Oh, dat kan ook nog ja. Ik draag wel eens een das om een pizza te halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag ook gewoon doordeweeks zonder reden een das af en toe.
Ik kan wel settelen, maar ik wil het niet. Maar jij bent kennelijk nog te jong om dat te kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het stereotype?
Ben jij niet net zo goed het stereotype veertiger dat zijn vrijheid koestert en daarom niet kan settelen, graag kekke t-shirtjes en korte broekjes draagt of bier drinkt in de trein? Wat ben je elke vrijdagmiddag blij, of niet?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog ja. Ik draag wel eens een das om een pizza te halen.
Maar jij bent homo, dan heb je een excuusquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag ook gewoon doordeweeks zonder reden een das af en toe.
Oh nee hoor. Jij bent mentaal niet in staat om te settelen, omdat het te vrijheidsbeperkend is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan wel settelen, maar ik wil het niet. Maar jij bent kennelijk nog te jong om dat te kunnen begrijpen.
Note jij 'm even voor deze ad hominem Vs?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Jij bent mentaal niet in staat om te settelen, omdat het te vrijheidsbeperkend is.
Prima te volgen, Jantje modaal.
Wellicht, ik vind 't gewoon jammer dat stijlvol kleden als een "naar" iets wordt bestempeld tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar jij bent homo, dan heb je een excuus
quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Note jij 'm even met voor deze ad hominem Vs?
Ik sla wel eens notes over bij jou voor ergere zaken, zo hypocriet ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Note jij 'm even voor deze ad hominem Vs?
Een stropdas doel je op?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, ik vind 't gewoon jammer dat stijlvol kleden als een "naar" iets wordt bestempeld tegenwoordig.
Wat is er mis met fatsoenlijk gekleed over straat gaan?
Niets. Maar wel als je vindt dat je een stropdas "hoort" te dragen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, ik vind 't gewoon jammer dat stijlvol kleden als een "naar" iets wordt bestempeld tegenwoordig.
Ik heb liever 1000 mensen in pak dan een bouwvakker met een decolleté bij zijn spijkerbroek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon, das, leren schoenen, colbert, overhemd en das inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:08 schreef Drugshond het volgende:
Molotov coctail.
Een molotovcocktail is een met brandbare stof gevulde glazen fles die via een lont of lap stof wordt ontstoken. De herkomst van dit wapen ligt waarschijnlijk in de Spaanse burgeroorlog waar deze simpele maar doeltreffende bom door de troepen van Franco gebruikt werd als antitankwapen. De Finnen namen deze uitvinding massaal over tijdens de Winteroorlog tussen de Sovjet-Unie en Finland. De Finnen noemden het nieuwe wapen 'molotovcocktail', naar Vjatsjeslav Molotov, de minister van Buitenlandse Zaken van de Sovjet-Unie. De grap was dat ze waren "om te drinken bij de voedselpaketten". Ongeveer 450.000 molotovcocktails werden gefabriceerd in de wodkadestilleerderij van de Finse regering. De molotovcocktail wordt vandaag de dag nog steeds gebruikt.
Enkele gebruikte mengsels:
benzine en olie en een stropdas
wasbenzine en afwasmiddel en een stropdas
benzine, kerosine, teer en kaliumchloride en een stropdas
[ afbeelding ]
Als iets past bij de gelegenheid, dan ga jij het expres niet doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets. Maar wel als je vindt dat je een stropdas "hoort" te dragen.
In professionele sfeer vind ik dat wel inderdaad, het liefste ook in het dagelijks leven maar dat laat ik maar in het midden voor ieder voor zich. Maar in het zakenleven een spijkerbroek dragen gaat voor mij echt veel te ver, zonder das kan dan nog wel af en toe, maar zelfs daar kijk ik van op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets. Maar wel als je vindt dat je een stropdas "hoort" te dragen.
Welterust honnepon.quote:
Het is ook gewoon no big deal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In professionele sfeer vind ik dat wel inderdaad, het liefste ook in het dagelijks leven maar dat laat ik maar in het midden voor ieder voor zich. Maar in het zakenleven een spijkerbroek dragen gaat voor mij echt veel te ver, zonder das kan dan nog wel af en toe, maar zelfs daar kijk ik van op.
Ik draag standaard een das op kantoor, altijd.
Heb je gelijk in, ik vind een das zelfs wel prettig dragen. Komt ook gewoon omdat ik er wel aan gewend ben zo onderhand. Een overhemd zonder das vind ik eerder ongemakkelijk dragen/staan dan met das. Maakt me niet zozeer een grijze muis denk ik, vind het gewoon prettig en ook nog eens mooier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook gewoon no big deal.
Als je een probleem hebt met dassen, ga dan niet in een formele setting je werk zoeken. Maar bestempel niet iedereen die daar weinig problemen mee heeft, als volgzame slaven of grijze muizen. Dan ben je namelijk vrij arrogant aan het doen, alsof het non-conformisme beter zou zijn dan het conformisme. Het is een optie, maar niet beter of slechter. Gewoon anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |