LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb de 2-3 niet eens meer gezien, dacht na de 2-3 'ik ga maar in mijn nest liggen', r
Ach, mooi dat we gewonnen hebben. Respect voor Huntelaar, en fuck de eerste helft.
Sinds vandaag dus Roberto Soldado.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn nu de topfavorieten voor dat EK!![]()
Die hele Xavi is ook al veel te oud voor dat topvoetbal, en wie heeft Spanje nou in de spits? Torres ofzo? David Vielja?
Sesamstraat is dan al geweest?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is anno half 7 op bed gaan liggen.
wat jammer nouquote:
omdat geen strootman?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we hebben gewonnen?
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Ik hoop wel dat Oranje ergens dit jaar nog een verdwaalde links back vindt want die Pieters is echt te slecht voor dit niveau.
Zo geef je er wel een erg positieve draai aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nederland deed niets, zodra Oranje gas was er echt wel kwaliteitsverschil, in mijn ogen in ieder geval..
Je bedoelt 5-0.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nipte overwinning, met Strootman was het 0-5.
ik heb een knipoog fobiequote:
Waar zie je die?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Strani het volgende:
De Engelse reacties die ik zie zijn vooral positief. Kan je nagaan hoe verwend wij dan wel niet zijn, dat zij nog blij zijn met deze nederlaag.
Wilde t net zeggenquote:
Ditquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.
Ga weg man, alsof Terry, Ferdinand en Lampard het verschil hadden gemaakt. Rooney laat ik buiten beschouwing die is wel goed. maar die 3 zijn al op hun retour en NL speelde nog niet eens zo best.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Scorebordjournalistiek hier...we waren tegen een uberzwak Engeland B de mindere. In Oekraïne zal het echt beter moeten, anders liggen we er de eerste ronde al uit.
wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nipte overwinning, met Strootman was het 0-5.
Tekenend was in mijn ogen dat moment dat Sneijder de bal richting Robben schiet, en dat er geen één Nederlander naar voren rent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zo geef je er wel een erg positieve draai aan
Maar vond Engeland verfrissend goed eigenlijk.. Normaal gesproken is het niet veel beter
niet eens 1 helft maar. Slecht he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
geen strootman 2 doelpunten tegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 helft maar. Slecht he.
Nouja, mijn nieuwe EK team:
Verhoeven
Cijntje - Pavert - Blind - Scheimann
Breuer - Ebecillio - Strootman
Robben - Fernandez - Cabral.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom zou je dat niet zonder spoiler mogen posten. Ze zeggen het toch ook op de radio enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was Vlaar zijn schuld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen strootman 2 doelpunten tegen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland weer goed voor lul gezet door de Oranje clowns.
excussesquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Quisho het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet zonder spoiler mogen posten. Ze zeggen het toch ook op de radio enzo.
Ja hoor, heb je gehoord hoe saai de Engelse fans waren?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland weer goed voor lul gezet door de Oranje clowns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |