Dat doen Douglas en Vertonghen ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Merkie het volgende:
Als persoonlijkheid in het veld ontwikkelt 'ie zich wel ja, maar hij maakt soms nog steeds kinderlijk eenvoudige fouten.
BMI gaat z'n plek niet verliezen. Elke trainer speelt liever met een links- en rechtspoot in het centrum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie meer in Schenkeveld dan in BMI.
Al kun je aan BMI wel leuk verdienen door zijn fysiek/uitstraling, maar zodra hij de bal heeft vind ik hem toch wel erg beperkt. Prima dus voor de Serie-A.
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Kwestie van tijd voordat BMI linksback staat in Oranje
Maar niet als lb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat sowieso jaDie zie ik verder komen als Vlaar en De Vrij.
Dat mag dan ook wel hé, dat ie 'wat coacht her en der', daarvoor is ie al 2 jaar aanvoerder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een aanvoerder. Resoluut, hard en scherp.
Je ziet hem ook eindelijk wat coachen her en der.
Klopt dat is waardeloos. Opbouwend vermogen van Mulderquote:
Tja als hij die foutjes niet zou maken speelde hij niet meer bij Feyenoord.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel hé, dat ie 'wat coacht her en der', daarvoor is ie al 2 jaar aanvoerder.![]()
Ik zeg niet dat het rampzalig is ofzo, maar hij maakt nog steeds zo nu en dan uitglijders(tjes) die er op zijn leeftijd al lang uit hadden moeten zijn. Hij is niet constant genoeg.
Daarom gun ik hem ook een mooie club. Volgend seizoen is hij in feite overbodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel hé, dat ie 'wat coacht her en der', daarvoor is ie al 2 jaar aanvoerder.![]()
Ik zeg niet dat het rampzalig is ofzo, maar hij maakt nog steeds zo nu en dan uitglijders(tjes) die er op zijn leeftijd al lang uit hadden moeten zijn. Hij is niet constant genoeg.
Ik vraag me eigenlijk af of er wel clubs zitten te wachten op Vlaar. Je komt dan hooguit op middenmoot Bundesliga uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom gun ik hem ook een mooie club. Volgend seizoen is hij in feite overbodig.
Krijgt vast ook een enorm salaris omdat we hem vorig jaar allemaal zo enorm belangrijk hebben gemaakt. Ook de clubleiding van Feyenoord.
Douglas vind ik dan ook (voorlopig nog) echt geen topspeler.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat doen Douglas en Vertonghen ook.
Je moet niet verwachten dat een CV geen domme fouten meer maakt. Een nieuwe Terry zal hij niet worden, maar voor Feyenoord-begrippen speelt hij erg goed.
Hij is dit seizoen ook belangrijk, zonder hem moesten we met een heel onervaren centraal duo spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom gun ik hem ook een mooie club. Volgend seizoen is hij in feite overbodig.
Krijgt vast ook een enorm salaris omdat we hem vorig jaar allemaal zo enorm belangrijk hebben gemaakt. Ook de clubleiding van Feyenoord.
Toch zit daar ook genoeg geld voor een mooie afkoopsom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of er wel clubs zitten te wachten op Vlaar. Je komt dan hooguit op middenmoot Bundesliga uit.
Die gaat nergens heen. Vorig jaar konden ze hem voor een jodenfooi ophalen omdat zijn contract afliep en toen wilde ook niemand hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of er wel clubs zitten te wachten op Vlaar. Je komt dan hooguit op middenmoot Bundesliga uit.
Dat wisten we alquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja als hij die foutjes niet zou maken speelde hij niet meer bij Feyenoord.
Het zal nooit een echte topper worden.
quote:Martins Indi: "Ik stap geregeld naar Koeman toe"
Bruno Martins Indi heeft zich de laatste weken ontpopt als basisspeler van Feyenoord. De verdediger ondertekende onlangs een nieuw contract en kreeg een uitnodiging voor Jong Oranje. In Rotterdam spreekt iedereen over de 'leergierige' linkspoot.
"Ik kan me voorstellen dat ze soms gek van me worden.Bij alles wat ik doe, vraag ik me af of ik het goed doe en hoe het beter kan. En als ik iets fout doe, wil ik weten waarom het fout is en hoe het beter kan. Ik heb een onverzadigbare behoefte beter te worden", aldus Martins Indi.
Aan Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft hij veel. "Ik stap geregeld naar Ronald Koeman toe met vragen. Ik zou niet weten waarom ik dat niet moet doen. Koeman is inderdaad een afstandelijke coach, maar als je vragen hebt, is hij altijd bereid te helpen. Ik maak graag gebruik van zijn ervaring. Dat hij ooit heel goed was, merk je aan kleine dingen."
"Voor zijn komst liepen we tijdens een positiespelletje als kippen zonder kop door elkaar. Koeman zag het aan en riep ons bijeen. “Waarom heet het nou positiespel?”, vroeg hij. “Blijf in je positie en je zult zien dat het voetballen gemakkelijker gaat”. Je ziet nu dat we in balbezit steeds beter beginnen te spelen."
http://www.soccernews.nl/(...)an_toe#ixzz1noVkmb3G
Gewoon op LCV opstellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk is het best zonde dat je veel te ruim in de rechter centrale verdedigers zit.
Van De Vrij, Kongolo en Schenkeveld zal er dus sowieso één tussen zitten die niet bij Feyenoord gaat doorbreken. En niet omdat hij geen kwaliteit heeft, maar gewoon omdat er teveel spelers voor 1 positie zijn.
Dat is verre van ideaal. Iedereen doet ook alsof Vlaar 'opeens' beter is gaan voetballen.quote:
Dan is hij toch ook beter gaan voetballen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is verre van ideaal. Iedereen doet ook alsof Vlaar 'opeens' beter is gaan voetballen.
Komt gewoon omdat hij weer op RCV is komen te staan en hij dus met zijn goede been kan verdedigen.
Is het ook, maar 3 selectiespelers negeren omdat ze toevallig rechtsbenig zijn is ook niet echt een optie. Maargoed...dan heb je 't probleem dat de opbouw niet verzorgd is over links.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is verre van ideaal. Iedereen doet ook alsof Vlaar 'opeens' beter is gaan voetballen.
Komt gewoon omdat hij weer op RCV is komen te staan en hij dus met zijn goede been kan verdedigen.
Als Vlaar de huidige vorm vasthoudt zal het MvG wel lukken om hem voor een mooi bedrag te verkopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef Grifte het volgende:
Vlaar deze zomer verkopen, Schenkeveld terughalen, BMI/De Vrij centraal, met hem als back-up, en Kongolo als 4e, zomer daarna wie weet BMI slijten aan een mooie club, en dan Schenkeveld of Kongolo er in zetten? Of eventueel Kongolo nog naar Excelsior sturen.
Verder heb je ook nog V Huijgevoort en Steenvoorden toch, of schat je die minder qua potentie in?
Steenvoorden ken ik niet zo heel goed, beetje te allround naar mijn mening. Van Huijgevoort ben ik niet zo kapot van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef Grifte het volgende:
Vlaar deze zomer verkopen, Schenkeveld terughalen, BMI/De Vrij centraal, met hem als back-up, en Kongolo als 4e, zomer daarna wie weet BMI slijten aan een mooie club, en dan Schenkeveld of Kongolo er in zetten? Of eventueel Kongolo nog naar Excelsior sturen.
Verder heb je ook nog V Huijgevoort en Steenvoorden toch, of schat je die minder qua potentie in?
Ja, maar dus niet zonder dat daar een reden achter zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dan is hij toch ook beter gaan voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |