quote:4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.
5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.
Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer welquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer wel![]()
Maar goed tis stil hier heeft iedereen een date of zo?
Ik dacht juist dat Fokkers altijd op FOK! zitten als ze juist net aan het werk zijn...Vroeg je mij nou voor een lunch?quote:
quote:
Ik heb geen date nee. Ken verder ook geen vrouwen die me de moeite waard zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daarom grijp ik enkel mannen bij hun edele delen dat mag weer wel![]()
Maar goed tis stil hier heeft iedereen een date of zo?
Ben er ook niet zoveel mee bezig het kan me eigenlijk wel gestolen worden zo onderhand, En nee dat was een grap ik grijp natuurlijk nooit zomaar naar iemand edele delenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen date nee. Ken verder ook geen vrouwen die me de moeite waard zijn eigenlijk.
Maar verder ben ik er ook niet zo mee bezig om eerlijk te zijn.
En als een vrouw mij zomaar bij mijn edele delen zou pakken, zou ik dat ook niet altijd waarderen hoor
Mja idd, het was maar kort, maargoe... het voelt nu alsof ik in een eindeloos diep zwart gat val. Blijkbaar had ik mijn leven toch nog niet op de rails ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey Axel hoe gaat het ermee. Zag dat je relatie stuk was gelopen? Balen joh!
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mja idd, het was maar kort, maargoe... het voelt nu alsof ik in een eindeloos diep zwart gat val. Blijkbaar had ik mijn leven toch nog niet op de rails ofzo.
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.
Nee snap ik wel. Maar ik vind het veel heftiger dan ik had verwacht, met name omdat toen ik in deze relatie stapte ik niet echt behoefte had aan een relatie. Ik voelde me eigenlijk wel goed op mezelf; ik was niet echt verliefd op haar op dat moment... maar het voelde gewoon heel goed. Ik dacht, ik zie wel wat eruit komt... of het nou een paar maanden of een paar jaar gaat duren. Gewoon ervaring opdoen en zien waar het schip strandt. Ik dacht dat ik eindelijk de juiste insteek had gevonden; ik dacht dat ik het goed voor elkaar had.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke eerste relatie die stuk gaat levert dit soort gevoelens op, ook al was het maar kort. Je moet jezelf alleen niet voorhouden dat het ligt aan jouw 'onkunde' of andere onzin. Dit overkomt iedereen wel eens.
Genoeg. Maar ik denk als je blijft hangen in dit soort vragen dat het sowieso niet opschiet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?
Hoezo denk je dat ik ergens in blijf hangen??quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Genoeg. Maar ik denk als je blijft hangen in dit soort vragen dat het sowieso niet opschiet.
Dit is in de praktijk helemaal geen issue. Als je iemand leuk vindt dan ga je hem niet afwijzen omdat hij pas net komt kijken. En je kan hier sowieso niet echt spreken over dat ervaring helpt. Elke relatie is anders en dan is het altijd zoeken naar de juiste manier om met elkaar op een prettige manier om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat onkunde wel degelijk een rol zou hebben kunnen gescheeld. Welke vrouw van boven de 20 zit nou te wachten op een beginnerling?
Mwa, ik denk niet dat dit voor haar echt een issue was. We hebben altijd alles goed besproken; ze wist dat ik geen ervaring had. Ze wist hoe het was om samen met mij te zijn, ze wist hoe het was om seks met mij te hebben, ruim voordat we de relatie officieel maakte. Ze is altijd open en eerlijk geweest, dus ik geloof ook haar redenen waarom ze het uitgemaakt heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou zo'n post straalt alleen maar onzekerheid uit. En terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ook als je relaties hebt gehad, doet dat daar niks aan af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik ergens in blijf hangen??
Als je mijn posts beter had gelezen, had je geweten dat ik al meerdere relaties achter de rug hebt
Kan je dan niet terugkijken op een leuke relatie, een leuke ervaring? Het ligt dus niet echt aan jou.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat dit voor haar echt een issue was. We hebben altijd alles goed besproken; ze wist dat ik geen ervaring had. Ze wist hoe het was om samen met mij te zijn, ze wist hoe het was om seks met mij te hebben, ruim voordat we de relatie officieel maakte. Ze is altijd open en eerlijk geweest, dus ik geloof ook haar redenen waarom ze het uitgemaakt heeft.
Weet je wat nergens op gebaseerd is? Jouw aanname dat ik ergens in ben blijven hangen. I rest my casequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou zo'n post straalt alleen maar onzekerheid uit. En terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ook als je relaties hebt gehad, doet dat daar niks aan af.
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je dan niet terugkijken op een leuke relatie, een leuke ervaring? Het ligt dus niet echt aan jou.
Ja kut zeg. En nu?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.
Het stomme van wat jou overkomen is, is dat zij toch had kunnen weten dat jouw reistijd 2 uur zou bedragen. Dat is dan gewoon een lullige reden om het alsnog uit te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat het wel aan mij lag, dan had ik misschien nog wat kunnen doen om het te redden. Ze geeft me geen kans.
Nouja, ze heeft in begin vaker gezegd dat ze liever iemand dichtbij had... maar ze heeft het een kans gegeven. Dat ging een tijd goed, maar nu het serieuzer werd liep ze toch tegen steeds meer dingen aan die gewoon niet mogelijk waren met de afstand. Lullig, ja... maargoe, het kan idd dat het toch blijkt voor haar dat het geen gelukkige keuze was; ik geloof haar daar wel in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het stomme van wat jou overkomen is, is dat zij toch had kunnen weten dat jouw reistijd 2 uur zou bedragen. Dat is dan gewoon een lullige reden om het alsnog uit te maken.
Dat is zoiets van "Nee hoor, ik vind blond haar geen probleem" en dan een paar maanden later zeggen "Sorrie, maar ik heb toch niks met blond haar" -_-
Nu... niets... ik lig al 3 dagen in bed. Ik zeg eigenlijk alles af; heb niemand meer gezien en gesproken sinds ze het heeft uitgemaakt.quote:
Dat is ook wel een beetje matig. Je bent gewoon een volwassen vent en je mag je best kut voelen maar om jezelf nou op te sluiten en op je bed te gaan liggen huilen gaat het zeker niet beter maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu... niets... ik lig al 3 dagen in bed. Ik zeg eigenlijk alles af; heb niemand meer gezien en gesproken sinds ze het heeft uitgemaakt.
Ik kan mee HEEL goed voorstellen hoe kut je je nu voelt Axel. Ik heb hetzelfde meegemaakt, was helemaal kapot toen het voor het eerst uit ging. Maar ik kan je ook vertellen, ook JIJ komt er uiteindelijk overheen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu... niets... ik lig al 3 dagen in bed. Ik zeg eigenlijk alles af; heb niemand meer gezien en gesproken sinds ze het heeft uitgemaakt.
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje matig. Je bent gewoon een volwassen vent en je mag je best kut voelen maar om jezelf nou op te sluiten en op je bed te gaan liggen huilen gaat het zeker niet beter maken.
Pak het leven eens aan in plaats van je maar gewillig mee te laten voeren elke keer. Bij de minste tegenslag laat jij je al uit het veld slaan. Toon ruggegraat!
Oke, dan niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat nergens op gebaseerd is? Jouw aanname dat ik ergens in ben blijven hangen. I rest my case
Dat is ook alleen maar omdat jij die gevoelens de kans geeft om de overhand te nemen. Je moet nu juist gezelschap van anderen opzoeken, je verhaal doen en afleiding zoeken. En om er voor te zorgen dat je gedachten niet met jou op de loop gaan kan je beter afleiding zoeken bij andere mensen in plaats van in je eentje iets te ondernemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.
Ja jezus man, kom op zeg. Je bent toch een vent of niet dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik snap het ook niet. Ik heb geprobeerd wat opdrachten voor school te maken, wat te lezen enzo.. maar werkt allemaal niet. En zoals ik zei, mijn gevoelens zijn veel te extreem voor de situatie. Het is alsof er telkens veel meer dingen naar boven komen in een situatie als deze.
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja jezus man, kom op zeg. Je bent toch een vent of niet dan?
Was je ook zo dramatisch tegenover haar?
O ja, gevoelens dit dat. Man the fuck up.
Ja, ga jezelf ook nog even zitten vertellen dat je een loser bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.
En waarom accepteer jij dat zomaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep, je wil het niet weten. Totale ineenstorting. Ik wou dat ik anders was; maar ik ben nou eenmaal zo'n loser.
Ah ik weet niet; ik kan het soms gewoon niet wegstoppen; het altijd maar doen alsof alles goed is. Dat moet er af en toe uit denk ik.quote:
Dat is honderd procent begrijpelijk, maar het is gewoon niet slim om zo met die depressie om te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ah ik weet niet; ik kan het soms gewoon niet wegstoppen; het altijd maar doen alsof alles goed is. Dat moet er af en toe uit denk ik.
Ja wellicht wel. Ik ga vanavond iig weer werken. Misschien dan toch maar op stap, al heb ik daar totaal geen zin in nu...quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is honderd procent begrijpelijk, maar het is gewoon niet slim om zo met die depressie om te gaan.
Het is iets waar je nu niets meer aan kunt doen, klaar.
Zoek dan wat afleiding ofzo en met afleiding bedoel ik iets waar je blij van wordt dus schoolwerk kan wel even wachten.
Als je gaat huilen dan sla ik je, pas op.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
Oke, ik heb inmiddels afgesproken om de stad in te gaan vanavond. Nu maar eerst mijn fiets gaan maken dan... hopelijk werkt dat afleiding zoeken beter.
Ik snap er geen hout van. Wie zegt watquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik weer eens de stad in... Ik ga weer wat dames aanspreken .. het voelt allemaal makkelijker aan na recentelijke succesjes.
Ik rapporteer in dit topic als er iets bijzonders gebeurd
Also... ik sprak meisje G weer eens gisteren... volgens mij zoekt ze nog steeds excusesof niet?
paar dingen die zijn gezegd:
ja ik denk dat ik ook nu ook ga stoppen want nu ik het er over heb vallen me ogen dicht..
nee maar ik meen het wel.. anders weer zombiemode
wanneer spreken weer af?
haha ja als er tijd is;)
je staat op me lijstje hoor..;)
"mijn lijstje "
probleem is gewoon dat ik bijna nergens aan toe kom de laatste tijd
en als je tijd hebt kom je daar pas de dag zelf achter zoals vandaag
je maakt het me behoorlijk onmogelijk he ;P
niet opzettelijk hoor..
ik heb heus wel gedacht of ik naar utrecht kon komen..
het kost gewoon meer tijd dan iets anders ofzo..;)
oh ja en als het niet klikt volgende keer mag je dat gewoon hard en direct tegen me zeggen hoor![]()
maar ik ga er van uit dat het wel klikt
op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. WTF??????????????????????????????????
Ik kan de emoties van andere mensen wel goed interpreteren, maar bij jou.... Het komt over alsof jij dat totaal niet kan ''Ze lachte er een beetje om'' Is positief ehhh...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
weet niet... zal best kunnen... niet volgens het psychologisch onderzoek in elk geval. Ben er wel op getest.
Best veel mensen op Fok die een beetje autistisch zijn
Ieder mens is op de een of andere manier wel autistisch alleen op sommige vlakken valt het veel minder opquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
weet niet... zal best kunnen... niet volgens het psychologisch onderzoek in elk geval. Ben er wel op getest.
Best veel mensen op Fok die een beetje autistisch zijn
Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:55 schreef richard_prf het volgende:
niet opzettelijk hoor..
ik heb heus wel gedacht of ik naar utrecht kon komen..
het kost gewoon meer tijd dan iets anders ofzo..;)
Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht ideequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Stel dan voor haar kant op te komen, dan heeft ze geen excuus meer.
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.
Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
Heb je excuses al aangeboden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nooit meer dus maar ik was ook dronken dus dat speelde wel een rol.
Hoewel goedbedoeld, kan dit ook in je nadeel gaan werken. Want je vestigt er dan opnieuw de aandacht op.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik bedoel dat ik erom lachte terwijl ik die opmerking maakte omdat haar voeten zo klein waren... toen zei ze dat ze ook moeilijk evenwicht kon bewaren omdat haar tenen zo klein zijn en dat zei ze nogal serieus maar ik moest er om lachen want vond dat gewoon komisch klinken. Maar ze verborg meteen haar voeten toen ik opmerkingen maakte omdat ze dacht dat ik haar aan het afkraken was... terwijl ik het er gewoon grappig vond uitzien.
Zelfde geldt voor haar oren.. toen deed ze dekens over haar hoofd heen toen ik zei dat ze spitsig waren en op elven oren leken.
Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zo dom zijn om opmerkingen over het uiterlijk van een vrouw te maken als het niet als compliment bedoeld is?
Nee zeker niet.. maar als je iemand net leert kennen dan is het toch even aftasten. Als haar uiterlijk een issue is voor haar, dan kun je bepaalde dingen toch beter niet zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar positieve dingen tegen haar?
We waren er niet bij he? Je hebt geen idee op welke manier ze dat deed en het feit dat ze het later weer aanhaalt, spreekt niet echt in het voordeel van Richard.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
Pfff ik vind jullie een stel autisten maar dat zal aan mij liggen.. Je kunt een meisje toch wel een beetje plagen? Dat ze zichzelf verstopt onder de dekens betekent juist dat ze het leuk vind en dat je haar een beetje aan het plagen is en dat ze gevoelig is voor die manier van ''spelen''
Nu ben ik het met je eens, net klonk het heul andersquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee zeker niet.. maar als je iemand net leert kennen dan is het toch even aftasten. Als haar uiterlijk een issue is voor haar, dan kun je bepaalde dingen toch beter niet zeggen.
[..]
We waren er niet bij he? Je hebt geen idee op welke manier ze dat deed en het feit dat ze het later weer aanhaalt, spreekt niet echt in het voordeel van Richard.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Catch_me het volgende:
Ben zo'n boek aan het lezen: no more mr nice guy. Misschien een tip voor andere mannen hier die vaak te lief of te aardig worden gevondenIk vind er veel herkenbare dingen in staan iig.
Een boek is theorie in de praktijk leert men veel sneller tenminste als ze de plank voor hun hoofd weg halenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Catch_me het volgende:
Ben zo'n boek aan het lezen: no more mr nice guy. Misschien een tip voor andere mannen hier die vaak te lief of te aardig worden gevondenIk vind er veel herkenbare dingen in staan iig.
GREATquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Catch_me het volgende:
Uiteraard, maar het geeft je wel inzicht in je eigen handelen.
Overigens:
[ afbeelding ]
Als ik koekjes aan het bakken ben wil ik ook niet gestoord wordenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Catch_me het volgende:
Uiteraard, maar het geeft je wel inzicht in je eigen handelen.
Overigens:
[ afbeelding ]
Daadwerkelijk autisme hebben is wel van een andere orde...quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ieder mens is op de een of andere manier wel autistisch alleen op sommige vlakken valt het veel minder op
Dat klopt zeer zeker enkel heeft iedereen het wel in zich op sommige vlakken, Echte autisme is natuurlijk van een heel ander vlak daar hoeven we het niet over te hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daadwerkelijk autisme hebben is wel van een andere orde...
Autistische trekken...ja, ik noem dat meer socially awkwardness. Komt vaak door een gebrek aan ervaring of onzekerheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef vitani het volgende:
[..]
Dat klopt zeer zeker enkel heeft iedereen het wel in zich op sommige vlakken, Echte autisme is natuurlijk van een heel ander vlak daar hoeven we het niet over te hebben
Leg uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef W00fer het volgende:
Altijd dat gelul van vrouwen maar dat ze alles op onzekerheid gooien.
Kan...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Autistische trekken...ja, ik noem dat meer socially awkwardness. Komt vaak door een gebrek aan ervaring of onzekerheid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef W00fer het volgende:
Altijd dat gelul van vrouwen maar dat ze alles op onzekerheid gooien.
Ja leg eens uit?quote:
Wat precies?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
wow dit alles is heftig.
het is allemaal heel erg ernstig en heftig.
nou de heftige gevoelens enzo die men krijgt van dit soort dingen vergeleken met normale personen, of ons zonder antidepresiva.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:57 schreef richard_prf het volgende:
Hoi MLiG alles goed?
Wat is er heftig aan?
ja hij worstelt er ook wel mee denk ik.quote:Het is zoals mijn Zweedse skype vriend ooit zei:
[20-9-2010 1:40:01] cgn: so you don't want a girlfirend?
[20-9-2010 1:41:03] August Muhammedsson: yes but im not trying... i made up my mind, its not worth the effort with little chance of succeeding
[20-9-2010 1:41:25] August Muhammedsson: i like status quo
Gelijk heeft hij gekregen... had ik maar direct naar hem geluisterd... hij is overigens ook iets van 28 en ook altijd single en heeft het ook opgegeven.. 2 jaar geleden al.
kan je dat wel volhouden? krijg je niet dat idee dat je teveel kluizenaar bent en "die vreemde man" enzo ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef richard_prf het volgende:
Die heftige gevoelens moeten uitgeschakeld worden en daarom volg ik stap 2 van de Zweedse buddy:
[20-9-2010 1:38:55] August Muhammedsson: I stopped to care and now i just want stability in life with no emotions at all
Ik wil niet meer door mijn emoties worden geleid en dat er met mijn gevoelens worden gespeeld.
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is niet eens zo'n slecht ideevreemd dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
Ik hou het al 28 jaar vol om min of meer als kluizenaar te leven voor de afgelopen 10 jaar... het wordt steeds makkelijker... de drang om nog een vriendin te vinden wordt almaar kleiner.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je dat wel volhouden? krijg je niet dat idee dat je teveel kluizenaar bent en "die vreemde man" enzo ?
I know.. je hebt gelijk.. ik hou mezelf ook voor de gek. Ergens geloof ik nog in de illusie omdat dat fijn voeltquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.
i kweet niet wat nu nog nodig is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:04 schreef richard_prf het volgende:
Oh sorry.. het staat er wel wat onduidelijk ja. Ik ben de vet gedrukte
Volgens mij verzint ze weer excuses of zo.. of ik ben in de friendszone beland
Maar voornamelijk toen ze dit zei:
"op msn wel ja.. als je me niet kan afkraken op alles wat je ziet.. "
Ja ... ik zie bijna nooit meiden in het echt... dus ik maakte wat opmerkingen over haar maat 36 schoenen en lachte er een beetje om... ja ik lachte om haar spitsige oren omdat die eruit zagen als elven oren.
Fuck ik heb keihard gefaald toen ik dronken was... ze denkt dus dat ik haar afkraakte.
Je hebt eerder geprobeerd je emoties te onderdrukken en emotieloos door het leven te gaan. Echt gelukkig word je er niet van.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef richard_prf het volgende:
Die heftige gevoelens moeten uitgeschakeld worden en daarom volg ik stap 2 van de Zweedse buddy:
[20-9-2010 1:38:55] August Muhammedsson: I stopped to care and now i just want stability in life with no emotions at all
Ik wil niet meer door mijn emoties worden geleid en dat er met mijn gevoelens worden gespeeld.
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er nog wel eens fucking kwaad om worden dat iedereen om me heen een vriendin kon krijgen en ik nooit en dat het allemaal vanzelf leek te gaan en dat werkelijk niemand mij moest. Dan barstte ik soms zelfs in tranen uit of ik schopte mijn deur in elkaar of zo...
tegenwoordig voel ik er niks meer bij... dus tja... geen idee of ik daar blij mee moet zijn.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weer een slecht idee. Ze verzint de smoesjes niet voor niks.
Mag ik je laten zien dat wat je nu schrijft niet zo is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
Jij bent gelukkig pas 18 of zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.
Ironisch trouwens, we zijn even verbitterd: jij zal nooit een relatie krijgen omdat jij denkt dat je er nooit geen zal krijgen en er feitelijk niet voor open staat omdat je op die manier denkt. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
ja eigen schuld van de maatschappij en de vrouwen. want dat is wel wat de vrouw blijkbaar graag wilt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar mag je blij mee zijn gezien het 'feit' dat je nooit een vriendin gaat krijgen.
Ironisch trouwens, we zijn even verbitterd: jij zal nooit een relatie krijgen omdat jij denkt dat je er nooit geen zal krijgen en er feitelijk niet voor open staat omdat je op die manier denkt. Ik zal nooit meer een relatie aangaan omdat ik op dit moment ben overtuigd van de gedachte dat alle mannen leugenachtige klootzakken zijn.
Klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eigen schuld van de maatschappij en de vrouwen. want dat is wel wat de vrouw blijkbaar graag wilt.
ja ik moet proberen niet te weigeren daarin mee te gaan, en er aan mee te gaan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klopt wel een beetjede lieve jongens worden overgeslagen... de leugenachte manipulerende mannen komen altijd ver.. heel ver.... maar dat is wat vrouwen willen inderdaad en ik weiger daarin mee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |