Niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Duik de kroeg in ofzo... slappe
Hoe is het met die snor afgelopen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Nobu het volgende:
Wat een bedrijf zeg. Als hier iemand met zoiets zou aankomen was ie zelf de eerste bij een reorganisatie
Moet je The Expendables eens kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
A hobo with a shotgun .. wat een film.
Daarom die lage verklaringsbereidheid bij ALLESquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Nobu het volgende:
Wat een bedrijf zeg. Als hier iemand met zoiets zou aankomen was ie zelf de eerste bij een reorganisatie
Nee. Het is 100% zeker iemand geweest met een vast contract.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Thaboel het volgende:
Het kan natuurlijk ook een uitzendkracht zijn geweest die zijn/haar positie wilt veiligstellen...
Doei ik ben zuipen
En daar is er maar 1 van.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Het is 100% zeker iemand geweest met een vast contract.
Was het maar zo. Klaarblijkelijk hoort het bij de bedrijfscultuur om iets rechtstreeks te rapporteren aan de manager.quote:
Nee 4. Waarvan 3 vrouwelijke verdachtes. En alle 3 blijven ze verdacht. Want het is een vrouw.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef EllaN het volgende:
Ik zou echt geen energie steken in uit zoeken wie het gedaan heeft.
Nee idd. Maar toevallig kwam ik erachter dat het een vrouw betreft en dat het 1 van mijn 3 verdachten zou kunnen zijn. Vind ik al genoeg. Heb ze allemaal reeds van mijn Facebook gegooid dus dat moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef EllaN het volgende:
Ik zou echt geen energie steken in uit zoeken wie het gedaan heeft.
dat zou ik dus ook gedaan hebben, afrotten met die lui! per direct een andere baan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was het maar zo. Klaarblijkelijk hoort het bij de bedrijfscultuur om iets rechtstreeks te rapporteren aan de manager.
Raad eens wie er dit weekend op zoek gaat naar een andere tijdelijke baan...![]()
In de tussentijd hoop ik het bij deze baan nog even uit te zingen.
Of jullie moeten ineens allemaal regelmatig bestellingen doen bij een bepaalde webshop...
enige probleem is dat je er eigenlijk niks tegen kan doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
dat zou ik dus ook gedaan hebben, afrotten met die lui! per direct een andere baan.
Truste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |