Krijgen we wat? Bananen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Jongensjongens, net we proberen mensen van de ban af te helpen krijgen we dit
.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was slechts een kleine teenstilstand en hij is inmiddels weer op de teen.
5 wedstrijden valt wel mee toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje bakkeljauw op.
Uit solidariteit met Fernandez.
Even naar een kliniek op TEENERIFE.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
.
Hij kan er meTEEN weer tegenaan
Broodje bakkeljauw.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje bakkeljauw op.
Uit solidariteit met Fernandez.
Uiteraard. Geen Surinaams eten zonder Fernandes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Broodje bakkeljauw.
Ook een blikje Fernandes erbij? (Het enige exportproduct uit Suriname.)
*moet weer denken aan de pim-pam-pet opmerkingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
En na het eten een lekker potje schaken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*moet weer denken aan de pim-pam-pet opmerking
Zelfde met die pauper karim die bij City speelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
Luc weet ook niet wat ze moeten zeggen als ze beginnen over het feit dat hij moet spelen voor zijn ontwikkeling
"Dat is mijn keuze"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
Luc weet ook niet wat ze moeten zeggen als ze beginnen over het feit dat hij moet spelen voor zijn ontwikkeling
* Kunnen we het nu wel weer over hebben*quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Dat is mijn keuze"
-"Waarom heb je die keuze gemaakt"
"Ja, da's een gevoel wat je hebt"
Goed he? En z'n ouders doen het niet voor het geld. Zijn moeder had een leuke baan. Ze hebben het gedaan omdat Karim het zo graag wilde. En z'n broertje speelt nu ook bij Man City, straks zelfs bij Real Madrid. Nou, als ik moest kiezen tussen Feyenoord en Real, dan wist ik het wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
* Kunnen we het nu wel weer over hebben*
Geef dan antwoord lulEcht een simpel ventje hoor
Het interview was met Luc Castaignos.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Goed he? En z'n ouders doen het niet voor het geld. Zijn moeder had een leuke baan. Ze hebben het gedaan omdat Karim het zo graag wilde. En z'n broertje speelt nu ook bij Man City, straks zelfs bij Real Madrid. Nou, als ik moest kiezen tussen Feyenoord en Real, dan wist ik het wel.
Volgens die jongen van Manchester City staat het publiek binnen anderhalf jaar voor hem op de banken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het interview was met Luc Castaignos.
Geeft verder niet! Uiteindelijk mogen ze allemaal de bank warmhouden![]()
OVer 1.5 jaar speelt hij bij Blackburn Rovers.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Volgens die jongen van Manchester City staat het publiek binnen anderhalf jaar voor hem op de banken.
Dat zou ik al heel wat vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OVer 1.5 jaar speelt hij bij Blackburn Rovers.
Rekik? Die heeft extreem veel talent ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Volgens die jongen van Manchester City staat het publiek binnen anderhalf jaar voor hem op de banken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |