Waarom zou je in godsnaam zoiets onbenulligs doorlullen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:20 schreef Lotusss het volgende:
Ik had op mijn verder afgeschermde Facebook gezet dat een uitje om "de veranderingen en nieuwe cultuur"van het bedrijf, gehouden in de Efteling, qua kosten beter besteed had kunnen worden aan het verlagen van de kosten voor onze klanten.
Een "collega" die ik -naïef als ik was, had ik dus enkele collega's toegevoegd - op mijn Facebook had, heeft daar een printscreen van gemaakt (natuurlijk zonder eigen gegevens) en doorgemaild naar mijn manager.
Dit heeft ervoor gezorgd dat ik nu een eerste en meteen laatste officiële waarschuwing heb gekregen en dat ik volgens mijn manager "door het oog van de naald" ben gekropen. Helaas is dus niet aan mij bekend gemaakt wie de ijverige medewerker is geweest.
Ik heb de "eerste en laatste" waarschuwing per e-mail bevestigd gekregen van mijn manager.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:23 schreef trigt013 het volgende:
Hoe kan je je laatste waarschuwing krijgen voor het hebben van een mening. Dat is onmogelijk, laat hem maar deze waarschuwing officieel maken met dit argument. Elke waarschuwing hoor je officieel op papier te krijgen, geen papier geen waarschuwing. Dit is gewoon blufpoker van een manager die niet weet hoe het werkt.
Eerste waarschuwing kan niet gelijk laatste zijn. Tussentijdse beoordeling moet altijd erna een periode geven tot verbeteringen. Beetje kansloos beleid.
kan nog niet, je hoort een verbeter periode te krijgen. En het uitten van je mening is nooit verboden. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Dus welk argument hij zal gebruiken de rechter zal de dag van zijn leven hebben om jou ontslagregeling bepalen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de "eerste en laatste" waarschuwing per e-mail bevestigd gekregen van mijn manager.
Uitzendkrachten kun je er gemakkelijker uitsmijten dan vaste krachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
kan nog niet, je hoort een verbeter periode te krijgen. En het uitten van je mening is nooit verboden. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Dus welk argument hij zal gebruiken de rechter zal de dag van zijn leven hebben om jou ontslagregeling bepalen.
Oh, uitzendkracht. dan heb je geen rechten en mag hij ter stonde je werkzaamheden staken op elk grond die hij of zij kan verzinnen. Uitzendbureau's en detacheringsbureau zouden ze echt moeten verbieden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarnaast, Lotusss is uitzendkracht. Dus dan heb je al minder rechten. First in, First out
Zo werkt het in de praktijk helaas wel ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Oh, uitzendkracht. dan heb je geen rechten en mag hij ter stonde je werkzaamheden staken op elk grond die hij of zij kan verzinnen. Uitzendbureau's en detacheringsbureau zouden ze echt moeten verbieden.
Dat dus. Net met de hoogste manager gesproken en mijn excuses nogmaals gemaakt... maar het blijft een officiële waarschuwing, want degene die het gemeld had deed het uit verantwoordelijkheid voor haar functie....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:42 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Oh, uitzendkracht. dan heb je geen rechten en mag hij ter stonde je werkzaamheden staken op elk grond die hij of zij kan verzinnen. Uitzendbureau's en detacheringsbureau zouden ze echt moeten verbieden.
Zeg rave, wanneer ga jij eens een ABO nemen?quote:
Hé!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg rave, wanneer ga jij eens een ABO nemen?
Komt bij het modschap toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg rave, wanneer ga jij eens een ABO nemen?
Nee, kost je centjes.quote:
Nah, goed, Dan niet. Stelde het enkel ff voor. Dacht dat jij je daar helemaal thuis zou voelenquote:
Ja daar zijn de meeste managers groot mee geworden, dus waarom zou hij zijn eigen tactiek afvallen. Nee, het zal nooit een officiële waarschuwing worden. Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, kan nooit verboden worden. Maar hij is je baas niet, hij is de opdrachtgever van je baas, hij kan gewoon de opdracht intrekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. Net met de hoogste manager gesproken en mijn excuses nogmaals gemaakt... maar het blijft een officiële waarschuwing, want degene die het gemeld had deed het uit verantwoordelijkheid voor haar functie....
Echt wtf... NSB-ertje spelen wordt gewoon gewaardeerd hier.
quote:
Curry, Vindaloo, hadden we eergisteren al gegeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef trigt013 het volgende:
Ik neem pittige curry en mijn zoontje (2jr) neemt een pasta schotel
Die heb ik ook nog een stuk of 14 boven liggen in diverse smaken, incl lasagne:Dquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:27 schreef trigt013 het volgende:
struik blikken, heb ik nog genoeg in voorraad.
Sorry, ben in de war met het OCO, Opleidings Centrum Officieren Infanterie. Zat net onder het niveau van KMA, en eind-rang ook niet hoger dan Kolonel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef trigt013 het volgende:
hebben schoolbataljon alweer nieuwe afkorting? blijf er liever vaak ver weg van.
Mnee, er was toen een duidelijk verschil tussen havo en atheneum (A en B officieren). De B officier haalde het niet zo ver en de A officier wel. Deeze werden gewoon intern opgeleid (OCOSD OCOI Enz enzquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:37 schreef trigt013 het volgende:
Dat heet tegenwoordig KMA kort model. Eind rang majoor, maar als je de goede pijpt kan je gewoon doorstromen als staf-officier.
Correct. Zo zat het in elkaar in oude systeem. En OCOI'ers waren bijzonder trots. Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee, er was toen een duidelijk verschil tussen havo en atheneum (A en B officieren). De B officier haalde het niet zo ver en de A officier wel. Deeze werden gewoon intern opgeleid (OCOSD OCOI Enz enz
De A officier was immers een stafneus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Correct. Zo zat het in elkaar in oude systeem. En OCOI'ers waren bijzonder trots. Dat kan ik me nog wel herinneren.
Duik de kroeg in ofzo... slappequote:
Niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Duik de kroeg in ofzo... slappe
Hoe is het met die snor afgelopen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Nobu het volgende:
Wat een bedrijf zeg. Als hier iemand met zoiets zou aankomen was ie zelf de eerste bij een reorganisatie
Moet je The Expendables eens kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
A hobo with a shotgun .. wat een film.
Daarom die lage verklaringsbereidheid bij ALLESquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Nobu het volgende:
Wat een bedrijf zeg. Als hier iemand met zoiets zou aankomen was ie zelf de eerste bij een reorganisatie
Nee. Het is 100% zeker iemand geweest met een vast contract.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Thaboel het volgende:
Het kan natuurlijk ook een uitzendkracht zijn geweest die zijn/haar positie wilt veiligstellen...
Doei ik ben zuipen
En daar is er maar 1 van.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Het is 100% zeker iemand geweest met een vast contract.
Was het maar zo. Klaarblijkelijk hoort het bij de bedrijfscultuur om iets rechtstreeks te rapporteren aan de manager.quote:
Nee 4. Waarvan 3 vrouwelijke verdachtes. En alle 3 blijven ze verdacht. Want het is een vrouw.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef EllaN het volgende:
Ik zou echt geen energie steken in uit zoeken wie het gedaan heeft.
Nee idd. Maar toevallig kwam ik erachter dat het een vrouw betreft en dat het 1 van mijn 3 verdachten zou kunnen zijn. Vind ik al genoeg. Heb ze allemaal reeds van mijn Facebook gegooid dus dat moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef EllaN het volgende:
Ik zou echt geen energie steken in uit zoeken wie het gedaan heeft.
dat zou ik dus ook gedaan hebben, afrotten met die lui! per direct een andere baan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was het maar zo. Klaarblijkelijk hoort het bij de bedrijfscultuur om iets rechtstreeks te rapporteren aan de manager.
Raad eens wie er dit weekend op zoek gaat naar een andere tijdelijke baan...![]()
In de tussentijd hoop ik het bij deze baan nog even uit te zingen.
Of jullie moeten ineens allemaal regelmatig bestellingen doen bij een bepaalde webshop...
enige probleem is dat je er eigenlijk niks tegen kan doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
dat zou ik dus ook gedaan hebben, afrotten met die lui! per direct een andere baan.
Truste.quote:
quote:
Oooh succes! nog 4uurtjes?quote:
Zo iets ja. Nu wat papierwerk aan het doen met Nachtegiel en straks de Freaknacht op tv.quote:
Zo ff de laptop in bed, goed gaar eigenlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo iets ja. Nu wat papierwerk aan het doen met Nachtegiel en straks de Freaknacht op tv.
Beter dan fris en fruitig na een lange dag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo ff de laptop in bed, goed gaar eigenlijk
lange dag? Heb vakantie dus lig max in de rukbunker en voer niks uit. Morgen eens wat HW bekijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter dan fris en fruitig na een lange dag.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lange dag? Heb vakantie dus lig max in de rukbunker en voer niks uit. Morgen eens wat HW bekijken
Jammer dat we niet meer op Goose Bay vliegen.quote:
Is dat een grap voor defensie insiders die ik niet snap?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat we niet meer op Goose Bay vliegen.
Dat was tenminste een leuk en rustig DEF vakantie adresje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is dat een grap voor defensie insiders die ik niet snap? :-p
Hm, Newfoundland... klinkt iets te koud voor een leuke vakantie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was tenminste een leuk en rustig DEF vakantie adresje.
Zomers een graadje of 20. Prima te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm, Newfoundland... klinkt iets te koud voor een leuke vakantie.
Dat is inderdaad niet zo heel erg verkeerdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zomers een graadje of 20. Prima te doen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Aww yeah.
Uitnodiging voor psychologisch onderzoek op 06.04.2012 op de marine kazerne te Amsterdam ontvangen.
Netjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Aww yeah.
Uitnodiging voor psychologisch onderzoek op 06.04.2012 op de marine kazerne te Amsterdam ontvangen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Aww yeah.
Kennelijk nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef m.k het volgende:
[..]top
Maar ik dacht dat de kazerne in amsterdam verkocht was?
Yep, achter CS. Eerst je kontje verkopen aan de KM Schipper en dan vaart hij je over naar het complex.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
Even snel de route beschrijving doorgelezen. Iets met een pont ofzo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, achter CS. Eerst je kontje verkopen aan de KM Schipper en dan vaart hij je over naar het complex.
"Lijn 2". Brengt je overal waar je moet zijn in A'dam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |