Afrikaans!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef waht het volgende:
Ach, wat is raar. Ja we zijn maar met 28 miljoen Nederlandstaligen, maar alle Nederlanders krijgen andere talen te leren. We hoeven ons niet te richten op een enkele taal. Ik zeg we kiezen de belangrijkste, waaronder ook Engels.
Net zoveel als jij horloges. En mijn dingen slijten, ook al worden ze met 5 keer meer stof vervaardigd dan een gemiddeld hemd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je nodig man.
Die hoort er ook bij wat mij betreft.quote:
Wat jou betreft, maar officieus ook dus dat scheelt.quote:
Hou mijn horloges erbuiten, bolle.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoveel als jij horloges. En mijn dingen slijten, ook al worden ze met 5 keer meer stof vervaardigd dan een gemiddeld hemd.
Gewoon je vriendin vragen wat rustiger aan te doen als ze je uitkleedt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoveel als jij horloges. En mijn dingen slijten, ook al worden ze met 5 keer meer stof vervaardigd dan een gemiddeld hemd.
Ach, het is af en toe ook wel leuk wat kapot te scheuren bij haar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin vragen wat rustiger aan te doen als ze je uitkleedt.
Gevaarlijke zin m'n beste, gevaarlijke zin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is af en toe ook wel leuk wat kapot te scheuren bij haar.
Dus wat maakt het nu uit als er iets van mij scheurt.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevaarlijke zin m'n beste, gevaarlijke zin.
Mwah, dat heb ik meestal dan weer niet. Maar zo af en toequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel natuurlijk wild ontkleden een van de beste momenten van de seks is, dus het is het waard.
Och het mag geen vereiste genoemd worden, maar leuk is het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat heb ik meestal dan weer niet. Maar zo af en toe.
Die heb ik drie topics terug al gepostquote:
Ah, toen was ik aan het warkquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik drie topics terug al gepost
Ik met een a en zonder stropquote:
Een aanhaakding? Kan je daar een windsor mee knopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n aanhaakding aan op je wark?
Een stropdas klasse...... no way.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
En dat, lieve kijkbuiskinderen, is klasseverschil.
Nee, dat is potsierlijk doen of niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
En dat, lieve kijkbuiskinderen, is klasseverschil.
Amen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een stropdas klasse...... no way.
Potsierlijk doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is potsierlijk doen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |