomen is, is dat zij toch had kunnen weten dat jouw reistijd 2 uur zou bedragen. Dat is dan gewoon een lullige reden om het alsnog uit te maken.
Dat is zoiets van "Nee hoor, ik vind blond haar geen probleem" en dan een paar maanden later zeggen "Sorrie, maar ik heb toch niks met blond haar" -_-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |