abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:46:54 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:47:58 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108519941
Dikke lip.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:48:51 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108519985
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef Ritmo het volgende:
Middenveld is ook best redelijk. Volgend jaar zeker, met de nieuwe aanwinsten. :9 (Zelfs Janmaat zou je nog rechtshalf kunnen zetten als het moet). Er vanuitgaande dat van het trio Bakkal, Clasie en El Ahmadi er minstens 2 blijven dan.
Ben benieuwd of MvG toch gaat proberen Karim te verkopen...
pi_108520032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:

Wat zijn Britse supporters toch geniaal met hun teksten _O_ er is vast wel een versie voor Guidetti te bedenken?
Idd, prachtig. :D In zo'n situatie als Utrecht die dit seizoen bij Ajax heeft (alleen daar kunnen winnen) hebben ze ook zo'n mooi liedje: "can we play them every week?". _O- Heerlijk. Zoveel meer humor, creativiteit en cynisme dan hier.

Weet alleen niet of Guidettti graag wel een eigen deuntje wil, en niet diezelfde als van z'n mogelijk toekomstige directe concurrent volgend seizoen. ;)
-
pi_108520037

quote:
adebaaayoooooorrr
hung like an elephant
his wifes a bit sore
Deze was ook baas trouwens. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108520136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ben benieuwd of MvG toch gaat proberen Karim te verkopen...
Lijkt me raar, want hij had toch al gezegd hem nog een jaar te willen behouden en dat ie daarna weg zou mogen? Misschien voor de verkoopprijs, maar liegen lijkt me niet helemaal netjes richting de speler.

Zie hem nog eerder proberen Karim langer vast te leggen met een clausule voor een gelimiteerde transfersom ofzo.
-
pi_108520158
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Geweldig :D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:52:51 #8
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108520187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lijkt me raar, want hij had toch al gezegd hem nog een jaar te willen behouden en dat ie daarna weg zou mogen? Misschien voor de verkoopprijs, maar liegen lijkt me niet helemaal netjes richting de speler.

Zie hem nog eerder proberen Karim langer vast te leggen met een clausule voor een gelimiteerde transfersom ofzo.
Vier tientjes een jaar Tros Kompas? ;)
Look behind you! It's your ass!
pi_108520218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alsof hij via de media met de speler communiceert..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:54:03 #10
14505 OProg
A Life in Music
pi_108520242
Misschien is hij hier vandaag al gepost en heb ik het gemist. Het zegt niks nieuws, maar toch wel even grappig om te lezen: http://www.depers.nl/spor(...)ld-geld-En-geld.html
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:54:04 #11
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108520280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef eight het volgende:

[..]

Alsof hij via de media met de speler communiceert..
Dat niet, maar dan zou El Ahmadi mee moeten 'liegen'.
En daar heeft ie geen belang bij, die wil niet z'n eigen transferwaarde verhogen (en daarmee z'n kansen op een transfer verlagen) denk ik. :P

Hoop toch echt dat ie bijtekent, z'n extra jaar salaris haal je er wel met de transfersom uit.
-
pi_108520683
Roda JC en De Graafschap vrij vervoer *O* _O_

Gaat steeds meer de goede kant op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108520914
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Roda JC en De Graafschap vrij vervoer *O* _O_

Gaat steeds meer de goede kant op.

Waren dat uberhaupt zulke probleemwedstrijden dan, dat dat eerst niet zo was?
-
pi_108520975
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waren dat uberhaupt zulke probleemwedstrijden dan, dat dat eerst niet zo was?
Totaal niet. Maar dan kwamen ze, de afgelopen jaren iig, met zo'n halfbakken tussenoplossing als een autocombi :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108521232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Totaal niet. Maar dan kwamen ze, de afgelopen jaren iig, met zo'n halfbakken tussenoplossing als een autocombi :')
En maar zeuren dat de kosten voor de politieinzet en controle's etc. rondom voetbal de pan uit rijzen, die burgermeesters. :')

Maar wat moet ik me voorstellen bij een autocombi? :D Je allemaal bij de Kuip melden met je auto en ticket, met z'n allen in een rijtje naar het betreffende stadion gaan rijden met vooraan en achteraan de stoet een politiewagen ofzo? :') _O-
-
pi_108521329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En maar zeuren dat de kosten voor de politieinzet en controle's etc. rondom voetbal de pan uit rijzen, die burgermeesters. :')

Maar wat moet ik me voorstellen bij een autocombi? :D Moet je dan allemaal een auto combi-ticket kopen, je bij de Kuip melden met je auto, met z'n allen in een rijtje naar het betreffende stadion gaan rijden met vooraan en achteraan de stoet een politiewagen ofzo? :')
Parkeerplaats in de buurt rijden, kaart omwisselen en richting stadion. Officieel mag je bij een combi niet de binnenstad in, al wordt daar bijna nergens echt heel actief op gecontroleerd.

Maar toch fijn als het gewoon officieel vrij vervoer is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108521455
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Parkeerplaats in de buurt rijden, kaart omwisselen en richting stadion. Officieel mag je bij een combi niet de binnenstad in, al wordt daar bijna nergens echt heel actief op gecontroleerd.

Maar toch fijn als het gewoon officieel vrij vervoer is.
Weer wat geleerd. ;) Maar wat een kut-'oplossing'. En daar zit dan een duur betaalde professionele veiligsheidsexpert dagen op te overleggen met de lokale driehoek.
-
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:57:41 #19
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108527145
In het kader van transparantie :)
quote:
Beste Feijenoorder,

Op je kalender staat waarschijnlijk al lange tijd een dikke rode cirkel om de datum: dinsdag 27 maart 2012. Oftewel: De 75e verjaardag van dat machtige stadion, ons stadion. De Kuip. Dat mag niet onopgemerkt voorbij gaan en daarom presenteren wij met trots de eerste officiële activiteit van De Feijenoorder:
Op dinsdagavond 27 maart 2012 organiseren wij –met medewerking van Sportclub Feyenoord- vanaf 19:08 een borrel in de kantine op Varkenoord. Om 75 jaar Stadion Feijenoord te vieren. Om onze Vereeniging officieel te presenteren. Het bestuur voor te stellen. De leden te leren kennen. De saamhorigheid te bevorderen. Maar bovenal: om op deze historische dag gewoon lekker ongedwongen met zijn allen een biertje te drinken. Verwachte eindtijd: circa 21h30 – 22h00.

Elke Feijenoorder is uiteraard van harte uitgenodigd voor deze avond. Immers: De Feijenoorder, dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij. Wél bieden we onze leden uiteraard een aantal voordelen: zo zijn de eerste twee rondjes voor leden voor rekening van De Feijenoorder. Daarnaast bieden we onze leden –als onze leverancier meewerkt- die avond een kleinigheidje aan en zal de eerste merchandise van De Feijenoorder die avond in de kantine verkocht worden, voor leden uiteraard met korting. De schalen met bitterballen die we rond laten gaan, zijn voor elke Feijenoorder. Lid of (nog) geen lid.

Daar de Sportclub –grootaandeelhouder in Stadion Feijenoord- in verband met de barbezetting en overige praktische zaken vooraf graag een indicatie heeft van de verwachte opkomst, vragen wij elk lid een e-mail te sturen naar borrel@defeijenoorder.nl als hij of zij die avond aanwezig zal zijn. Introducés zijn uiteraard van harte welkom, wel verzoeken wij iedereen vriendelijk in zijn of haar e-mail dan direct het aantal introducés te melden.
Tot 27 maart 2012 op Varkenoord!

Met rood-witte groet,
Bestuur De Feijenoorder
Doordeweekse avond, maar ga wel even kijken denk. Ben ergens wel benieuwd naar die merchandise, en de rest van de reutemeteut.
pi_108527656
Wie zitten er in dat bestuur daarvan dan? Nog bekende namen voor ons, of (ex-)spelers?

En zijn de spelers/trainer er uberhaupt bij (behalve Achahbar, met z'n merchandise-kraampje _O-)?
-
pi_108527704
Hoop dat die gasten een toffe busreis naar Kerkrade regelen, nu het toch vrij vervoer is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108527801
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef Ritmo het volgende:
En zijn de spelers/trainer er uberhaupt bij (behalve Achahbar, met z'n merchandise-kraampje _O-)?
Waarom zouden ze erbij zijn?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108527902
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zouden ze erbij zijn?
Geen idee... Zullen ook wel wat sponsors en zakenrelaties enzo tussen rondlopen, die vinden dat leuk als ze even een toast met Vlaar uit kunnen brengen.
-
pi_108527981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Geen idee... Zullen ook wel wat sponsors en zakenrelaties enzo tussen rondlopen, die vinden dat leuk als ze even een toast met Vlaar uit kunnen brengen.
Volgens mij heb je een heel verkeerd beeld van die avond, of die supportersvereniging an sich. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108528066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een heel verkeerd beeld van die avond, of die supportersvereniging an sich. _O-
Dat zou kunnen, daarom stel ik die vragen ook. ;)
Ben die avond toch in de buurt daar dus misschien leuk, maar vraag me af wat ik ervan moet verwachten.
-
pi_108528116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, daarom stel ik die vragen ook. ;)
Ben die avond toch in de buurt daar dus misschien leuk, maar vraag me af wat ik ervan moet verwachten.
Wat er in die nieuwsbrief staat, dat kan je verwachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108528247
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat er in die nieuwsbrief staat, dat kan je verwachten.
Ja, dat snap ik maar niet het antwoord op m'n vragen. Als het echt zo'n typisch erebaantje is om in dat bestuur te zitten, zou het toch zomaar kunnen dat er nog leuke (oud-)Feyenoorders inzitten.

Maar laat maar :P ff training bezoeken die week is leuker denk ik.
-
pi_108528870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik maar niet het antwoord op m'n vragen. Als het echt zo'n typisch erebaantje is om in dat bestuur te zitten, zou het toch zomaar kunnen dat er nog leuke (oud-)Feyenoorders inzitten.
Je kent de website De Feijenoorder toch wel? Door supporters gemaakt, wat ook geld voor De Vereeniging. Voor supporters, door supporters.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108530797
quote:
Manchester City wil Guidetti komende zomer terug

28/02/2012 23:21

De voortreffelijke ontwikkeling van John Guidetti bij Feyenoord is Manchester City, dat hem verhuurt aan de Rotterdammers, niet ontgaan. De club denkt er hard over hem komend seizoen aan de selectie toe te voegen.

'Er is een toekomst voor John bij City. Die jongen heeft veel potentie. Daarom hebben we hem ook een nieuw contract gegeven', liet assistent-coach David Platt weten aan Manchester Evening News. 'We waren altijd al van plan hem een periode te verhuren. Als spelers verhuurd worden, weet je niet hoe ze daar mee omgaan of wat er gaat gebeuren.'

'We kunnen nu al stellen dat de verhuur aan Feyenoord een succesvolle keuze was, hij doet het daar voortreffelijk', vervolgt de rechterhand van hoofdcoach Roberto Mancini. 'Hij vestigt volop de aandacht op zich vanwege de doelpunten die hij maakt.'

De ontwikkeling van Guidetti wordt op de voet gevolgd door Manchester City. 'We hebben continu contact met John. Hoofd voetbalontwikkeling Patrick Vieira is regelmatig gaan kijken en ook anderen. Zo'n zeventig tot tachtig procent van zijn wedstrijden met Feyenoord zijn door mensen van ons bekeken.'

Feyenoord wil de spits graag nog een jaar in De Kuip houden. Maar de club zal moeten wachten op de beslissing van Mancini die Guidetti in ieder geval de voorbereiding op het nieuwe seizoen bij Manchester City wil mee laten draaien. 'We zijn er van overtuigd dat het seizoen dat John heeft bij Feyenoord ervoor zorgt dat hij in uitstekende staat en vorm bij ons terugkeert', sluit Platt af.
bron: vi.nl
pi_108531246
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kent de website De Feijenoorder toch wel? Door supporters gemaakt, wat ook geld voor De Vereeniging. Voor supporters, door supporters.
Nu je het zegt, herken ik de site wel idd. Beetje tradioneel ogend enzo, maar niet echt iets voor mij om langs te lopen, zo'n bijeenkomst denk ik. Vooral de wat oudere supporters of zie ik dat fout?

quote:
Feijenoorder zijn is geloven in de theorie dat Johan Cruijff voetballer van de eeuw is geworden op basis van zijn ene seizoen bij Feyenoord.
_O_

Die is wel prachtig.
-
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:26:09 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108533510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nu je het zegt, herken ik de site wel idd. Beetje tradioneel ogend enzo, maar niet echt iets voor mij om langs te lopen, zo'n bijeenkomst denk ik. Vooral de wat oudere supporters of zie ik dat fout?
Hoezo, omdat ze Vereeniging met dubbel E spellen :P? Denk dat dat meevalt hoor.
2000 light years from home
pi_108533548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ook dat zie je fout. Die site is voor iedereen. Lees het zelf met veel plezier. Beheerder erachter is ook een jonge gast.

En De Vereeniging heeft als doel gesteld om de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:33:41 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108533554
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook dat zie je fout. Die site is voor iedereen. Lees het zelf met veel plezier. Beheerder erachter is ook een jonge gast.

En De Vereeniging heeft als doel gesteld om de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.
Ook moet elk lid verplicht op zangles opdat de liederen die ten gehore gebracht worden weer als vanouds klinken.
pi_108533571
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ook moet elk lid verplicht op zangles opdat de liederen die ten gehore gebracht worden weer als vanouds klinken.
Langzaam zingen. _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_108533701
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

;(
De reden dat ik geroyeerd ben..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108535945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo, omdat ze Vereeniging met dubbel E spellen :P? Denk dat dat meevalt hoor.
Dat ook, maar check heel die site maar eens. ;) verder niets mis mee ofzo, viel me gewoon op.
-
pi_108535979
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok, thx :)
-
pi_108536493
Doet zondag tegen Grunn Guidetti weer mee?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108536585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is niet meer geschorst en volgens mij viel zijn blessure ook mee, dus ja. Ik denk dat hij wel mee zal doen. Belangrijker is om te weten of Clasie er weer bij is.

Koeman schijnt wel bezorgd te zijn.

MegaFeyenoord twitterde op woensdag 29-02-2012 om 10:26:22 #Koeman is bezorgd over #Guidetti. Hij vreest een grotere blessure van de Zweedse spits. reageer retweet
Fernandez is i.i.g. vijf wedstrijden geschorst

quote:
29-02-2012 Fernandez accepteert schikkingsvoorstel

Feyenoord kan de komende vijf competitiewedstrijden niet beschikken over Guyon Fernandez. De aanvaller heeft, na overleg met de technische leiding, besloten het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB te accepteren. Fernandez is zodoende voor vijf wedstrijden geschorst en is niet inzetbaar in de duels met achtereenvolgens FC Groningen, FC Utrecht, FC Twente, De Graafschap en NAC Breda. Het schikkingsvoorstel volgt op het vooronderzoek naar aanleiding van een incident in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen PSV, tussen Fernandez en verdediger Marcelo.

Feyenoord legde Fernandez eerder deze week al een forse boete op naar aanleiding van dit incident. De spits is voor het eerst weer inzetbaar in de uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade op 11 april.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:32:50 #40
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108536722
quote:
PSV-topman onder de indruk van Feyenoord-supporters

President-commissaris Peter Swinkels van PSV roept de supporters op in thuisduels nog meer te ondersteunen. De sportbestuurder van de Eindhovense club denkt dat de steun van het publiek cruciaal kan zijn in de kampioensstrijd en benadrukt het belang van de landstitel. Swinkels is onder de indruk van hoe andere fans hun club steunen.

"Ik kom vaak bij andere clubs, bijvoorbeeld bij NAC en Feyenoord", vertelt Swinkels aan het Eindhovens Dagblad. "Het publiek staat daar onder alle omstandigheden negentig minuten enorm achter de ploeg. Dat zou ik in het Philips Stadion graag nog meer zien. De twaalfde man hebben we keihard nodig."

PSV heeft de inkomsten uit de Champions League keihard nodig en men dreigt weer te moeten bezuinigen als de landstitel niet wordt gewonnen. "Mensen moeten ook niet raar opkijken dat ik zelf na een goal opspring en enthousiast ben. Dat hoort bij voetbal", verzekert Swinkels in het regionale dagblad.

Bron
Dat we het even weten. Zegt een hoop dat er zo om gevraagd moet worden, overigens :') maargoed, dat wisten we al langer dan vandaag.
pi_108536763
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij is niet meer geschorst en volgens mij viel zijn blessure ook mee, dus ja. Ik denk dat hij wel mee zal doen. Belangrijker is om te weten of Clasie er weer bij is.

Koeman schijnt wel bezorgd te zijn.

MegaFeyenoord twitterde op woensdag 29-02-2012 om 10:26:22 #Koeman is bezorgd over #Guidetti. Hij vreest een grotere blessure van de Zweedse spits. reageer retweet
Fernandez is i.i.g. vijf wedstrijden geschorst

[..]

Anders maar met Achahbar in de basis beginnen. Ook wel een keer goed voor die jongen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108536821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat we het even weten. Zegt een hoop dat er zo om gevraagd moet worden, overigens :') maargoed, dat wisten we al langer dan vandaag.
Kunnen ze deze niet ff opnemen in de OP van het subsidie-topic?
BFF met GGMM
pi_108536898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kunnen ze deze niet ff opnemen in de OP van het subsidie-topic?
Het feit dat ze zonder inkomsten CL weer verder moeten bezuinigen zegt genoeg. Dan hebben wij het toch beter aangepakt hier. Veel structurelere oplossingen.
Groetjes, Ezio.
pi_108536942
Ik zie nu pas de TT, heb ik als Surinamer nou serieus een discussie over eten gemist -O-
En dan ook nog Surinaams eten... :'(
BFF met GGMM
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:42:00 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108536977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:39 schreef Stokstaart het volgende:
Het feit dat ze zonder inkomsten CL weer verder moeten bezuinigen zegt genoeg. Dan hebben wij het toch beter aangepakt hier. Veel structurelere oplossingen.
Dat ja, het klinkt net als Bosz :') sterf toch lekker met je PSV, wij bezuinigen al een paar jaar en we zijn in wedstrijden minstens evengoed. Ik hoop hierom echt dat Heerenveen kampioen wordt ofzo... zolang PSV het maar niet wordt. Stelletje steuntrekkerts.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:42:55 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108537010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie nu pas de TT, heb ik als Surinamer nou serieus een discussie over eten gemist -O-
En dan ook nog Surinaams eten... :'(
:Y

Het grote Feijenoordtopic #844: Met Guidetti in de ziekenboeg...
pi_108537248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Daar mag je wel vanuit gaan ja. Beetje vreemde reactie van Koeman: "als ie speelt kort na zo'n blessure, dan is de kans er dat het erger wordt. Ik hoop dat we hem zonder blessure terugkrijgen" ofzo.

Is het tegenwoordig al een gunst van de bonden als er verantwoordelijk met spelers in dienst van clubs wordt omgegaan en moet je maar hopen dat ze geen grote risico's met je spelers nemen? :{
Mag er toch vanuit gaan dat ze de boel zelf een beetje in de hand nemen en nog even de bondscoach van Zweden of iemand van z'n staff even 1 of 2 keer contacten daarover.
-
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:52:50 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108537265
Naar verluid heeft onze clubarts nauw contact met de Zweedse bondsarts. Hopen voor het beste dan maar.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:53:17 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108537281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat ja, het klinkt net als Bosz :') sterf toch lekker met je PSV, wij bezuinigen al een paar jaar en we zijn in wedstrijden minstens evengoed. Ik hoop hierom echt dat Heerenveen kampioen wordt ofzo... zolang PSV het maar niet wordt. Stelletje steuntrekkerts.
Juist daarom hoop ik echt dat PSV geen kampioen wordt. Beetje geld inpompen en kampioen worden. Wij hebben daar ook op gegokt, en verloren. Zou echt kut zijn als hen dat wel lukt.

Dan maar liever AZ. Die na de val van DSB heeft lopen bezuinigen en met slimme aankopen(Beerens, Viergever, Elm en ook Verbeek) en wat talenten(Maher) een goed team heeft staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_108537321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef Dekatria het volgende:
Naar verluid heeft onze clubarts nauw contact met de Zweedse bondsarts. Hopen voor het beste dan maar.
Je kunt toch wel iets meer doen dan 'hopen' in dit geval lijkt me. Als er risico's zijn door die blessure gisteren, dan moeten ze Guidetti gewoon niet opstellen.
-
pi_108537334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Juist daarom hoop ik echt dat PSV geen kampioen wordt. Beetje geld inpompen en kampioen worden. Wij hebben daar ook op gegokt, en verloren. Zou echt kut zijn als hen dat wel lukt.

Dan maar liever AZ. Die na de val van DSB heeft lopen bezuinigen en met slimme aankopen(Beerens, Viergever, Elm en ook Verbeek) en wat talenten(Maher) een goed team heeft staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand gunt het PSV, gewoon omdat ze niet sympathiek zijn.
Ajax gun ik het niet, omdat het Ajax is.
De rest interesseert me geen reet.
BFF met GGMM
pi_108537961
Wat werkt het omslachtig om een nieuwe seizoenskaart te krijgen, wanneer je je eigen bent verloren...
Elite
Tegen TTIP
pi_108538903
Heeft Fernandez al ergens toegegeven dat het een kopstoot was?
Anders zou hij toch wel in hoger beroep gaan? Of dat zal dan wel niet van de club mogen?
Noot noot.
pi_108539596
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Fernandez al ergens toegegeven dat het een kopstoot was?
Anders zou hij toch wel in hoger beroep gaan? Of dat zal dan wel niet van de club mogen?
Van Geel en Koeman vonden het een 'onnatuurlijke beweging'. Fernandez ontkent nog steeds..
pi_108540181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Caland het volgende:

[..]

_O_
pi_108541274
Leerdam doet zondag weer mee.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 29-02-2012 om 12:57:31 De wedstrijd van #Feyenoord van zondag zal in het teken staan van War Child. Feyenoord zal met het logo van War Child spelen op het shirt. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108542274
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Leerdam doet zondag weer mee.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 29-02-2012 om 12:57:31 De wedstrijd van #Feyenoord van zondag zal in het teken staan van War Child. Feyenoord zal met het logo van War Child spelen op het shirt. reageer retweet
_O-
pi_108544423
quote:
Martins Indi: 'Ik heb een onverzadigbare behoefte beter te worden'

Na zijn loopbaan schrijft hij wellicht een boek over zijn leven vol pieken en dalen, maar eerst wil Bruno Martins Indi zichzelf ontwikkelen tot een topverdediger. Met een basisplaats en contractverlening bij Feyenoord en uitverkiezing voor Jong Oranje is hj op weg daarnaartoe in de geest van zijn idolen. Eric Abidal, William Galles, Patric Evra en op een andere manier, Mario Balotelli. 'Ik ben een rare.'

'Ik was vroeger nooit het grootste talent, maar door meer te brengen dan anderen, door nooit tevreden te zijn ben ik waar ik nu ben: In Feyenoord 1. Meer spelers hebben die instelling. Dat is het grote verschil met vorig seizoen. We hebben toen veel meegemaakt, veel shit, zoals die wedstrijd bij PSV en een heleboel privé dingen, we hebben vaak met rouwbanden gespeeld. Kortom, het was een moeilijk jaar, maar achteraf waren het dingen die je blijkbaar moet meemaken om sterker te worden.'

Beter willen worden zit in zijn karakter. Iedereen bij Feyenoord roemt de leergierigheid van Martins Indi. 'Ik kan me voorstellen dat ze soms gek van me worden. Bij alles wat ik doe, vraag ik me af of ik het goed doe en hoe het beter kan. En als ik iets fout doe, wil ik weten waarom het fout is en hoe het beter kan. Ik heb een onverzadigbare behoefte beter te worden. Ik stap geregeld naar Ronald Koeman toe met vragen. Ik zou niet weten waarom ik dat niet moet doen. Koeman is inderdaad een afstandelijke coach, maar als je vragen hebt, is hij altijd bereid je te helpen. Ik heb hem nooit zien spelen, maar hoor van iedereen dat hij vroeger een topvoetballer is geweest.' 'Dat hij ooit heel goed was, merk je aan kleine dingen. Voor zijn komst liepen we tijdens een positiespelletje als kippen zonder kop door elkaar. Koeman zag het aan en riep ons bijeen. "Waarom heet het nou positiespel?", vroeg hij. "Blijf in je positie en je zult zien dat het voetballen gemakkelijker gaat." 'Je ziet nu dat we in balbezit steeds beter beginnen te spelen.'

Ronald Koeman is tevreden over de ontwikkeling van Indi. 'Ik kende hem niet en heb dus mijn ogen goed de kost geven', zegt de Feyenoord-trainer. ‘Eerst kreeg Bruno de kans als linksback, maar hij verloor de plek aan Nelom. Ik heb Bruno gezegd rustig te blijven. Na de blessure van De Vrij heeft hij zijn kans gepakt in het centrum. Hij doet het prima en verdedigt goed. Hij kan alleen nog maar beter worden. Dat hij De Vrij nu op de bank houdt, zegt heel veel over het vertrouwen dat wij in hem hebben.'
Sowieso wel mooi interview, geeft ie ook aan dat hij de lolbroek in de selectie is, met hesjes etc Balotelli nadoen in de kleedkamer, maar in het veld weer bloedserieus, BMI _O_
pi_108544466
quote:
Trotse John Goossens tekent contract bij Feyenoord

John Goossens heeft woensdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een contract dat hem met ingang van het nieuwe seizoen voor vier jaar aan Feyenoord verbindt. De 23-jarige middenvelder was samen met zijn vriendin, zoontje en zaakwaarnemer naar Rotterdam afgereisd om de benodigde handtekeningen onder zijn verbintenis bij Feyenoord te zetten. Goossens sprak na afloop van een speciale dag in zijn carrière. ‘Ik zie Feyenoord als een heel mooie stap vooruit’, vertelde hij. ‘Er was van meer clubs interesse, maar ik heb heel bewust voor Feyenoord gekozen. Niet alleen omdat de naam en de uitstraling van Feyenoord voor zich spreken, maar ook omdat ik hoop hier om de prijzen te gaan spelen.’

Technisch directeur Martin van Geel is blij met de komst van Goossens. ‘Binnen heel Feyenoord waren we ervan overtuigd dat John een perfecte versterking kan zijn voor onze selectie’, zei Van Geel. ‘Hij is een linkspoot die op verschillende posities uit de voeten kan. Bij N.E.C. heeft John zich ontwikkeld tot een volwassen en goede eredivisie speler en wij denken dat hij zich bij ons nog verder kan ontwikkelen.’

Nadat de benodigde handtekeningen waren gezet in De Kuip, nam Goossens een Feyenoord-shirt met daarop zijn eigen naam in ontvangst. De middenvelder noemde het een eer om vanaf volgend seizoen voor Feyenoord te mogen voetballen. ‘Het is alleen al fantastisch om hier in het stadion rond te kijken’, vertelde hij toen hij vanaf de tribune van De Kuip over het veld keek. ‘Dit seizoen bewijst de ploeg al dat het niveau er is om Europees voetbal te halen. Het zou fantastisch zijn als ik volgend seizoen met Feyenoord Europees kan spelen.’

‘Bij N.E.C. heb ik de afgelopen jaren een hoop geleerd, maar ik denk dat ik bij Feyenoord nog veel stappen kan maken’, besloot hij. ‘De komende maanden zal ik me nog helemaal op N.E.C. richten. Ik zal alles geven om daar het seizoen goed af te maken.’
Elite
Tegen TTIP
pi_108544894
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Hey, geen Peppi&Kokki foto dit keer? -O-
BFF met GGMM
pi_108544901
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben vooral benieuwd naar Goosssens. Van Vormer geloof ik wel dat het goedkomt namelijk, maar bij Goossens ben ik benieuwd of het wat gaat worden.
pi_108545540
Net even gekeken naar de wedstrijden dat Fernandez wel kon/mocht/zal mogen spelen: Eigenlijk is hij gewoon een parttimer...
BFF met GGMM
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:09:35 #63
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108545582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
Net even gekeken naar de wedstrijden dat Fernandez wel kon/mocht/zal mogen spelen: Eigenlijk is hij gewoon een parttimer...
Moet'ie eigenlijk ook zo betaald worden :Y
pi_108545601
Vroeg het al me eerder af, maar waarom zit er zo enorm veel tijd tussen een principe-akkoord en het daadwerkelijk ondertekenen van een contract? Goossens is volgens mij in december al tot een akkoord gekomen.
-
pi_108545699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Ritmo het volgende:
Vroeg het al me eerder af, maar waarom zit er zo enorm veel tijd tussen een principe-akkoord en het daadwerkelijk ondertekenen van een contract? Goossens is volgens mij in december al tot een akkoord gekomen.
Ze hebben nu weer even tijd door die interlands denk ik.
BFF met GGMM
pi_108545705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef Ritmo het volgende:
Principe akkoord zal over de basisvoorwaarden gaan. Dan moet de rest nog in detail geregeld en uitgewerkt worden door een jurist lijkt me.
pi_108545828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze hebben nu weer even tijd door die interlands denk ik.
Denk niet dat het daarmee te maken heeft... Er zit totaal geen lijn in ofzo. Janmaat bereikte als laatste van de drie een akkoord, maar tekende als eerste.
-
pi_108545882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denk niet dat het daarmee te maken heeft... Er zit totaal geen lijn in ofzo. Janmaat bereikte als laatste van de drie een akkoord, maar tekende als eerste.
Ja, ik denk inderdaad dat het verhaal van kapiteintje correct is.
BFF met GGMM
pi_108546000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Principe akkoord zal over de basisvoorwaarden gaan. Dan moet de rest nog in detail geregeld en uitgewerkt worden door een jurist lijkt me.
Ah, dus bij Janmaat zullen die voorwaarden dus simpeler/duidelijker dan bij Goossens zijn ofzo?

Zo'n akkoord is op geen enkele manier bindend lijkt me, dus dan zou het in theorie voor kunnen komen dat het nog vast loopt op die kleine dingetjes. Maar volgens mij is dat nog nooit gebeurt.
-
pi_108546065
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ah, dus bij Janmaat zullen die voorwaarden dus simpeler/duidelijker dan bij Goossens zijn ofzo?
Of wellicht een gekende manager in tegenstelling tot Goossens, dat praat ook wat makkelijker.
BFF met GGMM
pi_108546307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of wellicht een gekende manager in tegenstelling tot Goossens, dat praat ook wat makkelijker.
Ja idd. Maar goed, ze zijn nu alle 3 voor 100 % officieel binnen. :Y
-
pi_108546765
Waarom moet je altijd overal wat achter zoeken Ritmo?
Elite
Tegen TTIP
pi_108546770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zo'n akkoord is op geen enkele manier bindend lijkt me, dus dan zou het in theorie voor kunnen komen dat het nog vast loopt op die kleine dingetjes. Maar volgens mij is dat nog nooit gebeurt.
Niet persé, maar het zal volgens mij ook op een gepast moment moeten gebeuren. Als jij zo'n contract tekent net voordat je tegen Feyenoord moet spelen met Roda zal dat een vreemd signaal afgeven toch?

Los daarvan is de wereld toch niet zo zwart wit dat wanneer iets bij persoon X 2 maanden duurt dit bij persoon Y als vanzelf ook 2 maanden moet duren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 15:44:34 ]
pi_108546859
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Waarom moet je altijd overal wat achter zoeken Ritmo?
Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
-
pi_108546988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
Niks raars aan hoor
Je mag ook in december helemaal geen contract tekenen en alleen een persoonlijk akkoord geven :P
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108547024
quote:

[..]

Het is februari hoor.
pi_108547216
Zondag 12e minuut allemaal in de blote bast?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_108547235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werk :P
pi_108547261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

van n minuutje blote bast? misschien die kippeborstjes op 410 ja...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_108547279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

van n minuutje blote bast? misschien die kippeborstjes op 410 ja...
Wij hebben een dak dat dicht kan :D
pi_108547303
quote:
koud man.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108547867
quote:
Neuh.. Ik sla over. Maar jullie mogen wel ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_108547968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
BFF met GGMM
pi_108547986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

:') _O-
pi_108548053
quote:

[..]

:')
pi_108548582
quote:

[..]

:D
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108549830
quote:

[..]

Happel wel hoor, die werkt in de haven toch?
-
pi_108550494
quote:
12s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Happel wel hoor, die werkt in de haven toch?
Oh ja klopt, daar werken we allemaal.
BFF met GGMM
pi_108550531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja klopt, daar werken we allemaal.
volgens elke Feyenoord-hater ja
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:10:54 #90
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_108552193
quote:

[..]

Jij bent ook echt een zeikwijf eerste klas he :').
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_108552433
quote:

[..]

Het akkoord was er op 16 januari dus tussen akkoord en ondertekening zit iets meer dan een maand.

Tevens is een mondeling akkoord ook bindend.
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 18:20:53 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108552597
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Happel het volgende:
Wat werkt het omslachtig om een nieuwe seizoenskaart te krijgen, wanneer je je eigen bent verloren...
Wie verliest dan ook zijn seizoenskaart? :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_108556226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het akkoord was er op 16 januari dus tussen akkoord en ondertekening zit iets meer dan een maand.

Tevens is een mondeling akkoord ook bindend.
Alleen moeilijk te bewijzen. ;)
pi_108558526
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wie verliest dan ook zijn seizoenskaart? :{
Ik. :')

Ook op zo een lullige manier. _O-
Elite
Tegen TTIP
pi_108558702
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik. :')

Ook op zo een lullige manier. _O-
Je moet ook niet over hekken heenklimmen. Die staan daar niet voor niets!
Groetjes, Ezio.
pi_108559734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Alleen moeilijk te bewijzen. ;)
Zulke gesprekken worden wel vaker opgenomen. Een beetje hetzelfde als je bijv. ergens een contract afsluit via de telefoon.
pi_108561130
Wel godverdomme, El Ahmadi geblesseerd geraakt bij Marokko.
pi_108564731
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een zeikwijf eerste klas he :').
Waar zeik ik dan in dit geval over? Ik was gewoon benieuwd.
-
pi_108565160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waar zeik ik dan in dit geval over? Ik was gewoon benieuwd.
nooooou ritmo, je bent wel een behoorlijke beste zeikerd hoor jij
pi_108565516
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

nooooou ritmo, je bent wel een behoorlijke beste zeikerd hoor jij
Dat zal ik ook niet ontkennen (zeiken O+), alleen in dit geval was het een keer niet als zeiken bedoeld. :P
-
pi_108566594
Guidetti is heel van het veld afgestapt.
-
pi_108568271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel godverdomme, El Ahmadi geblesseerd geraakt bij Marokko.
schijnt niet ernstig te zijn :{
pi_108568388
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti is heel van het veld afgestapt.
Vlaar ook maar wel met een beetje geknakt ego denk ik. Pff dat was niet best.
pi_108568432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef eight het volgende:

[..]

schijnt niet ernstig te zijn :{
Las het. Gelukkig!
pi_108568450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef jakees het volgende:

[..]

Vlaar ook maar wel met een beetje geknakt ego denk ik. Pff dat was niet best.
Que?
* Verwijderd *
pi_108568638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Que?
Valt in 2-0 voor. Binnen 10 minuten 2-2 waarbij hij bij beide goals niet echt goed uitziet. De organisatie was ff weg. Je zag het al bij zijn eerste inspeelpass. Je zag dat hij heel gespannen was. Zal wel veel kritiek krijgen denk ik in de verschillende media.
pi_108568688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef jakees het volgende:

[..]

Valt in 2-0 voor. Binnen 10 minuten 2-2 waarbij hij bij beide goals niet echt goed uitziet. De organisatie was ff weg. Je zag het al bij zijn eerste inspeelpass. Je zag dat hij heel gespannen was. Zal wel veel kritiek krijgen denk ik in de verschillende media.
Meer de schuld van het centrale duo, echt niet van Vlaar.
pi_108568724
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Meer de schuld van het centrale duo, echt niet van Vlaar.
Hij stond toch centraal?
* Verwijderd *
pi_108568763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hij stond toch centraal?
1e goal was buitenspel, 2e goal was het Schaars die terugstapte.
Groetjes, Ezio.
pi_108568780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hij stond toch centraal?
Nam volgens mij gewoon de plek van Boulah over, Heitinga en Mathijsen bleven centraal.
pi_108568856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

1e goal was buitenspel, 2e goal was het Schaars die terugstapte.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:18:52 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108569334
Guidetti kwam er trouwens in voor Elmander _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108569371
Jammer dat die Elmander het nooit echt gemaakt heeft in Rotterdam
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:20:32 #114
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108569427
Vlaar is RKC onwaardig.
pi_108569495
quote:
13s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
Vlaar is RKC onwaardig.
Toevallig laatste tijd een paar potjes van Feijenoord gezien? Vlaar was laatste wedstrijden uitstekend. Omdat hij even niet lekker invalt in een oefenpotje is 'ie RKC onwaardig? :')
pi_108569513
quote:
Vlaar is RKC onwaardig.
Ok :{
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:27:52 #117
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108569764
Vlaar speelt met no. 13 bij Oranje _O_
pi_108569783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:27 schreef Dekatria het volgende:
Vlaar speelt met no. 13 bij Oranje _O_
Zag het ja, nice wel :7
Groetjes, Ezio.
pi_108569839
quote:
Vlaar is RKC onwaardig.
Deze man heeft er verstand van 8)7
* Verwijderd *
pi_108569857
quote:
Vlaar is RKC onwaardig.
Dat ook weer niet, maar hij staat gewoon al wel 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Het lijkt me echt een kwestie van tijd voordat BMI, De Vrij en Schenkeveld hem echt voorbij zijn.
-
pi_108569894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat ook weer niet, maar hij staat gewoon al wel 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Het lijkt me echt een kwestie van tijd voordat BMI, De Vrij en Schenkeveld hem echt voorbij zijn.
Niet mee eens. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een aanvoerder. Resoluut, hard en scherp.
Je ziet hem ook eindelijk wat coachen her en der.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:31:34 #122
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108569936
Als persoonlijkheid in het veld ontwikkelt 'ie zich wel ja, maar hij maakt soms nog steeds kinderlijk eenvoudige fouten ;(.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:31:57 #123
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108569950
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niet mee eens. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een aanvoerder. Resoluut, hard en scherp.
Dit. Dat met Mulder tegen Ajax liet het ook goed zien.
pi_108569986
Kwestie van tijd voordat BMI linksback staat in Oranje _O_
pi_108569990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zie meer in Schenkeveld dan in BMI.
Al kun je aan BMI wel leuk verdienen door zijn fysiek/uitstraling, maar zodra hij de bal heeft vind ik hem toch wel erg beperkt. Prima dus voor de Serie-A. :P
pi_108570045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Merkie het volgende:
Als persoonlijkheid in het veld ontwikkelt 'ie zich wel ja, maar hij maakt soms nog steeds kinderlijk eenvoudige fouten ;(.
Dat doen Douglas en Vertonghen ook.
Je moet niet verwachten dat een CV geen domme fouten meer maakt. Een nieuwe Terry zal hij niet worden, maar voor Feyenoord-begrippen speelt hij erg goed.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:33:59 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108570073
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik zie meer in Schenkeveld dan in BMI.
Al kun je aan BMI wel leuk verdienen door zijn fysiek/uitstraling, maar zodra hij de bal heeft vind ik hem toch wel erg beperkt. Prima dus voor de Serie-A. :P
BMI gaat z'n plek niet verliezen. Elke trainer speelt liever met een links- en rechtspoot in het centrum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108570090
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Kwestie van tijd voordat BMI linksback staat in Oranje _O_
Dat sowieso ja _O_ Die zie ik verder komen als Vlaar en De Vrij.
Groetjes, Ezio.
pi_108570120
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat sowieso ja _O_ Die zie ik verder komen als Vlaar en De Vrij.
Maar niet als lb.
pi_108570129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat mag dan ook wel hé, dat ie 'wat coacht her en der', daarvoor is ie al 2 jaar aanvoerder. :P
Ik zeg niet dat het rampzalig is ofzo, maar hij maakt nog steeds zo nu en dan uitglijders(tjes) die er op zijn leeftijd al lang uit hadden moeten zijn. Hij is niet constant genoeg.
-
pi_108570181
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar niet als lb.
Klopt dat is waardeloos. Opbouwend vermogen van Mulder :')
Groetjes, Ezio.
pi_108570213
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat mag dan ook wel hé, dat ie 'wat coacht her en der', daarvoor is ie al 2 jaar aanvoerder. :P
Ik zeg niet dat het rampzalig is ofzo, maar hij maakt nog steeds zo nu en dan uitglijders(tjes) die er op zijn leeftijd al lang uit hadden moeten zijn. Hij is niet constant genoeg.
Tja als hij die foutjes niet zou maken speelde hij niet meer bij Feyenoord.
Het zal nooit een echte topper worden.
pi_108570223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarom gun ik hem ook een mooie club. Volgend seizoen is hij in feite overbodig.
Krijgt vast ook een enorm salaris omdat we hem vorig jaar allemaal zo enorm belangrijk hebben gemaakt. Ook de clubleiding van Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:38:17 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108570259
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daarom gun ik hem ook een mooie club. Volgend seizoen is hij in feite overbodig.
Krijgt vast ook een enorm salaris omdat we hem vorig jaar allemaal zo enorm belangrijk hebben gemaakt. Ook de clubleiding van Feyenoord.
Ik vraag me eigenlijk af of er wel clubs zitten te wachten op Vlaar. Je komt dan hooguit op middenmoot Bundesliga uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108570278
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat doen Douglas en Vertonghen ook.
Je moet niet verwachten dat een CV geen domme fouten meer maakt. Een nieuwe Terry zal hij niet worden, maar voor Feyenoord-begrippen speelt hij erg goed.
Douglas vind ik dan ook (voorlopig nog) echt geen topspeler.
Sinds ie z'n Nederlands paspoort heeft, verdedigt ie daar ook naar.
-
pi_108570314
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij is dit seizoen ook belangrijk, zonder hem moesten we met een heel onervaren centraal duo spelen.
* Verwijderd *
pi_108570440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af of er wel clubs zitten te wachten op Vlaar. Je komt dan hooguit op middenmoot Bundesliga uit.
Toch zit daar ook genoeg geld voor een mooie afkoopsom.
pi_108570442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gaat nergens heen. Vorig jaar konden ze hem voor een jodenfooi ophalen omdat zijn contract afliep en toen wilde ook niemand hem.
Misschien naar Rusland of zo?
Groetjes, Ezio.
pi_108570449
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Tja als hij die foutjes niet zou maken speelde hij niet meer bij Feyenoord.
Het zal nooit een echte topper worden.
Dat wisten we al ;) Maar ik had toch wel verwacht dat ie zich iets meer zou ontwikkelen in de afgelopen anderhalf a 2 jaar.

Maar je ziet nu dat de jonge verdedigers die zich aan hem zouden moeten optrekken, hem na 1 of 2 jaar bij het eerste eigenlijk al voorbij beginnen te gaan.
-
pi_108570508
_O_ BMI _O_

Op de maat van:

Bruno Martins Indi!
We're singing Bruno Martins Indi!
Bruno Martins IIIIIINDIIIIIII!

enzovoort.
pi_108570579
quote:
Martins Indi: "Ik stap geregeld naar Koeman toe"

Bruno Martins Indi heeft zich de laatste weken ontpopt als basisspeler van Feyenoord. De verdediger ondertekende onlangs een nieuw contract en kreeg een uitnodiging voor Jong Oranje. In Rotterdam spreekt iedereen over de 'leergierige' linkspoot.

"Ik kan me voorstellen dat ze soms gek van me worden.Bij alles wat ik doe, vraag ik me af of ik het goed doe en hoe het beter kan. En als ik iets fout doe, wil ik weten waarom het fout is en hoe het beter kan. Ik heb een onverzadigbare behoefte beter te worden", aldus Martins Indi.

Aan Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft hij veel. "Ik stap geregeld naar Ronald Koeman toe met vragen. Ik zou niet weten waarom ik dat niet moet doen. Koeman is inderdaad een afstandelijke coach, maar als je vragen hebt, is hij altijd bereid te helpen. Ik maak graag gebruik van zijn ervaring. Dat hij ooit heel goed was, merk je aan kleine dingen."

"Voor zijn komst liepen we tijdens een positiespelletje als kippen zonder kop door elkaar. Koeman zag het aan en riep ons bijeen. “Waarom heet het nou positiespel?”, vroeg hij. “Blijf in je positie en je zult zien dat het voetballen gemakkelijker gaat”. Je ziet nu dat we in balbezit steeds beter beginnen te spelen."

http://www.soccernews.nl/(...)an_toe#ixzz1noVkmb3G

Groetjes, Ezio.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:47:47 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108570648
Eigenlijk is het best zonde dat je veel te ruim in de rechter centrale verdedigers zit.

Van De Vrij, Kongolo en Schenkeveld zal er dus sowieso één tussen zitten die niet bij Feyenoord gaat doorbreken. En niet omdat hij geen kwaliteit heeft, maar gewoon omdat er teveel spelers voor 1 positie zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108570674
quote:
9s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is het best zonde dat je veel te ruim in de rechter centrale verdedigers zit.

Van De Vrij, Kongolo en Schenkeveld zal er dus sowieso één tussen zitten die niet bij Feyenoord gaat doorbreken. En niet omdat hij geen kwaliteit heeft, maar gewoon omdat er teveel spelers voor 1 positie zijn.
Gewoon op LCV opstellen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:49:21 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108570707
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gewoon op LCV opstellen.
Dat is verre van ideaal. Iedereen doet ook alsof Vlaar 'opeens' beter is gaan voetballen.
Komt gewoon omdat hij weer op RCV is komen te staan en hij dus met zijn goede been kan verdedigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108570738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is verre van ideaal. Iedereen doet ook alsof Vlaar 'opeens' beter is gaan voetballen.
Komt gewoon omdat hij weer op RCV is komen te staan en hij dus met zijn goede been kan verdedigen.
Dan is hij toch ook beter gaan voetballen?
pi_108570751
Vlaar deze zomer verkopen, Schenkeveld terughalen, BMI/De Vrij centraal, met hem als back-up, en Kongolo als 4e, zomer daarna wie weet BMI slijten aan een mooie club, en dan Schenkeveld of Kongolo er in zetten? Of eventueel Kongolo nog naar Excelsior sturen.

Verder heb je ook nog V Huijgevoort en Steenvoorden toch, of schat je die minder qua potentie in?
pi_108570753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Is het ook, maar 3 selectiespelers negeren omdat ze toevallig rechtsbenig zijn is ook niet echt een optie. Maargoed...dan heb je 't probleem dat de opbouw niet verzorgd is over links.
pi_108570823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef Grifte het volgende:
Vlaar deze zomer verkopen, Schenkeveld terughalen, BMI/De Vrij centraal, met hem als back-up, en Kongolo als 4e, zomer daarna wie weet BMI slijten aan een mooie club, en dan Schenkeveld of Kongolo er in zetten? Of eventueel Kongolo nog naar Excelsior sturen.

Verder heb je ook nog V Huijgevoort en Steenvoorden toch, of schat je die minder qua potentie in?
Als Vlaar de huidige vorm vasthoudt zal het MvG wel lukken om hem voor een mooi bedrag te verkopen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:51:42 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108570826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef Grifte het volgende:

Steenvoorden ken ik niet zo heel goed, beetje te allround naar mijn mening. Van Huijgevoort ben ik niet zo kapot van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:52:21 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108570853
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef eight het volgende:

[..]

Dan is hij toch ook beter gaan voetballen?
Ja, maar dus niet zonder dat daar een reden achter zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')