Ja daar zijn de meeste managers groot mee geworden, dus waarom zou hij zijn eigen tactiek afvallen. Nee, het zal nooit een officiële waarschuwing worden. Vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, kan nooit verboden worden. Maar hij is je baas niet, hij is de opdrachtgever van je baas, hij kan gewoon de opdracht intrekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. Net met de hoogste manager gesproken en mijn excuses nogmaals gemaakt... maar het blijft een officiële waarschuwing, want degene die het gemeld had deed het uit verantwoordelijkheid voor haar functie....
Echt wtf... NSB-ertje spelen wordt gewoon gewaardeerd hier.
quote:
Curry, Vindaloo, hadden we eergisteren al gegeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef trigt013 het volgende:
Ik neem pittige curry en mijn zoontje (2jr) neemt een pasta schotel
Die heb ik ook nog een stuk of 14 boven liggen in diverse smaken, incl lasagne:Dquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:27 schreef trigt013 het volgende:
struik blikken, heb ik nog genoeg in voorraad.
Sorry, ben in de war met het OCO, Opleidings Centrum Officieren Infanterie. Zat net onder het niveau van KMA, en eind-rang ook niet hoger dan Kolonel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef trigt013 het volgende:
hebben schoolbataljon alweer nieuwe afkorting? blijf er liever vaak ver weg van.
Mnee, er was toen een duidelijk verschil tussen havo en atheneum (A en B officieren). De B officier haalde het niet zo ver en de A officier wel. Deeze werden gewoon intern opgeleid (OCOSD OCOI Enz enzquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:37 schreef trigt013 het volgende:
Dat heet tegenwoordig KMA kort model. Eind rang majoor, maar als je de goede pijpt kan je gewoon doorstromen als staf-officier.
Correct. Zo zat het in elkaar in oude systeem. En OCOI'ers waren bijzonder trots. Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee, er was toen een duidelijk verschil tussen havo en atheneum (A en B officieren). De B officier haalde het niet zo ver en de A officier wel. Deeze werden gewoon intern opgeleid (OCOSD OCOI Enz enz
De A officier was immers een stafneus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Correct. Zo zat het in elkaar in oude systeem. En OCOI'ers waren bijzonder trots. Dat kan ik me nog wel herinneren.
Duik de kroeg in ofzo... slappequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |