Sarkozy is creatiever.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
325.000 euro aan vliegtickets en hotelkosten.
I'd like his job.
Ik denk als ik z'n baan zou hebben ik binnen no-time 130 kilo zou wegen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:46 schreef waht het volgende:
[..]
De naam van z'n ministerie zegt het al.
Eens. Maar ik denkt dat ie zegt "Raad eens waar deze vinger net is geweest?".quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Een doodzonde; men dient nooit slechts één bier te bestellen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denkt dat ie zegt "Raad eens waar deze vinger net is geweest?".
Die hotels hebben ongetwijfeld prachtige fitnesszalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk als ik z'n baan zou hebben ik binnen no-time 130 kilo zou wegen.
Lekker business-class de wereld rond en al het zuipen en vreten declareren en maffen in 5 sterren hotels en praten met 's werelds dictators.
Fitness gebeurt in de hotelkamer, mooi naar die corrupte Arabische landen wat mooie jongens uitzoeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Die hotels hebben ongetwijfeld prachtige fitnesszalen.
Ja. Hoewel ik als kind de Berenboot wel heel erg tof vondquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stap maar in, of is dit te insider gayscene om als grap te dienen voor hetero's.
Met als voorspel "reet scheren"?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fitness gebeurt in de hotelkamer, mooi naar die corrupte Arabische landen wat mooie jongens uitzoeken.
Dat is vragen om moeilijkheden in zijn tak van sport.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fitness gebeurt in de hotelkamer, mooi naar die corrupte Arabische landen wat mooie jongens uitzoeken.
Kan ik allemaal leuke grapjes op verzinnen maar laat maar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik als kind de Berenboot wel heel erg tof vond
Dat doen ze zelf al tegenwoordig, ontwikkelingslanden ontwikkelen ook.quote:
DSK should know.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is vragen om moeilijkheden in zijn tak van sport.
Dat ze zetels schuldig zijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Staat de PvdA al op een negatief aantal zetels bij de volgende verkiezingen?
Precies, past ook wel in een tijd van crisis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ze zetels schuldig zijn?
Lol...
Te ver?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje rustig spuit 11. Dat links hier een streepje voor heeft wil niet zeggen dat je te ver kunt gaan.
Om me daarna even subtiel te bedreigen. Hypocrietjequote:
En ook meer in de Wajong...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Meer mensen in de bijstand
Het aantal Nederlanders in de bijstand is vorig jaar licht gestegen. Eind 2011 kregen 316 duizend mensen een bijstandsuitkering. Dat zijn er negenduizend meer dan een jaar eerder, blijkt woensdag uit cijfers van het CBS.
...
Hij lokt Alfred nu in de val omdat Alfred zijn geheim weet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dolf had een kraai en merel als ouders.
Slechte zaak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
En ook meer in de Wajong...
Aantal jongeren met Wajong blijft toenemen
DEN HAAG - Het aantal jongeren (tot 27 jaar) met een uitkering voor jonggehandicapten is in de eerste helft van vorig jaar toegenomen tot 75.000. Dat zijn er bijna 4000 meer dan eind 2010.
http://www.nu.nl/economie(...)blijft-toenemen.html
Ergens had je een site en daar kon aan de hand van beperkingen zien waarom mensen wajong kregen. Volgens mij was duidelijk meer dan de helft psychisch.quote:
Je vergeet de moslimfundi's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit. Ik vind het ook niet kunnen dat die gays in elkaar zijn gebeukt. Maar wat FOK!kers zoal roepen, daar maak ik me niet druk om. Dit forum zit vol met verkapte nazi's, fascisten en antisemieten. Een groepje homohaters kan daar ook nog wel bij.
Plus dat ik niet echt schokkende shit heb gelezen in het topic.
Als je het over de duvel hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Whoehoe Gangsta's Paradise.
Stel me altijd zo voor dat Coolio rapt over de buurt van Hofstad.
Koos heeft een zwager in Egypte. Ik vermoed puur om z'n standpunten kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergeet de moslimfundi's.
Die kan je toch prima verdelen onder de fascisten, antisemieten en homohaters?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergeet de moslimfundi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |