Arsenal.. laat me niet lachen man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal of terug naar Chelsea het beste voor hem is. Robben kan dan geruild worden met Fernando Torres bijvoorbeeld.
Tsja, ik vind het echt een schande dat zo'n speler als de linksback van nederland wordt gezien.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.
Willemsquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk ALLES is beter dan Pieters.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal.. laat me niet lachen man.
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal.. laat me niet lachen man.
Maar die viel er pas geleden nog vanaf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robben op de Brommer?
Aan wie doet dat ons denken?
Tello
Strootman is beter niveau dan Arsenal.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaars mag wel linksback blijven van mij.
Dit, gewoon dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is beter niveau dan Arsenal.
2x z'n man kwijt inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaars mag wel linksback blijven van mij.
hij gaat naar barcaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is beter niveau dan Arsenal.
Levenloos doodgaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom wordt die Facking Smalling neit genoemd.
Huntelaar stond gewoon, Smalling lag daar levenloos dood te gaan
Probleem = Wenger geeft geen geld uit en Robben heeft waarschijnlijk geen zin in Arsenal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.
En Wenger geeft amper iets uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |