Nee, in de 20.quote:
Begin, midden of eind? Maakt ook een verschil vind ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in de 20.
Behalve remlof, die is midden veertig.
Beginquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Begin, midden of eind? Maakt ook een verschil vind ik.Dat hij veertig is las ik al.
In mijn geval begin, maar loop al sinds m'n 18e met das.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:14 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Begin, midden of eind? Maakt ook een verschil vind ik.Dat hij veertig is las ik al.
Als je 26 bent wel ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:36 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij zitten Koos en ik met onze leeftijd in het midden van de groep.
Ik weet alleen Koos zijn leeftijd omdat hij even oud is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je 26 bent wel ja.
Maar het gros is dus jonger.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Note jij 'm even voor deze ad hominem Vs?
Inderdaad. Wat een vreselijk schijnheilig mannetje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 03:20 schreef Picchia het volgende:
De onbewerkte beelden waar Kinneging om vroeg zijn veel erger.
Het zal je vader maar zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 03:20 schreef Picchia het volgende:
De onbewerkte beelden waar Kinneging om vroeg zijn veel erger.
Zou ik in beide gevallen niet vrolijk van worden (zowel Kinneging als Castricumquote:
Gewoon beide vervelende types. Die Kinneging is wat onbekender maar ook bepaald niet frisquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:21 schreef Tem het volgende:
Een eenmotorige mug is wel een goede typering voor Rutger. Maar die kinneging is ook een treurig autoritair mannetje zo te zien.
Hij lijkt altijd heel gevat als hij in een programma zit waarin zijn eigen redactie leuk kan knippen, maar in live programma's valt dat vies tegen. Zeker als hij bij de VARA zit, komt er zo'n heel zielig, verongelijkt 'boehooeeee, jullie haten mij' toontje naar boven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutger v. Castricum? Ik zou me inderdaad schamen als dat mijn vader zou zijn. Wat een miet.
Vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een vreselijk schijnheilig mannetje.
morgen is het over.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:53 schreef betyar het volgende:
Kaak, keel en nek zijn dik en pijnlijk, wat een klotezooi, gisteren viel het nog wel mee maar na een nachtje slapen.......![]()
Het komt ook voort uit pragmatisme: die norm zou nou eenmaal heel moeilijk te halen zijn. Vraag blijft in hoeverre men durft te compenseren door hervormingen op de middellange termijn aan te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:52 schreef du_ke het volgende:
De VVD laat de 3%-norm vallen. tot zover de illusie dat het een financieel degelijke partij is
Ben blij dat ik jou aan mijn zijde heb als het gaat om stug doorbezuinigen tot de 0%.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:52 schreef du_ke het volgende:
De VVD laat de 3%-norm vallen. tot zover de illusie dat het een financieel degelijke partij is
Bij mij was het in ieder geval de eerste keer zo. Bij de tweede operatie met minimale verdoving was het die dag al klaar en kon ik gewoon eten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Klinkt net zo geloofwaardig als de val van het kabinet door Remlof.
Dat compenseert weer wat met hun nieuwe hash-verbod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:52 schreef du_ke het volgende:
Onzalig idee inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat compenseert weer wat met hun nieuwe hash-verbod.
Ik zou willen streven naar +3%. Afbouwen die staatsschuldquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben blij dat ik jou aan mijn zijde heb als het gaat om stug doorbezuinigen tot de 0%.
Inderdaad, de puinhoop van een voorgaand links kabinet moet weer opgeruimd worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:20 schreef De_Nuance het volgende:
Begrotingsoverschotten onder rechts is nogal zeldzaam helaas.
Welk links kabinet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, de puinhoop van een voorgaand links kabinet moet weer opgeruimd worden.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, de puinhoop van een voorgaand links kabinet moet weer opgeruimd worden.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat compenseert weer wat met hun nieuwe hash-verbod.
Alles om genoemd te worden in de Telegraafquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:21 schreef eriksd het volgende:
Die bonnetjes van het kabinet. Kijk, dienstreizen en hotels: allemaal prima. Maar Ipad's, de Burgerking en de Mac declareren. Komop zeg, dat moet je toch niet willen?
Hoe bekrompen moet je zijn om met een salaris van anderhalve ton een bonnetje van 7 euro terug te willen.
Typisch rechts, geen moraal dus lekker alles declareren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:21 schreef eriksd het volgende:
Die bonnetjes van het kabinet. Kijk, dienstreizen en hotels: allemaal prima. Maar Ipad's, de Burgerking en de Mac declareren. Komop zeg, dat moet je toch niet willen?
Hoe bekrompen moet je zijn om met een salaris van anderhalve ton een bonnetje van 7 euro terug te willen.
Verbaast je dit echt? Ik vind het typisch, en wellicht niet eens zozeer voor rechts als wel voor mensen met een dik salaris. Toen ik laatst op reis was voor m'n werk, heb ik vrijwel niks gedeclareerd, buiten een enkel taxiritje. Kom op, ik ga toch niet vragen of mn werk de Whopper die ik op het vliegveld naar binnen heb geharkt, wil betalen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:21 schreef eriksd het volgende:
Exact. Ter Horst declareerde een broodje haring van de broodjeskar op het binnenhof. Om te janken, net als dit gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verbaast je dit echt? Ik vind het typisch, en wellicht niet eens zozeer voor rechts als wel voor mensen met een dik salaris. Toen ik laatst op reis was voor m'n werk, heb ik vrijwel niks gedeclareerd, buiten een enkel taxiritje. Kom op, ik ga toch niet vragen of mn werk de Whopper die ik op het vliegveld naar binnen heb geharkt, wil betalen?
Triest inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Ter Horst declareerde een broodje haring van de broodjeskar op het binnenhof. Om te janken, net als dit gedrag.
Dat zijn van die kleine dingen waar je het karakter van mensen aan kan afleiden.
Inderdaad. Zuinige zielepoten. Maar het zijn vaak wel de figuren met een dergelijke mentaliteit die op de lange termijn de meeste centen binnenharken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Ter Horst declareerde een broodje haring van de broodjeskar op het binnenhof. Om te janken, net als dit gedrag.
Dat zijn van die kleine dingen waar je het karakter van mensen aan kan afleiden.
En dat is geen doel op zich. Althans, voor mij niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Zuinige zielepoten. Maar het zijn vaak wel de figuren met een dergelijke mentaliteit die op de lange termijn de meeste centen binnenharken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |