quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal.. laat me niet lachen man.
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal.. laat me niet lachen man.
Maar die viel er pas geleden nog vanaf.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robben op de Brommer?
Aan wie doet dat ons denken?
Tello
Strootman is beter niveau dan Arsenal.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaars mag wel linksback blijven van mij.
Dit, gewoon dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is beter niveau dan Arsenal.
2x z'n man kwijt inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schaars mag wel linksback blijven van mij.
hij gaat naar barcaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootman is beter niveau dan Arsenal.
Levenloos doodgaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom wordt die Facking Smalling neit genoemd.
Huntelaar stond gewoon, Smalling lag daar levenloos dood te gaan
Probleem = Wenger geeft geen geld uit en Robben heeft waarschijnlijk geen zin in Arsenal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.
En Wenger geeft amper iets uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wenger heeft een transferbudget van 120 miljoen beschikbaar voor volgend seizoen.
Schaars, Furby of Drenthe maakt niet uit. Pieters kan het niet aan. vd Vaart moet erin, Kuyt eruit en we moeten zsm Heitinga een goede schop onder zijn reet geven, want die is met regelmaat echt de weg kwijt.quote:
100 miljoenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag het hopen.. grote investering
Kan hij toch weer 11 tienertjes van halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat ze schoppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt kom op waarom zijn mensen in godsnaam bang voor Portugal..![]()
Nieuwe Barca opstellingquote:
Stoor ik me ook aan inderdaad, alsof dat ons niet boeit omdat hij geen Nederlander is. Ik wil van allebei horen hoe het met ze gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom wordt die Facking Smalling neit genoemd.
Huntelaar stond gewoon, Smalling lag daar levenloos dood te gaan
Een verstandig mens is altijd bang, en tegelijkertijd vol van zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronaldo Naniquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Angelo Cijntje, de back van Veendam, dus je weet dat hij over 20 jaar op tv verschijnt aan een tafel.quote:
100xquote:
een eindbaasquote:
Inderdaad. Neemt hij ook wel eens een lijntje pep voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angelo Cijntje, de back van Veendam, dus je weet dat hij over 20 jaar op tv verschijnt aan een tafel.
quote:
quote:
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.quote:
Guido Weijers op Fok.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.
hij zit op de bankquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komt Goedettie. Kijken of ie weer een stripshowtje geeft.
Neem je je moeder ook mee?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |