Beetje rustig spuit 11. Dat links hier een streepje voor heeft wil niet zeggen dat je te ver kunt gaan.quote:
http://www.nu.nl/economie(...)en-euro-bij-ecb.htmlquote:Banken lenen ruim half biljoen euro bij ECB
Banken zullen geld waarschijnlijk gebruiken om schulden af te dekken
Truequote:
Wat een baas is het ook, vooral qua kleding en daskeuze.quote:
Het zou me niks verbazen als ie dat ook was, anders was er wel een keer een meid naar de Privé of Story gelopen waar ie 'm in heeft gehangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een baas is het ook, vooral qua kleding en daskeuze.
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat hij homo was, altijd perfect gekleed in maatpak.
Kan bij een jongen toch ook ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ie dat ook was, anders was er wel een keer een meid naar de Privé of Story gelopen waar ie 'm in heeft gehangen
Dan wil ik text to speech met Boes stem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:37 schreef De_Nuance het volgende:
Boes zou wel in de SC kunnen met zijn droge humor
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan wil ik text to speech met Boes stem.
Ja maar die lopen er niet zo gauw mee te koop.quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ie dat ook was, anders was er wel een keer een meid naar de Privé of Story gelopen waar ie 'm in heeft gehangen
Het is een zeurderige moraalridder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vind ik ook niks. Al is ie links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |