LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb de 2-3 niet eens meer gezien, dacht na de 2-3 'ik ga maar in mijn nest liggen', r
Ach, mooi dat we gewonnen hebben. Respect voor Huntelaar, en fuck de eerste helft.
Sinds vandaag dus Roberto Soldado.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn nu de topfavorieten voor dat EK!![]()
Die hele Xavi is ook al veel te oud voor dat topvoetbal, en wie heeft Spanje nou in de spits? Torres ofzo? David Vielja?
Sesamstraat is dan al geweest?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is anno half 7 op bed gaan liggen.
wat jammer nouquote:
omdat geen strootman?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we hebben gewonnen?
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Ik hoop wel dat Oranje ergens dit jaar nog een verdwaalde links back vindt want die Pieters is echt te slecht voor dit niveau.
Zo geef je er wel een erg positieve draai aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nederland deed niets, zodra Oranje gas was er echt wel kwaliteitsverschil, in mijn ogen in ieder geval..
Je bedoelt 5-0.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nipte overwinning, met Strootman was het 0-5.
ik heb een knipoog fobiequote:
Waar zie je die?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Strani het volgende:
De Engelse reacties die ik zie zijn vooral positief. Kan je nagaan hoe verwend wij dan wel niet zijn, dat zij nog blij zijn met deze nederlaag.
Wilde t net zeggenquote:
Ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.
Ga weg man, alsof Terry, Ferdinand en Lampard het verschil hadden gemaakt. Rooney laat ik buiten beschouwing die is wel goed. maar die 3 zijn al op hun retour en NL speelde nog niet eens zo best.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Scorebordjournalistiek hier...we waren tegen een uberzwak Engeland B de mindere. In Oekraïne zal het echt beter moeten, anders liggen we er de eerste ronde al uit.
wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nipte overwinning, met Strootman was het 0-5.
Tekenend was in mijn ogen dat moment dat Sneijder de bal richting Robben schiet, en dat er geen één Nederlander naar voren rent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zo geef je er wel een erg positieve draai aan
Maar vond Engeland verfrissend goed eigenlijk.. Normaal gesproken is het niet veel beter
niet eens 1 helft maar. Slecht he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
geen strootman 2 doelpunten tegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 helft maar. Slecht he.
Nouja, mijn nieuwe EK team:
Verhoeven
Cijntje - Pavert - Blind - Scheimann
Breuer - Ebecillio - Strootman
Robben - Fernandez - Cabral.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zou je dat niet zonder spoiler mogen posten. Ze zeggen het toch ook op de radio enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Vlaar zijn schuld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen strootman 2 doelpunten tegen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland weer goed voor lul gezet door de Oranje clowns.
excussesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet zonder spoiler mogen posten. Ze zeggen het toch ook op de radio enzo.
Ja hoor, heb je gehoord hoe saai de Engelse fans waren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland weer goed voor lul gezet door de Oranje clowns.
afspraak ...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet zonder spoiler mogen posten. Ze zeggen het toch ook op de radio enzo.
Bewegende beelden maakt het (niet) altijd beter he...quote:
watskeburtquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Robben -------- Broer Konijn ---------- Pers
-------------------------Vdv---------------------------
-------------Bommel-----De Jong----------------
---Cijntje----Mathijssen---Pion--------VdW-
---------------------------Krul--------------------------
WK opstelling, slotje.
quote:
Die is nog nooit goed (genoeg) geweest man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Schpast het volgende:
Mensen die niet willen snappen dat een back tijd nodig heeft om terug in vorm te komen.Daarom speelde Pieters slecht.
En de EK opstelling?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
WK opstelling, slotje.
WK nog wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
WK opstelling, slotje.
misschien wil van Hooijdonck nog wel meedoen ten tijde van het WK.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
WK opstelling, slotje.
Als Feyenoord met goedkope/jeugd spelers zoveel doet, en PSV met hun 40miljoen gemeente geld (quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef tong80 het volgende:
Zo slecht is het Nederlandse voetbal nog niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
WK opstelling, slotje.
Schaars zie je nou maar 45 min daar, Maar Drenthe wil niet LB volgens mij :/quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.
zo snel op yt gezetquote:
Je hebt echt niks te doen hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef tong80 het volgende:
Zo slecht is het Nederlandse voetbal nog niet.
Letterlijk ALLES is beter dan Pieters.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schaars zie je nou maar 45 min daar, Maar Drenthe wil niet LB volgens mij :/
broer konijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
WK opstelling, slotje.
Komt net terug natuurlijk, maar doet het vooralsnog in 2 wedstrijden 2 keer niet bepaald goed idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk ALLES is beter dan Pieters.
Die verdedigers van Engeland, hojee wat slecht, ze staan maar te kijkenquote:
Waar???quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
kijkt samenvatting van de andere wedstrijden
Misschien iets voor PSV.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben moet weg bij Bayern. Daar kan hij niets goeds doen en wordt hij psychisch onderdrukt door zijn medespelers en het publiek.
eurosportquote:
Ik denk dat Arsenal of terug naar Chelsea het beste voor hem is. Robben kan dan geruild worden met Fernando Torres bijvoorbeeld.quote:
Hij heeft toch nooit echt overtuigd, ook daarvoor niet, ook bij PSV niet. Het is gewoon een hele modale linksback.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt net terug natuurlijk, maar doet het vooralsnog in 2 wedstrijden 2 keer niet bepaald goed idd.
Aldus JDquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft toch nooit echt overtuigd, ook daarvoor niet, ook bij PSV niet. Het is gewoon een hele modale linksback.
Arsenal.. laat me niet lachen man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal of terug naar Chelsea het beste voor hem is. Robben kan dan geruild worden met Fernando Torres bijvoorbeeld.
Tsja, ik vind het echt een schande dat zo'n speler als de linksback van nederland wordt gezien.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Willemsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk ALLES is beter dan Pieters.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal.. laat me niet lachen man.
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal.. laat me niet lachen man.
Maar die viel er pas geleden nog vanaf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robben op de Brommer?
Aan wie doet dat ons denken?
Tello
Strootman is beter niveau dan Arsenal.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaars mag wel linksback blijven van mij.
Dit, gewoon dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is beter niveau dan Arsenal.
2x z'n man kwijt inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaars mag wel linksback blijven van mij.
hij gaat naar barcaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is beter niveau dan Arsenal.
Levenloos doodgaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom wordt die Facking Smalling neit genoemd.
Huntelaar stond gewoon, Smalling lag daar levenloos dood te gaan
Probleem = Wenger geeft geen geld uit en Robben heeft waarschijnlijk geen zin in Arsenal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.
En Wenger geeft amper iets uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.
Schaars, Furby of Drenthe maakt niet uit. Pieters kan het niet aan. vd Vaart moet erin, Kuyt eruit en we moeten zsm Heitinga een goede schop onder zijn reet geven, want die is met regelmaat echt de weg kwijt.quote:
100 miljoenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag het hopen.. grote investering
Kan hij toch weer 11 tienertjes van halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat ze schoppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt kom op waarom zijn mensen in godsnaam bang voor Portugal..![]()
Nieuwe Barca opstellingquote:
Stoor ik me ook aan inderdaad, alsof dat ons niet boeit omdat hij geen Nederlander is. Ik wil van allebei horen hoe het met ze gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom wordt die Facking Smalling neit genoemd.
Huntelaar stond gewoon, Smalling lag daar levenloos dood te gaan
Een verstandig mens is altijd bang, en tegelijkertijd vol van zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo Naniquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Angelo Cijntje, de back van Veendam, dus je weet dat hij over 20 jaar op tv verschijnt aan een tafel.quote:
100xquote:
een eindbaasquote:
Inderdaad. Neemt hij ook wel eens een lijntje pep voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angelo Cijntje, de back van Veendam, dus je weet dat hij over 20 jaar op tv verschijnt aan een tafel.
quote:
quote:
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.quote:
Guido Weijers op Fok.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.
hij zit op de bankquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komt Goedettie. Kijken of ie weer een stripshowtje geeft.
Neem je je moeder ook mee?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.
Blijft ie daar ook?quote:
geen ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
whut?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Was Van Persie trouwens ziek omdat hij het Wilhelmus meezong?
Zlatan is baas niet hatenquote:
Mietjes, allemaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajacieden zijn dan ook watjes
Ik mis denk ik iets?quote:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)ij-trefzekere-actie/quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jetzt zappen naar ZDF voor de beelden nog een keer.
KJH gaat zo KO
Kro - Zwequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik mis denk ik iets?
[..]
http://www.fcupdate.nl/vi(...)ij-trefzekere-actie/
Ja net te laat denk ikquote:
lol, had niet eens gezien dat ie nog aangeraakt werdquote:
Yep...anders gaat die bal er nooit in...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, had niet eens gezien dat ie nog aangeraakt werd
je kon het vanuit de Nederlandse kant moeilijk zien jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, had niet eens gezien dat ie nog aangeraakt werd
Jawel man, dan had NL veel meer gas gegevenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Quisho het volgende:
Maar als Engeland met hun 1e team speelde hadden we niet gewonnen toch
geen ideequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Quisho het volgende:
hoe?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
Die moffen spreken Stekelenburg echt vaag uit.
Ja, nu op ZDF.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Is der ook al ergens een samenvattings?
Steckelenboerk.quote:
quote:
Denk het wel eigenlijk..quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Quisho het volgende:
speelde defoe?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen Rooney zou Engeland sterker maken, voor de rest missen ze alleen spelers die over the hill zijn.
Ah... nouja... gerechtvaardigde verwarring gezien zn uitspraakquote:
80.quote:
eurosportquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef muzas het volgende:
Kom net thuis van training.... is er al ergens een samenvatting te zien?
Jeroen Grueter doet z'n riem vast los.quote:
Ja, op zeker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het scheelt dat de gemiddelde fokker beter engels spreekt dan Hansie? Toch?
I not knowing wat you speeking abaut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ga naar eurosportquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef speknek het volgende:
Gaat Veronica niet de andere wedstrijden laten zien?
is op eurosport bezigquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef speknek het volgende:
Gaat Veronica niet de andere wedstrijden laten zien?
Juist nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Kahn zit nog steeds te haten op Robben.
zdf?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:36 schreef speknek het volgende:
Geen Eurosport op m'n digitenne tv met matige ontvangst.
neequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zie nu griekenland - belgie.. ben ik te laat?
sjempjuns liekquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
maar ik weet niet dat ze eng - nl gaat uitzendenquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar ik weet niet dat ze eng - nl gaat uitzenden
jammer gemistquote:
sorryquote:
Sierd de Vos zit er klaar voor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Eng - Ned op eurosport was gekomen hadden ze daar heus al wel reclame voor gemaakt.
Zo komt Messi en daar moet je het mee doen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Eng - Ned op eurosport was gekomen hadden ze daar heus al wel reclame voor gemaakt.
Zo komt Messi en daar moet je het mee doen.
jupquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is Griekenland toch armoedig zeg
Dan doe ik hem wel na.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, Romero bestaat ook nog steeds.
wat zegt ie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nigel de JongWat loopt die gast nu weer zielig te doen man.
Pers gedraagt zich niet netjes bla bla bla ik weet hoe de mensen in Nederland zijn huilie huilie ik concentreer me dus ook alleen op het voetballen gorgel gorgel.quote:
Tijdje terug neem ik aan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
echt geweldig dat zwitserland van spanje won
jep 2010quote:
pique is er nietquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
echt verschrikkelijk dat zwitserland van spanje won
yep een goal gemaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
Speelt Messi? Heb hem nog niet gehoord..
ik vind hem beroerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik hem wel na.
Frank Kramer zegt: Bedankt voor het kijken, en graag tot een volgende keer.
Niet een onaardige immitatie al zeg ik het zelf.
Er stond een scherm met andere wedstrijd op in het stadionquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Tarado het volgende:
Van Bommel: 'Tweede helft was zeker WK-waardig'
Heb ik zeker een andere wedstrijd gezien
hij had de 1-0 gemaaktquote:
messi is ontzichtbaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Gwunnik het volgende:
Argentinie komt vrij lafjes over imho
wat jammerquote:
Lekker met Grueter samen fappen op Lionelquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik weet aan wie de commentator zijn stem gegeven heeft voor de Gouden bal.
en Sierd de Vosquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lekker met Grueter samen fappen op Lionel
hoe kan datquote:
De Fransen hebben een betere verdediging.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoe kan dat
we verloren
en de fransen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |