LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb de 2-3 niet eens meer gezien, dacht na de 2-3 'ik ga maar in mijn nest liggen', r
Ach, mooi dat we gewonnen hebben. Respect voor Huntelaar, en fuck de eerste helft.
Sinds vandaag dus Roberto Soldado.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn nu de topfavorieten voor dat EK!![]()
Die hele Xavi is ook al veel te oud voor dat topvoetbal, en wie heeft Spanje nou in de spits? Torres ofzo? David Vielja?
Sesamstraat is dan al geweest?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is anno half 7 op bed gaan liggen.
wat jammer nouquote:
omdat geen strootman?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we hebben gewonnen?
Pieters moet echt nooit meer opgeroepen worden, period. Je kan daar beter Schaars, Drenthe of Furby neerzetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef truedestiny het volgende:
Ik hoop wel dat Oranje ergens dit jaar nog een verdwaalde links back vindt want die Pieters is echt te slecht voor dit niveau.
Zo geef je er wel een erg positieve draai aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nederland deed niets, zodra Oranje gas was er echt wel kwaliteitsverschil, in mijn ogen in ieder geval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |