Afrikaans!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef waht het volgende:
Ach, wat is raar. Ja we zijn maar met 28 miljoen Nederlandstaligen, maar alle Nederlanders krijgen andere talen te leren. We hoeven ons niet te richten op een enkele taal. Ik zeg we kiezen de belangrijkste, waaronder ook Engels.
Net zoveel als jij horloges. En mijn dingen slijten, ook al worden ze met 5 keer meer stof vervaardigd dan een gemiddeld hemd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je nodig man.
Die hoort er ook bij wat mij betreft.quote:
Wat jou betreft, maar officieus ook dus dat scheelt.quote:
Hou mijn horloges erbuiten, bolle.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoveel als jij horloges. En mijn dingen slijten, ook al worden ze met 5 keer meer stof vervaardigd dan een gemiddeld hemd.
Gewoon je vriendin vragen wat rustiger aan te doen als ze je uitkleedt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoveel als jij horloges. En mijn dingen slijten, ook al worden ze met 5 keer meer stof vervaardigd dan een gemiddeld hemd.
Ach, het is af en toe ook wel leuk wat kapot te scheuren bij haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin vragen wat rustiger aan te doen als ze je uitkleedt.
Gevaarlijke zin m'n beste, gevaarlijke zin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is af en toe ook wel leuk wat kapot te scheuren bij haar.
Dus wat maakt het nu uit als er iets van mij scheurt.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevaarlijke zin m'n beste, gevaarlijke zin.
Mwah, dat heb ik meestal dan weer niet. Maar zo af en toequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel natuurlijk wild ontkleden een van de beste momenten van de seks is, dus het is het waard.
Och het mag geen vereiste genoemd worden, maar leuk is het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat heb ik meestal dan weer niet. Maar zo af en toe.
Die heb ik drie topics terug al gepostquote:
Ah, toen was ik aan het warkquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik drie topics terug al gepost
Ik met een a en zonder stropquote:
Een aanhaakding? Kan je daar een windsor mee knopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n aanhaakding aan op je wark?
Een stropdas klasse...... no way.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
En dat, lieve kijkbuiskinderen, is klasseverschil.
Nee, dat is potsierlijk doen of niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
En dat, lieve kijkbuiskinderen, is klasseverschil.
Amen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een stropdas klasse...... no way.
Potsierlijk doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is potsierlijk doen of niet.
Jij gekke non-conformist, hihiquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Amen.
Stropdassen zijn net zoiets als horloges, volkomen onnodige attributen waarmee je je status probeert te bevestigen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef Drugshond het volgende:
Stropdassen hangen altijd in de koffie.
Nee, maar dat wil je er wel mee uitstralen. Ik lach me kapot om gasten zoals jij, wetende dat ik in mijn korte broek en t-shirt meer knaken heb te besteden dan die wannabees.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gekke non-conformist, hihi.
Alsof iemand, zodra ik over straat loopt, aan mijn horloge of das ziet hoeveel er op mijn rekening staat.
Van de verkeerde boordmaat, ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef Drugshond het volgende:
Van stropdassen krijg je zuurstofgebrek in de hersenen.
Wat wil ik precies uitstralen, manquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil je er wel mee uitstralen. Ik lach me kapot om gasten zoals jij, wetende dat ik in mijn korte broek en t-shirt meer knaken heb te besteden dan die wannabees.
Kom je maar weer melden als je net zo oud bent als ik dan. Ik denk dat ik je dan nog steeds keihard uitlach.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wil ik precies uitstralen, man?
Het is geinig dat jij meer knaken hebt dan een studentje? Het zal me een rotzorg wezen wat jij te besteden hebt.
Aankleden uberhaupt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:42 schreef Drugshond het volgende:
Stropdas is een vorm van zelf masochisme.
Lachen is gezond. Ik krijg er geen slappe van als iemand meer geld heeft dan dat ik heb.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je maar weer melden als je net zo oud bent als ik dan. Ik denk dat ik je dan nog steeds keihard uitlach.
Je weet dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, over tien, twintig jaar? Knap.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lachen is gezond. Ik krijg er geen slappe van als iemand meer geld heeft dan dat ik heb.
Dat zal altijd wel zo zijn. Wel weet ik dat ik me nergens zorgen om hoef te maken en dat is dan ook alles wat mij interesseren kan.
Een gezin en kinderen zou mij intens ongelukkig maken, ik kies voor vrijheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:46 schreef GSbrder het volgende:
Maar even zonder geinen, remmie, geld maakt toch niet gelukkig?
Een warm gezin, een liefhebbende vrouw en mensen om je heen met wie je jouw welvaart kan delen, dat maakt pas echt intens gelukkig. Of je dan 100k of 1m liquide hebt, maakt weinig verschil.
Ik kan dood gaan, een ernstige ziekte krijgen of een flink ongeluk krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, over tien, twintig jaar? Knap.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dan die stropdas?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan dood gaan, een ernstige ziekte krijgen of een flink ongeluk krijgen.
Dat kan altijd. Verder heb ik een fatsoenlijke opvoeding gehad, een prima opleiding en een netwerk dat mij op plekken kan brengen waar ik terecht wil komen. Verkeerde zakelijke beslissingen, echtscheidingen en plotselingen faillissementen zijn mogelijk en ja, dan kan ik geldproblemen krijgen. Niet dat ik dan geen mensen heb om op terug te vallen, maar toch.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef Drugshond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet jij ook vooral een che guevara shirtje gaan dragen, gekkie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Een gezin en kinderen zou mij intens ongelukkig maken, ik kies voor vrijheid.
En hoeveel geld je hebt boeit inderdaad niet, als je maar gelukkig bent.
Maar een stropdas dragen maakt mij ook intens ongelukkig.
Jij stopt jezelf in een keurslijf, ik niet. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet jij ook vooral een che guevara shirtje gaan dragen, gekkie.
Maar een seriemoordenaar op mijn borst, als “verzetsheld” zou mij weer intens ongelukkig maken.
En vrijheid is mooi, maar stellen dat dit enkel mogelijk is als vrijbuiter is wat al te beperkt.
Ik snap best dat de verantwoordelijkheid en de verplichting eng is, want ik moet er nu ook niet aan denken. Maar ooit, ach, waarom niet?
Ik word er niet ongelukkig van. Het is geen statuszoekende geilheid, maar als het bij een zeker bedrijf gewenst is, dan ga ik niet tegen het establishment aantrappen en zeuren over dasjes. Dat is hetzelfde puberale gedoe als een vrouw die hakken weigert of een man die zich niet in een pak hijst voor een sollicitatiegesprek.quote:
Wat een hokjesdenken hier. Je zit pas in een keurslijf als het zelf bekneld aanvoelt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij stopt jezelf in een keurslijf, ik niet. Dat is het verschil.
Maar misschien word jij gelukkig van een grijze muis zijn, dat kan en dan moet je het vooral doen.
En nu is hij dood.quote:
Het is een grijze muis zijn. Maar dat is prima, zoals ik al zei. Whatever makes you happy.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik word er niet ongelukkig van. Het is geen statuszoekende geilheid, maar als het bij een zeker bedrijf gewenst is, dan ga ik niet tegen het establishment aantrappen en zeuren over dasjes. Dat is hetzelfde puberale gedoe als een vrouw die hakken weigert of een man die zich niet in een pak hijst voor een sollicitatiegesprek.
Zo moeilijk is het allemaal niet, jij trekt aan wat jij prettig vindt, ik trek aan wat bij mij past.
Als dat conservatieve kleding is, so be it, dan kan je er een psychologische analyse aan knopen, maar daar schiet je weinig mee op.
Het is geen grijze muis zijn. Maar het is prima dat jij dat denkt, want ik hoef niets van jou en jij niets van mij. Dus als ik in jouw ogen een grijze muis ben, dan mag je dat best vinden. Zolang mijn omgeving dat maar niet denkt en ik dat maar niet zo voel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een grijze muis zijn. Maar dat is prima, zoals ik al zei. Whatever makes you happy.
Toen had hij nog haar, net zoals GSbrder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen was ie net zo jong en dom als GSbrdr.
Prima, grijze muis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is geen grijze muis zijn. Maar het is prima dat jij dat denkt, want ik hoef niets van jou en jij niets van mij. Dus als ik in jouw ogen een grijze muis ben, dan mag je dat best vinden. Zolang mijn omgeving dat maar niet denkt en ik dat maar niet zo voel.
Over of het dragen van conservatieve kleding je een grijze muis maakt, of dat het dragen van provocerende kleding je identiteit als grijze muis moet verhullen.quote:
Hij voldoet aan het stereotype dat zijn omgeving van hem verwacht. En daar wordt hij blij van kennelijk, dus het is goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waarom is GSbrder een grijze muis? Onderneemt hij niets?
Oh, jawelquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waarom is GSbrder een grijze muis? Onderneemt hij niets?
Ik draag alleen soms een stropdas als ik naar een begrafenis van een een rechtse klootzak ga.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Af en toe vind ik het gepast om een das te dragen. Naar werk, naar sollicitaties, naar officiele gelegenheden, naar symposia, naar conferenties of naar begrafenissen en bruiloften. Dat vind remlof maar gek.
Het stereotype?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij voldoet aan het stereotype dat zijn omgeving van hem verwacht. En daar wordt hij blij van kennelijk, dus het is goed.
Toe maar. Jij grijze muisquote:Op donderdag 1 maart 2012 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draag alleen soms een stropdas als ik naar een begrafenis van een een rechtse klootzak ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |