abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108528116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, daarom stel ik die vragen ook. ;)
Ben die avond toch in de buurt daar dus misschien leuk, maar vraag me af wat ik ervan moet verwachten.
Wat er in die nieuwsbrief staat, dat kan je verwachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108528247
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat er in die nieuwsbrief staat, dat kan je verwachten.
Ja, dat snap ik maar niet het antwoord op m'n vragen. Als het echt zo'n typisch erebaantje is om in dat bestuur te zitten, zou het toch zomaar kunnen dat er nog leuke (oud-)Feyenoorders inzitten.

Maar laat maar :P ff training bezoeken die week is leuker denk ik.
-
pi_108528870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik maar niet het antwoord op m'n vragen. Als het echt zo'n typisch erebaantje is om in dat bestuur te zitten, zou het toch zomaar kunnen dat er nog leuke (oud-)Feyenoorders inzitten.
Je kent de website De Feijenoorder toch wel? Door supporters gemaakt, wat ook geld voor De Vereeniging. Voor supporters, door supporters.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108530797
quote:
Manchester City wil Guidetti komende zomer terug

28/02/2012 23:21

De voortreffelijke ontwikkeling van John Guidetti bij Feyenoord is Manchester City, dat hem verhuurt aan de Rotterdammers, niet ontgaan. De club denkt er hard over hem komend seizoen aan de selectie toe te voegen.

'Er is een toekomst voor John bij City. Die jongen heeft veel potentie. Daarom hebben we hem ook een nieuw contract gegeven', liet assistent-coach David Platt weten aan Manchester Evening News. 'We waren altijd al van plan hem een periode te verhuren. Als spelers verhuurd worden, weet je niet hoe ze daar mee omgaan of wat er gaat gebeuren.'

'We kunnen nu al stellen dat de verhuur aan Feyenoord een succesvolle keuze was, hij doet het daar voortreffelijk', vervolgt de rechterhand van hoofdcoach Roberto Mancini. 'Hij vestigt volop de aandacht op zich vanwege de doelpunten die hij maakt.'

De ontwikkeling van Guidetti wordt op de voet gevolgd door Manchester City. 'We hebben continu contact met John. Hoofd voetbalontwikkeling Patrick Vieira is regelmatig gaan kijken en ook anderen. Zo'n zeventig tot tachtig procent van zijn wedstrijden met Feyenoord zijn door mensen van ons bekeken.'

Feyenoord wil de spits graag nog een jaar in De Kuip houden. Maar de club zal moeten wachten op de beslissing van Mancini die Guidetti in ieder geval de voorbereiding op het nieuwe seizoen bij Manchester City wil mee laten draaien. 'We zijn er van overtuigd dat het seizoen dat John heeft bij Feyenoord ervoor zorgt dat hij in uitstekende staat en vorm bij ons terugkeert', sluit Platt af.
bron: vi.nl
pi_108531246
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kent de website De Feijenoorder toch wel? Door supporters gemaakt, wat ook geld voor De Vereeniging. Voor supporters, door supporters.
Nu je het zegt, herken ik de site wel idd. Beetje tradioneel ogend enzo, maar niet echt iets voor mij om langs te lopen, zo'n bijeenkomst denk ik. Vooral de wat oudere supporters of zie ik dat fout?

quote:
Feijenoorder zijn is geloven in de theorie dat Johan Cruijff voetballer van de eeuw is geworden op basis van zijn ene seizoen bij Feyenoord.
_O_

Die is wel prachtig.
-
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:26:09 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108533510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nu je het zegt, herken ik de site wel idd. Beetje tradioneel ogend enzo, maar niet echt iets voor mij om langs te lopen, zo'n bijeenkomst denk ik. Vooral de wat oudere supporters of zie ik dat fout?
Hoezo, omdat ze Vereeniging met dubbel E spellen :P? Denk dat dat meevalt hoor.
2000 light years from home
pi_108533548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ook dat zie je fout. Die site is voor iedereen. Lees het zelf met veel plezier. Beheerder erachter is ook een jonge gast.

En De Vereeniging heeft als doel gesteld om de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:33:41 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108533554
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook dat zie je fout. Die site is voor iedereen. Lees het zelf met veel plezier. Beheerder erachter is ook een jonge gast.

En De Vereeniging heeft als doel gesteld om de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.
Ook moet elk lid verplicht op zangles opdat de liederen die ten gehore gebracht worden weer als vanouds klinken.
2000 light years from home
pi_108533571
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ook moet elk lid verplicht op zangles opdat de liederen die ten gehore gebracht worden weer als vanouds klinken.
Langzaam zingen. _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_108533701
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

;(
De reden dat ik geroyeerd ben..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_108535945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo, omdat ze Vereeniging met dubbel E spellen :P? Denk dat dat meevalt hoor.
Dat ook, maar check heel die site maar eens. ;) verder niets mis mee ofzo, viel me gewoon op.
-
pi_108535979
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Ok, thx :)
-
pi_108536493
Doet zondag tegen Grunn Guidetti weer mee?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108536585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is niet meer geschorst en volgens mij viel zijn blessure ook mee, dus ja. Ik denk dat hij wel mee zal doen. Belangrijker is om te weten of Clasie er weer bij is.

Koeman schijnt wel bezorgd te zijn.

MegaFeyenoord twitterde op woensdag 29-02-2012 om 10:26:22 #Koeman is bezorgd over #Guidetti. Hij vreest een grotere blessure van de Zweedse spits. reageer retweet
Fernandez is i.i.g. vijf wedstrijden geschorst

quote:
29-02-2012 Fernandez accepteert schikkingsvoorstel

Feyenoord kan de komende vijf competitiewedstrijden niet beschikken over Guyon Fernandez. De aanvaller heeft, na overleg met de technische leiding, besloten het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB te accepteren. Fernandez is zodoende voor vijf wedstrijden geschorst en is niet inzetbaar in de duels met achtereenvolgens FC Groningen, FC Utrecht, FC Twente, De Graafschap en NAC Breda. Het schikkingsvoorstel volgt op het vooronderzoek naar aanleiding van een incident in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen PSV, tussen Fernandez en verdediger Marcelo.

Feyenoord legde Fernandez eerder deze week al een forse boete op naar aanleiding van dit incident. De spits is voor het eerst weer inzetbaar in de uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade op 11 april.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:32:50 #40
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108536722
quote:
PSV-topman onder de indruk van Feyenoord-supporters

President-commissaris Peter Swinkels van PSV roept de supporters op in thuisduels nog meer te ondersteunen. De sportbestuurder van de Eindhovense club denkt dat de steun van het publiek cruciaal kan zijn in de kampioensstrijd en benadrukt het belang van de landstitel. Swinkels is onder de indruk van hoe andere fans hun club steunen.

"Ik kom vaak bij andere clubs, bijvoorbeeld bij NAC en Feyenoord", vertelt Swinkels aan het Eindhovens Dagblad. "Het publiek staat daar onder alle omstandigheden negentig minuten enorm achter de ploeg. Dat zou ik in het Philips Stadion graag nog meer zien. De twaalfde man hebben we keihard nodig."

PSV heeft de inkomsten uit de Champions League keihard nodig en men dreigt weer te moeten bezuinigen als de landstitel niet wordt gewonnen. "Mensen moeten ook niet raar opkijken dat ik zelf na een goal opspring en enthousiast ben. Dat hoort bij voetbal", verzekert Swinkels in het regionale dagblad.

Bron
Dat we het even weten. Zegt een hoop dat er zo om gevraagd moet worden, overigens :') maargoed, dat wisten we al langer dan vandaag.
pi_108536763
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij is niet meer geschorst en volgens mij viel zijn blessure ook mee, dus ja. Ik denk dat hij wel mee zal doen. Belangrijker is om te weten of Clasie er weer bij is.

Koeman schijnt wel bezorgd te zijn.

MegaFeyenoord twitterde op woensdag 29-02-2012 om 10:26:22 #Koeman is bezorgd over #Guidetti. Hij vreest een grotere blessure van de Zweedse spits. reageer retweet
Fernandez is i.i.g. vijf wedstrijden geschorst

[..]

Anders maar met Achahbar in de basis beginnen. Ook wel een keer goed voor die jongen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108536821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat we het even weten. Zegt een hoop dat er zo om gevraagd moet worden, overigens :') maargoed, dat wisten we al langer dan vandaag.
Kunnen ze deze niet ff opnemen in de OP van het subsidie-topic?
BFF met GGMM
pi_108536898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kunnen ze deze niet ff opnemen in de OP van het subsidie-topic?
Het feit dat ze zonder inkomsten CL weer verder moeten bezuinigen zegt genoeg. Dan hebben wij het toch beter aangepakt hier. Veel structurelere oplossingen.
Groetjes, Ezio.
pi_108536942
Ik zie nu pas de TT, heb ik als Surinamer nou serieus een discussie over eten gemist -O-
En dan ook nog Surinaams eten... :'(
BFF met GGMM
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:42:00 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108536977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:39 schreef Stokstaart het volgende:
Het feit dat ze zonder inkomsten CL weer verder moeten bezuinigen zegt genoeg. Dan hebben wij het toch beter aangepakt hier. Veel structurelere oplossingen.
Dat ja, het klinkt net als Bosz :') sterf toch lekker met je PSV, wij bezuinigen al een paar jaar en we zijn in wedstrijden minstens evengoed. Ik hoop hierom echt dat Heerenveen kampioen wordt ofzo... zolang PSV het maar niet wordt. Stelletje steuntrekkerts.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:42:55 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108537010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie nu pas de TT, heb ik als Surinamer nou serieus een discussie over eten gemist -O-
En dan ook nog Surinaams eten... :'(
:Y

Het grote Feijenoordtopic #844: Met Guidetti in de ziekenboeg...
pi_108537248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
Daar mag je wel vanuit gaan ja. Beetje vreemde reactie van Koeman: "als ie speelt kort na zo'n blessure, dan is de kans er dat het erger wordt. Ik hoop dat we hem zonder blessure terugkrijgen" ofzo.

Is het tegenwoordig al een gunst van de bonden als er verantwoordelijk met spelers in dienst van clubs wordt omgegaan en moet je maar hopen dat ze geen grote risico's met je spelers nemen? :{
Mag er toch vanuit gaan dat ze de boel zelf een beetje in de hand nemen en nog even de bondscoach van Zweden of iemand van z'n staff even 1 of 2 keer contacten daarover.
-
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:52:50 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108537265
Naar verluid heeft onze clubarts nauw contact met de Zweedse bondsarts. Hopen voor het beste dan maar.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:53:17 #49
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_108537281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat ja, het klinkt net als Bosz :') sterf toch lekker met je PSV, wij bezuinigen al een paar jaar en we zijn in wedstrijden minstens evengoed. Ik hoop hierom echt dat Heerenveen kampioen wordt ofzo... zolang PSV het maar niet wordt. Stelletje steuntrekkerts.
Juist daarom hoop ik echt dat PSV geen kampioen wordt. Beetje geld inpompen en kampioen worden. Wij hebben daar ook op gegokt, en verloren. Zou echt kut zijn als hen dat wel lukt.

Dan maar liever AZ. Die na de val van DSB heeft lopen bezuinigen en met slimme aankopen(Beerens, Viergever, Elm en ook Verbeek) en wat talenten(Maher) een goed team heeft staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_108537321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef Dekatria het volgende:
Naar verluid heeft onze clubarts nauw contact met de Zweedse bondsarts. Hopen voor het beste dan maar.
Je kunt toch wel iets meer doen dan 'hopen' in dit geval lijkt me. Als er risico's zijn door die blessure gisteren, dan moeten ze Guidetti gewoon niet opstellen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')