misschien is vitani gewoon gaan negeren beter, beterebobquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:53 schreef vitani het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Waar zie je mij toch voor aan![]()
Zie je ze negeert me zelfs...
Ik kom net binnenvallen. Maar iedereen moet zijn verhaal kunnen vertellen. Ook al is dat op een aandachttrekkende manier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien is hem gewoon negeren beter beterebob
De firefly periode heb ik nooit meegemaakt ik had het toen al ruim een half jaar opgegeven met de meiden dus ik checkte het topic nooit meer... maar als hij de waarheid sprak zal hij wel gebashed zijn uit het topic?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik mis firefly.
hij sprak waarheid.
het gaat hierboven nu om 'manipuleren'. maar de vrouw wil gewoon geleid worden.
het is een dunne lijn tussen manipuleren en leiden.
[..]
ja idd. gewoon negeren, of als voorbeeld gebruiken om het over te hebben
Samengevat: Firefly poste alles vanuit PUA-oogpunt. Terwijl meerderheid hier vindt dat je zulke dingen niet letterlijk moet uitvoeren. Hoogstens dat het een handvat zou kunnen zijn,quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De firefly periode heb ik nooit meegemaakt ik had het toen al ruim een half jaar opgegeven met de meiden dus ik checkte het topic nooit meer... maar als hij de waarheid sprak zal hij wel gebashed zijn uit het topic?
Meisje V, meisje S en meisje G hebben me keihard op mijn hart gestampt inderdaad. En ik heb dus geen zin om meisje D te smsen of te bellen die ik tijdens carnaval had ontmoet geen zin om nog eens op mijn hart te worden gestampt.
Dat kan. Blijkbaar val ik op klootzakken. Ik heb in ieder geval geen vertrouwen meer in relaties e.d.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier op Fok in ieder geval vaak genoeg. Iets met alle schuld buiten jezelf leggen en zo...
Ja sowieso heb ik fouten gemaakt... maar draai er daarna niet omheen. Zo blijf ik in de illusie geloven... en G komt nog regelmatig op msn en spreekt mij direct aan... en nog altijd wilt ze een keer afspreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:59 schreef debeterebob het volgende:
Richard. Ik denk dat je ook in moet zien dat je domme dingen hebt gedaan met G. Dus niet alleen de schuld afschuiven op die 'bitches'. En ondanks dat mag je heus wel hopen dat je weer eens wat met een meisje krijgt. Je leek je leven wat meer op orde te hebben en zo.
Je doet je best en wat je niet kan laten, Al irriteer jij je helemaal kapot aan mij zal mij dat ten zeerste worst zijn en wie vertoont er nou haantjesgedrag juist u. Vervelend heerschap dat je bent en een jankbal ook nog eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh maar dat kan ik ook zeggen over u meneer
[..]
wie vertelde nou eerst wie wat moest gaan doen?
en nu zet je mij hier neer alsof ik jou aanval, maar het feit is dat ik me ernstig irriteer aan dat hosselgedoe van jou hier in een serieus topic.
nu probeer je wel andere users aan jouw kant te krijgen met dit gedoe om mij slecht neer te zetten. maar dat mogen ze zelf beslissen. ik houd niet van dat haantjesgedrag dat jij even het alfamannetje hier wil uithangen voor lauzi 1993.
het ging allemaal mis met de nutteloze posts van jouw van die verkapte hosselpoging.
serieus topic hier weet u nog.
tr gemaakt
Ik vond hem meesterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samengevat: Firefly poste alles vanuit PUA-oogpunt. Terwijl meerderheid hier vindt dat je zulke dingen niet letterlijk moet uitvoeren. Hoogstens dat het een handvat zou kunnen zijn,
Vooralsnog geen relatie materiaal voor jou, enkel vrienden dus. Weet jij hoe zij jou ziet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst heb ik wat te melden wat echt met versieren te maken heeft.
Ik date nu al een tijdje met iemand, maar ik voel nog steeds niks voor haar buiten dat ik goed met haar kan lachen enzovoort. Haar uiterlijk is voor mij om te watertanden, ze heeft rood haar en een kledingstijl die ik heel mooi vind en ik kan dus goed met haar praten/lachen.
En toch ondanks alles voel ik geen ene moer voor haar.
Ik snap mezelf echt niet meer.
Ze vind me leuk, ze heeft me geprobeerd te zoenen. Maar ik twijfelde enorm over "ons" en wou niet de intentie geven dat ik ook zo gek was van haar zoals zij van mij. Dus ik heb die zoen maar een soort van ontweken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Vooralsnog geen relatie materiaal voor jou, enkel vrienden dus. Weet jij hoe zij jou ziet?
Maar wel lekker blijven aankloten. Way to goquote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vind me leuk, ze heeft me geprobeerd te zoenen. Maar ik twijfelde enorm over "ons" en wou niet de intentie geven dat ik ook zo gek was van haar zoals zij van mij. Dus ik heb die zoen maar een soort van ontweken.
Ja ik weet het allemaal niet zo snel en ik wil ook niet dat ik over 2 weken spijt heb ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar wel lekker blijven aankloten. Way to go
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:32 schreef richard_prf het volgende:
@ MLiG
Ik ga wraak nemen... de eerst volgende keer dat ik iemand ontmoet tijdens uitgaan ga ik de situatie omdraaien... ik maak mezelf gewild en stel me onbereikbaar op in combinatie met berekenend manipuleren. Eerst volgende keer ben ik degene die iemand aan het lijntje houdt , met smoesjes aan komt zetten en met gevoelens gaat spelen.
De tijd om wraak te nemen is aangebroken.
Tja dan verlaag je je tot hetzelfde niveau als waar je die dames van beschuldigt....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:32 schreef richard_prf het volgende:
@ MLiG
Ik ga wraak nemen... de eerst volgende keer dat ik iemand ontmoet tijdens uitgaan ga ik de situatie omdraaien... ik maak mezelf gewild en stel me onbereikbaar op in combinatie met berekenend manipuleren. Eerst volgende keer ben ik degene die iemand aan het lijntje houdt , met smoesjes aan komt zetten en met gevoelens gaat spelen.
De tijd om wraak te nemen is aangebroken.
Dat flirten is een dom spelletje waarvan ik nog steeds niet weet wat de spelregels zijn omdat niemand dat kan uitleggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:05 schreef El_Matador het volgende:
Wat men hier negatief als "manipuleren" beschrijft, is gewoon het hele spel van flirten.
Een heerlijk spel.
Sja, voor autisten is het moeilijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat flirten is een dom spelletje waarvan ik nog steeds niet weet wat de spelregels zijn omdat niemand dat kan uitleggen
Voor autisten is het ook meer een kwestie van geluk ipv aanvoelen, want dat kunnen we niet zo goed. Maar het is idd een kwestie van doen en hopen dat het goed komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, voor autisten is het moeilijk.
het is een kwestie van veel doen, veel leren (op je bek gaan dus) en de goeie momenten koesteren.
Beter kun je met haar breken heloef, als je weet dat je toch niks voor haar gaat voelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vind me leuk, ze heeft me geprobeerd te zoenen. Maar ik twijfelde enorm over "ons" en wou niet de intentie geven dat ik ook zo gek was van haar zoals zij van mij. Dus ik heb die zoen maar een soort van ontweken.
Nee, dat was sowieso niks geworden want hij is vrij lelijk in mijn ogen. Mocht ik ooit - op wat voor manier dan ook - in contact met hem komen is dat enkel vriendschappelijk van mijn kant.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:15 schreef Faxie het volgende:
@Lauzi: Die lieve stotterende jongen bij de bushalte is niks meer geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flirten is juist heel leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat flirten is een dom spelletje waarvan ik nog steeds niet weet wat de spelregels zijn omdat niemand dat kan uitleggen
Amen! Zit al 5 jaar in het OV en daar word wat afgeflirt als ik de verhalen moet geloven maar zie het nooit gebeuren. laat staan bij mezelfquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen slechte uitgangspositie Heloef; gevoelens kunnen altijd nog komen... het kan ook dat het moet groeien. Bovendien staan sterke gevoelens een leuke omgang met elkaar vaak in de weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 03:17 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst heb ik wat te melden wat echt met versieren te maken heeft.
Ik date nu al een tijdje met iemand, maar ik voel nog steeds niks voor haar buiten dat ik goed met haar kan lachen enzovoort. Haar uiterlijk is voor mij om te watertanden, ze heeft rood haar en een kledingstijl die ik heel mooi vind en ik kan dus goed met haar praten/lachen.
En toch ondanks alles voel ik geen ene moer voor haar.
Ik snap mezelf echt niet meer.
Ik ken het... 7 jaar met OV gereisd ook nooit wat gebeurdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:06 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Amen! Zit al 5 jaar in het OV en daar word wat afgeflirt als ik de verhalen moet geloven maar zie het nooit gebeuren. laat staan bij mezelfYou're not alone! Flirten zal wel erg leuk zijn... als je een knap persoontje bent.
Vooral doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit vol met wraakgevoelens. Nu wil ik graag een meid kut laten voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het zo makkelijk. Gewoon leuke dingen gaan doen als je je kut voelt en het gaat gelijk weer een stuk beterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef Axel1988 het volgende:
Wow, wordt net wakker; wat ben ik ontzettend blij dat ik op stap ben gegaan gisteravond. Ongelofelijk dat zo'n simpele keuze zo'n wereld van verschil uit kan maken; of alleen thuis zitten en weer in negatieve gedachte verzinken; of gewoon de stad in gaan en schijt hebben aan alles en echt een hele goede avond hebben. Wel een eye-opener... zo af en toe kan ik dan toch wel geloven dat er niet iets heel erg mis met me is, maar dat ik gewoon verkeerd om ga met mijn gevoelens en het verwerken van tegenslagen.
Niet doen, dat is niet tof.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zit vol met wraakgevoelens. Nu wil ik graag een meid kut laten voelen.
Volgens mij zijn het overgrote gedeelte van de mannen niet aantrekkelijk genoeg om zomaar spontaan te flirten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij bent knap zat kevin
Het is niet leuk als het allemaal aan je voorbij gaat, en je er ook (onbewust) niet meer voor open staat.
Ik ben ook slecht in flirtenIk plaag mensen graag, met een knipoog, maar dat wordt altijd gezien als flirten
Beter gewoon verbitterd raken over alle homo's in Nederlandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wraak nemen. Joh waar zijn we nou mee bezig
Verbitterd is het verkeerde woord, Ze zijn mijn type niet en ik heb niks met zequote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter gewoon verbitterd raken over alle homo's in Nederland
(Oke, nu speel ik op de man)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |