Nieuwe Barca opstellingquote:
Stoor ik me ook aan inderdaad, alsof dat ons niet boeit omdat hij geen Nederlander is. Ik wil van allebei horen hoe het met ze gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom wordt die Facking Smalling neit genoemd.
Huntelaar stond gewoon, Smalling lag daar levenloos dood te gaan
Een verstandig mens is altijd bang, en tegelijkertijd vol van zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt kom op waarom zijn mensen in godsnaam bang voor Portugal..![]()
Ronaldo Naniquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt kom op waarom zijn mensen in godsnaam bang voor Portugal..![]()
Angelo Cijntje, de back van Veendam, dus je weet dat hij over 20 jaar op tv verschijnt aan een tafel.quote:
100xquote:
een eindbaasquote:
Inderdaad. Neemt hij ook wel eens een lijntje pep voor de wedstrijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Angelo Cijntje, de back van Veendam, dus je weet dat hij over 20 jaar op tv verschijnt aan een tafel.
quote:
quote:
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.quote:
Guido Weijers op Fok.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.
hij zit op de bankquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komt Goedettie. Kijken of ie weer een stripshowtje geeft.
Neem je je moeder ook mee?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou. Wanneer was jouw eerste optreden als cabaretier ook alweer? Even kaartjes halen nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |