schijnt niet ernstig te zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel godverdomme, El Ahmadi geblesseerd geraakt bij Marokko.
Vlaar ook maar wel met een beetje geknakt ego denk ik. Pff dat was niet best.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti is heel van het veld afgestapt.
Que?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Vlaar ook maar wel met een beetje geknakt ego denk ik. Pff dat was niet best.
Valt in 2-0 voor. Binnen 10 minuten 2-2 waarbij hij bij beide goals niet echt goed uitziet. De organisatie was ff weg. Je zag het al bij zijn eerste inspeelpass. Je zag dat hij heel gespannen was. Zal wel veel kritiek krijgen denk ik in de verschillende media.quote:
Meer de schuld van het centrale duo, echt niet van Vlaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef jakees het volgende:
[..]
Valt in 2-0 voor. Binnen 10 minuten 2-2 waarbij hij bij beide goals niet echt goed uitziet. De organisatie was ff weg. Je zag het al bij zijn eerste inspeelpass. Je zag dat hij heel gespannen was. Zal wel veel kritiek krijgen denk ik in de verschillende media.
Hij stond toch centraal?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meer de schuld van het centrale duo, echt niet van Vlaar.
1e goal was buitenspel, 2e goal was het Schaars die terugstapte.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1e goal was buitenspel, 2e goal was het Schaars die terugstapte.
Toevallig laatste tijd een paar potjes van Feijenoord gezien? Vlaar was laatste wedstrijden uitstekend. Omdat hij even niet lekker invalt in een oefenpotje is 'ie RKC onwaardig?quote:
Okquote:
Zag het ja, nice welquote:
Dat ook weer niet, maar hij staat gewoon al wel 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Het lijkt me echt een kwestie van tijd voordat BMI, De Vrij en Schenkeveld hem echt voorbij zijn.quote:
Niet mee eens. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een aanvoerder. Resoluut, hard en scherp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar hij staat gewoon al wel 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Het lijkt me echt een kwestie van tijd voordat BMI, De Vrij en Schenkeveld hem echt voorbij zijn.
Dit. Dat met Mulder tegen Ajax liet het ook goed zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. De laatste wedstrijden speelt hij echt als een aanvoerder. Resoluut, hard en scherp.
Je ziet hem ook eindelijk wat coachen her en der.
Ik zie meer in Schenkeveld dan in BMI.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar hij staat gewoon al wel 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Het lijkt me echt een kwestie van tijd voordat BMI, De Vrij en Schenkeveld hem echt voorbij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |