Hangt van je manier van flirten afquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat een onzin.. gedrag is veel belangrijker dan uiterlijk. Verreweg de meeste mannen flirten weleens met vrouwen. Jullie zijn de uitzondering, niet andersom.
En bedankt voor deze mededeling, daar kunnen we ook echt wat mee -_-quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Morgen ga ik stap 1 van mijn plan uitvoeren hoor.
En wat denk je daar mee te bereiken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Morgen avond ga ik stap 1 van mijn plan uitvoeren hoor.
Proberen iemand te ontmoeten tijdens het uitgaan. Daarna afspreken en proberen een extreem goede indruk achter te laten.
Vervolgens aan het lijntje houden, met gevoelens spelen en eromheen draaien.
Nou, succes dan. Maar ik betwijfel of je er echt gelukkiger van wordtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Morgen avond ga ik stap 1 van mijn plan uitvoeren hoor.
Proberen iemand te ontmoeten tijdens het uitgaan. Daarna afspreken en proberen een extreem goede indruk achter te laten.
Vervolgens aan het lijntje houden, met gevoelens spelen en eromheen draaien.
+1quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Denken dat hij daar überhaupt tot in staat is, de eerste meid die hem aandacht geeft bindt hem zo om haar vinger.
Ja nu niet meer hoor... dat is afgelopen nu. Ik wil de situatie gaan omdraaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Denken dat hij daar überhaupt tot in staat is, de eerste meid die hem aandacht geeft bindt hem zo om haar vinger.
Succes!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nu niet meer hoor... dat is afgelopen nu. Ik wil de situatie gaan omdraaien.
Ik heb niks meer te melden... zondag volgt een update mocht er iets bijzonders zijn gebeurd
Helaas.......helaas het wendt hoe ouder je word.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik hou het al 28 jaar vol om min of meer als kluizenaar te leven voor de afgelopen 10 jaar... het wordt steeds makkelijker... de drang om nog een vriendin te vinden wordt almaar kleiner.
Ik weet vrij zeker dat ik het kan volhouden. Ik heb niet echt heftige gevoelens ... maar weet niet of ik daar blij mee moet zijn dat ik er niks meer bij voel :/
Vroeger kon ik er nog wel eens fucking kwaad om worden dat iedereen om me heen een vriendin kon krijgen en ik nooit en dat het allemaal vanzelf leek te gaan en dat werkelijk niemand mij moest. Dan barstte ik soms zelfs in tranen uit of ik schopte mijn deur in elkaar of zo...
tegenwoordig voel ik er niks meer bij... dus tja... geen idee of ik daar blij mee moet zijn.
Dit komt van dezelfde pipo die medicijnen wou nemen om zijn behoefte aan intimiteit uit te schakelenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nu niet meer hoor... dat is afgelopen nu. Ik wil de situatie gaan omdraaien.
Niet meer nodig, ik doe niet meer aan krachttrainen daardoor is mijn testosteron spiegel weer normaal geworden en mijn libido is weer gedaald tot het nul punt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit komt van dezelfde pipo die medicijnen wou nemen om zijn behoefte aan intimiteit uit te schakelen
Ik heb nu al medelijden met de vrouwen die jij tegenkomt.
Dat klopt 100% kevinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Amen! Zit al 5 jaar in het OV en daar word wat afgeflirt als ik de verhalen moet geloven maar zie het nooit gebeuren. laat staan bij mezelfYou're not alone! Flirten zal wel erg leuk zijn... als je een knap persoontje bent.
Ik verwacht/vrees dat het nog succes heeft ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat denk je daar mee te bereiken?
Juist jij zou beter moeten weten omdat je weet hoe het voelt.
Neen, ze vallen liever op zelfverzekerde mannen, ook al zijn het nog zulke eikelsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verwacht/vrees dat het nog succes heeft ookDe meeste meisjes vallen op eikels(/eikelgedrag).
Alsof je daar iets mee opschiet. Ga je tijd eens beter besteden. Dat meisje wat je dan gek wil maken heeft jou ten eerste nooit wat misdaan en ten tweede is het behoorlijk kansloos.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou het is nogal pijnlijk dat ik al die jaren keihard werd genegeerd zonder dat ik er in mijn ogen iets aan kon doen. Ik heb nooit eerlijke kansen gekregen.
Dat nu dingen opeens wel mogelijk zijn komt gewoon omdat ik nu ouder ben ga uitzien.
Ik wil gewoon wraak nemen op het verleden en op al die chicks die met kut smoesjes kwamen aanzetten.
Wraak is zoet... nu wil ik een meisje gek maken en de hele tijd doen alsof ik geen tijd heb om af te spreken maar wel aan het lijntje houden en met haar gevoelens spelen.
Goed om te weten trouwens, mocht ik nog eens met je willen meeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit vol met wraakgevoelens. Nu wil ik graag een meid kut laten voelen.
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed om te weten trouwens, mocht ik nog eens met je willen meeten.
Vraagje, ging je alleen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
Wow, wordt net wakker; wat ben ik ontzettend blij dat ik op stap ben gegaan gisteravond. Ongelofelijk dat zo'n simpele keuze zo'n wereld van verschil uit kan maken; of alleen thuis zitten en weer in negatieve gedachte verzinken; of gewoon de stad in gaan en schijt hebben aan alles en echt een hele goede avond hebben. Wel een eye-opener... zo af en toe kan ik dan toch wel geloven dat er niet iets heel erg mis met me is, maar dat ik gewoon verkeerd om ga met mijn gevoelens en het verwerken van tegenslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |