abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 02:54:31 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108614116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:53 schreef vitani het volgende:

[..]

Absoluut niet!

Waar zie je mij toch voor aan :(

Zie je ze negeert me zelfs...
misschien is vitani gewoon gaan negeren beter, beterebob
pi_108614119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien is hem gewoon negeren beter beterebob
Ik kom net binnenvallen. Maar iedereen moet zijn verhaal kunnen vertellen. Ook al is dat op een aandachttrekkende manier.
pi_108614122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik mis firefly.
hij sprak waarheid.
het gaat hierboven nu om 'manipuleren'. maar de vrouw wil gewoon geleid worden.
het is een dunne lijn tussen manipuleren en leiden.

[..]

ja idd. gewoon negeren, of als voorbeeld gebruiken om het over te hebben :P

De firefly periode heb ik nooit meegemaakt ik had het toen al ruim een half jaar opgegeven met de meiden dus ik checkte het topic nooit meer... maar als hij de waarheid sprak zal hij wel gebashed zijn uit het topic?

Meisje V, meisje S en meisje G hebben me keihard op mijn hart gestampt inderdaad. En ik heb dus geen zin om meisje D te smsen of te bellen die ik tijdens carnaval had ontmoet geen zin om nog eens op mijn hart te worden gestampt.
pi_108614132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

De firefly periode heb ik nooit meegemaakt ik had het toen al ruim een half jaar opgegeven met de meiden dus ik checkte het topic nooit meer... maar als hij de waarheid sprak zal hij wel gebashed zijn uit het topic?

Meisje V, meisje S en meisje G hebben me keihard op mijn hart gestampt inderdaad. En ik heb dus geen zin om meisje D te smsen of te bellen die ik tijdens carnaval had ontmoet geen zin om nog eens op mijn hart te worden gestampt.
Samengevat: Firefly poste alles vanuit PUA-oogpunt. Terwijl meerderheid hier vindt dat je zulke dingen niet letterlijk moet uitvoeren. Hoogstens dat het een handvat zou kunnen zijn,
pi_108614157
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat gebeurt hier op Fok in ieder geval vaak genoeg. Iets met alle schuld buiten jezelf leggen en zo...
Dat kan. Blijkbaar val ik op klootzakken. Ik heb in ieder geval geen vertrouwen meer in relaties e.d.
pi_108614164
Richard. Ik denk dat je ook in moet zien dat je domme dingen hebt gedaan met G. Dus niet alleen de schuld afschuiven op die 'bitches'. En ondanks dat mag je heus wel hopen dat je weer eens wat met een meisje krijgt. Je leek je leven wat meer op orde te hebben en zo.
pi_108614216
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:59 schreef debeterebob het volgende:
Richard. Ik denk dat je ook in moet zien dat je domme dingen hebt gedaan met G. Dus niet alleen de schuld afschuiven op die 'bitches'. En ondanks dat mag je heus wel hopen dat je weer eens wat met een meisje krijgt. Je leek je leven wat meer op orde te hebben en zo.
Ja sowieso heb ik fouten gemaakt... maar draai er daarna niet omheen. Zo blijf ik in de illusie geloven... en G komt nog regelmatig op msn en spreekt mij direct aan... en nog altijd wilt ze een keer afspreken.

Meisje V ben ik al anderhalf jaar hopeloos verliefd op , ik zie haar als ideaalbeeld. Ze wilt tegenwoordig alleen nog telefonisch contact omdat ze nu weet dat ik verliefd ben op haar alleen durft ze dat niet toe te geven dat dat de reden is... ze heeft zogenaamd nooit meer tijd om af te spreken.

Meisje S is degene waar ik een one night stand mee had. Ik zou afgelopen woensdag eigenlijk naar haar toe gaan gewoon als vrienden en om mijn tshirt op te halen die daar al ruim een jaar ligt... maar ook dat werd weer afgezegd.

Meisje D ontmoette ik tijdens carnaval en heb ik mee gezoend en nummer gekregen... maar ik heb geen contact meer opgenomen.... ik wil niet nog een keer pijnlijke situaties doormaken.
pi_108614267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh maar dat kan ik ook zeggen over u meneer

[..]

wie vertelde nou eerst wie wat moest gaan doen?

en nu zet je mij hier neer alsof ik jou aanval, maar het feit is dat ik me ernstig irriteer aan dat hosselgedoe van jou hier in een serieus topic.
nu probeer je wel andere users aan jouw kant te krijgen met dit gedoe om mij slecht neer te zetten. maar dat mogen ze zelf beslissen. ik houd niet van dat haantjesgedrag dat jij even het alfamannetje hier wil uithangen voor lauzi 1993.
het ging allemaal mis met de nutteloze posts van jouw van die verkapte hosselpoging.

serieus topic hier weet u nog.

tr gemaakt
Je doet je best en wat je niet kan laten, Al irriteer jij je helemaal kapot aan mij zal mij dat ten zeerste worst zijn en wie vertoont er nou haantjesgedrag juist u. Vervelend heerschap dat je bent en een jankbal ook nog eens.

Wie de bal kaatst....mag hem terug verwachten!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 03:17:13 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108614272
Voor het eerst heb ik wat te melden wat echt met versieren te maken heeft.

Ik date nu al een tijdje met iemand, maar ik voel nog steeds niks voor haar buiten dat ik goed met haar kan lachen enzovoort. Haar uiterlijk is voor mij om te watertanden, ze heeft rood haar en een kledingstijl die ik heel mooi vind en ik kan dus goed met haar praten/lachen.

En toch ondanks alles voel ik geen ene moer voor haar.

Ik snap mezelf echt niet meer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 03:18:13 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_108614277
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 02:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Samengevat: Firefly poste alles vanuit PUA-oogpunt. Terwijl meerderheid hier vindt dat je zulke dingen niet letterlijk moet uitvoeren. Hoogstens dat het een handvat zou kunnen zijn,
Ik vond hem meester *;
alleen toen later was hij alleen maar in "Gevecht" met de anderen uit het topic.
het is het niet waard om terug te lezen omdat hij constant werd aangevallen. maar wel grote waarheden schreef hij als je de moeite ervoor neemt om terug te vinden.
pi_108614282
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:17 schreef heloef het volgende:

Ik date nu al een tijdje met iemand, maar ik voel nog steeds niks voor haar buiten dat ik goed met haar kan lachen enzovoort. Haar uiterlijk is voor mij om te watertanden, ze heeft rood haar en een kledingstijl die ik heel mooi vind en ik kan dus goed met haar praten/lachen.

Vooralsnog geen relatie materiaal voor jou, enkel vrienden dus. Weet jij hoe zij jou ziet?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 03:31:05 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108614326
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Vooralsnog geen relatie materiaal voor jou, enkel vrienden dus. Weet jij hoe zij jou ziet?
Ze vind me leuk, ze heeft me geprobeerd te zoenen. Maar ik twijfelde enorm over "ons" en wou niet de intentie geven dat ik ook zo gek was van haar zoals zij van mij. Dus ik heb die zoen maar een soort van ontweken.
C'est la vie
pi_108614330
@ MLiG

Ik ga wraak nemen... de eerst volgende keer dat ik iemand ontmoet tijdens uitgaan ga ik de situatie omdraaien... ik maak mezelf gewild en stel me onbereikbaar op in combinatie met berekenend manipuleren. Eerst volgende keer ben ik degene die iemand aan het lijntje houdt , met smoesjes aan komt zetten en met gevoelens gaat spelen.

De tijd om wraak te nemen is aangebroken.
pi_108614344
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze vind me leuk, ze heeft me geprobeerd te zoenen. Maar ik twijfelde enorm over "ons" en wou niet de intentie geven dat ik ook zo gek was van haar zoals zij van mij. Dus ik heb die zoen maar een soort van ontweken.
Maar wel lekker blijven aankloten. Way to go :D
  vrijdag 2 maart 2012 @ 03:47:14 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108614403
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar wel lekker blijven aankloten. Way to go :D
Ja ik weet het allemaal niet zo snel en ik wil ook niet dat ik over 2 weken spijt heb ofzo.
C'est la vie
pi_108614894
@Lauzi: Die lieve stotterende jongen bij de bushalte is niks meer geworden?
pi_108614906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:32 schreef richard_prf het volgende:
@ MLiG

Ik ga wraak nemen... de eerst volgende keer dat ik iemand ontmoet tijdens uitgaan ga ik de situatie omdraaien... ik maak mezelf gewild en stel me onbereikbaar op in combinatie met berekenend manipuleren. Eerst volgende keer ben ik degene die iemand aan het lijntje houdt , met smoesjes aan komt zetten en met gevoelens gaat spelen.

:')
Succes! die houding volhouden lijkt mij al vooruitgang :) ^O^
pi_108614930
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:32 schreef richard_prf het volgende:
@ MLiG

Tja dan verlaag je je tot hetzelfde niveau als waar je die dames van beschuldigt....

Je moet het zelf weten, en ik weet dat het verleidelijk is, maar je kan er beter gewoon boven staan hoor. Gewild en onbereikbaar zijn is prima, maar laat dat gemanipuleer maar achterwege. Karma's a bitch, dat je het weet.
pi_108615790
Wat men hier negatief als "manipuleren" beschrijft, is gewoon het hele spel van flirten.

Een heerlijk spel. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108615845
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef El_Matador het volgende:
Wat men hier negatief als "manipuleren" beschrijft, is gewoon het hele spel van flirten.

Een heerlijk spel. :9
Dat flirten is een dom spelletje waarvan ik nog steeds niet weet wat de spelregels zijn omdat niemand dat kan uitleggen ;(
pi_108615876
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat flirten is een dom spelletje waarvan ik nog steeds niet weet wat de spelregels zijn omdat niemand dat kan uitleggen ;(
Sja, voor autisten is het moeilijk.

het is een kwestie van veel doen, veel leren (op je bek gaan dus) en de goeie momenten koesteren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_108616605
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, voor autisten is het moeilijk.

het is een kwestie van veel doen, veel leren (op je bek gaan dus) en de goeie momenten koesteren.
Voor autisten is het ook meer een kwestie van geluk ipv aanvoelen, want dat kunnen we niet zo goed. Maar het is idd een kwestie van doen en hopen dat het goed komt.
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Beter kun je met haar breken heloef, als je weet dat je toch niks voor haar gaat voelen.
Tenzij...je haar ergens toch leuk vindt, maar alleen jij kan dat bepalen.
pi_108620468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:15 schreef Faxie het volgende:
@Lauzi: Die lieve stotterende jongen bij de bushalte is niks meer geworden?
Nee, dat was sowieso niks geworden want hij is vrij lelijk in mijn ogen. Mocht ik ooit - op wat voor manier dan ook - in contact met hem komen is dat enkel vriendschappelijk van mijn kant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

[..]

Flirten is juist heel leuk.
pi_108621667
quote:

[..]

Amen! Zit al 5 jaar in het OV en daar word wat afgeflirt als ik de verhalen moet geloven maar zie het nooit gebeuren. laat staan bij mezelf :P You're not alone! Flirten zal wel erg leuk zijn... als je een knap persoontje bent.
pi_108621934
Jij bent knap zat kevin :9

Het is niet leuk als het allemaal aan je voorbij gaat, en je er ook (onbewust) niet meer voor open staat.
Ik ben ook slecht in flirten :+ Ik plaag mensen graag, met een knipoog, maar dat wordt altijd gezien als flirten :+
pi_108622844
Wow, wordt net wakker; wat ben ik ontzettend blij dat ik op stap ben gegaan gisteravond. Ongelofelijk dat zo'n simpele keuze zo'n wereld van verschil uit kan maken; of alleen thuis zitten en weer in negatieve gedachte verzinken; of gewoon de stad in gaan en schijt hebben aan alles en echt een hele goede avond hebben. Wel een eye-opener... zo af en toe kan ik dan toch wel geloven dat er niet iets heel erg mis met me is, maar dat ik gewoon verkeerd om ga met mijn gevoelens en het verwerken van tegenslagen.
pi_108623008
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 03:17 schreef heloef het volgende:

Dat is geen slechte uitgangspositie Heloef; gevoelens kunnen altijd nog komen... het kan ook dat het moet groeien. Bovendien staan sterke gevoelens een leuke omgang met elkaar vaak in de weg.
pi_108625536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Amen! Zit al 5 jaar in het OV en daar word wat afgeflirt als ik de verhalen moet geloven maar zie het nooit gebeuren. laat staan bij mezelf :P You're not alone! Flirten zal wel erg leuk zijn... als je een knap persoontje bent.
Ik ken het... 7 jaar met OV gereisd ook nooit wat gebeurd :P Maar gelukkig weet ik in mijn geval de reden en dat is dat ik er heel lang als een pubertje van 16 heb uitgezien tot ver in de 20. Alles draait om het uiterlijk.

Tegenwoordig lukt het me wel om te flirten omdat ik eindelijk als een twintiger uitzie en ik ben er niet eens zo slecht in en inderdaad het is leuk... heel leuk.

Ik zit vol met wraakgevoelens. Nu wil ik graag een meid kut laten voelen.
pi_108625648
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
Vooral doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108625693
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
Wow, wordt net wakker; wat ben ik ontzettend blij dat ik op stap ben gegaan gisteravond. Ongelofelijk dat zo'n simpele keuze zo'n wereld van verschil uit kan maken; of alleen thuis zitten en weer in negatieve gedachte verzinken; of gewoon de stad in gaan en schijt hebben aan alles en echt een hele goede avond hebben. Wel een eye-opener... zo af en toe kan ik dan toch wel geloven dat er niet iets heel erg mis met me is, maar dat ik gewoon verkeerd om ga met mijn gevoelens en het verwerken van tegenslagen.
Soms is het zo makkelijk. Gewoon leuke dingen gaan doen als je je kut voelt en het gaat gelijk weer een stuk beter :D
pi_108625828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Niet doen, dat is niet tof.
pi_108625845
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij bent knap zat kevin :9

Het is niet leuk als het allemaal aan je voorbij gaat, en je er ook (onbewust) niet meer voor open staat.
Ik ben ook slecht in flirten :+ Ik plaag mensen graag, met een knipoog, maar dat wordt altijd gezien als flirten :+
Volgens mij zijn het overgrote gedeelte van de mannen niet aantrekkelijk genoeg om zomaar spontaan te flirten.
Mijn vrienden uit mijn studietijd is het eigenlijk ook nooit gelukt om zomaar spontaan te flirten terwijl ze het wel probeerden. Uiteindelijk hebben ze wel allemaal een relatie.
pi_108625865
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Niet doen, dat is niet tof.
En bovenal: het heeft geen nut.
pi_108626158
Wraak nemen. Joh waar zijn we nou mee bezig :')
pi_108626211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wraak nemen. Joh waar zijn we nou mee bezig :')
Beter gewoon verbitterd raken over alle homo's in Nederland :')

(Oke, nu speel ik op de man :@ )
pi_108626309
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter gewoon verbitterd raken over alle homo's in Nederland :')

(Oke, nu speel ik op de man :@ )
Verbitterd is het verkeerde woord, Ze zijn mijn type niet en ik heb niks met ze ;(

Is ook iets van de laatste jaren moet ik zeggen maar dat heeft met wel wat meer invloeden te maken dan enkel de Nederlandse homo man. Ook het hele circus erom heen kan ik je vertellen
Homo zijn is hip weet je wel :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')