Dank jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh toevallig lees ik dit nog...
Succes met je date morgen
Bullshit, Hij post wij reageren net als iedereen hier doetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
Niet haten op Richard, hij is al heel erg veranderd. Die jongen heeft tijd nodig.
Tsssk, terug naar de SC jullie.
Dankje of zo maar ga het aub niet voor me opnemen héquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
Niet haten op Richard, hij is al heel erg veranderd. Die jongen heeft tijd nodig.
Eerlijk: je zet die reacties wel een beetje neer om uit te lokken, of niet? Je wist heus wel dat je rare reacties ging krijgen op jouw wraak gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje of zo maar ga het aub niet voor me opnemen hélokt alleen maar meer reacties uit...
Je kan wel doen alsof er niks aan de hand, maar dat is ook een beetje raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Crutch het volgende:
Ik houd het gewoon geheim hier op FOK! maar net zo hard in mij directe omgeving.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem, ik ben ook terughoudender geworden dingen posten. Bv over die date die ik morgen heb.
Dit was voor mij slechts een constatering. Je deed gewoon echt raar in een bepaald topic, verwaand en zielig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen. Ik denk alleen dat je niet overal iets negatiefs achter zoeken moet.
Je ziet zelf ook wel in dat het verhaal twee kanten heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje of zo maar ga het aub niet voor me opnemen hélokt alleen maar meer reacties uit...
Zo...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard, je moet wel erg hard je best doen om er voor te zorgen dat het meisje niet zoiets heeft van, ok dan niet, als jij begint te spelen. hoe ga je dat aanpakken?
Dat geldt voor mij ook. Ik probeer dat te veranderen maar dat is moeilijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik houd het gewoon geheim hier op FOK! maar net zo hard in mij directe omgeving.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bevestigt alleen maar dat eikels wel de meisjes krijgen
Ok je hebt me wel een beetje doorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Eerlijk: je zet die reacties wel een beetje neer om uit te lokken, of niet? Je wist heus wel dat je rare reacties ging krijgen op jouw wraak gebeuren.
Je weet nu dat we allemaal weten hoe je chick heetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok je hebt me wel een beetje door... ik verveelde me ook... maar nu moet ik gaan.
Doei
Niet meer... ach ja dat is ook maar een afkorting van haar naam ;Dquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet nu dat we allemaal weten hoe je chick heet
Nu weet ik het zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet meer... ach ja dat is ook maar een afkorting van haar naam ;D
Bij mij is het gewoon een noodzakelijk goed op het moment Ik ga geen ruzies uitlokken als dat niet nodig isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook. Ik probeer dat te veranderen maar dat is moeilijk
Ik durf niet omdat ik bang ben gekwetst te wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon een noodzakelijk goed op het moment Ik ga geen ruzies uitlokken als dat niet nodig is
Ik heb dat op een andere mate om alles hier neer te gooien wat ik met iemand + ouders bespreek lijkt me niet handig en onnodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet omdat ik bang ben gekwetst te worden
Gekwetst om wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet omdat ik bang ben gekwetst te worden
Dat is ook niet handig inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat op een andere mate om alles hier neer te gooien wat ik met iemand + ouders bespreek lijkt me niet handig en onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |