Het is februari hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werkquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Zondag 12e minuut allemaal in de blote bast?
van n minuutje blote bast? misschien die kippeborstjes op 410 ja...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werk
Wij hebben een dak dat dicht kanquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
van n minuutje blote bast? misschien die kippeborstjes op 410 ja...
koud man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Neuh.. Ik sla over. Maar jullie mogen welquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan allemaal de volgende dag ziekmelden op het werk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga je er dus van uit dat we werk hebben...
[..]
[..]
Happel wel hoor, die werkt in de haven toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, daar werken we allemaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Happel wel hoor, die werkt in de haven toch?
volgens elke Feyenoord-hater jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, daar werken we allemaal.
Jij bent ook echt een zeikwijf eerste klas hequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat deed ik niet hoor. Was gewoon benieuwd hoe dat zat. Is best lang, in december een akkoord bereiken en in maart tekenen.
Het akkoord was er op 16 januari dus tussen akkoord en ondertekening zit iets meer dan een maand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie verliest dan ook zijn seizoenskaart?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Happel het volgende:
Wat werkt het omslachtig om een nieuwe seizoenskaart te krijgen, wanneer je je eigen bent verloren...
Alleen moeilijk te bewijzen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het akkoord was er op 16 januari dus tussen akkoord en ondertekening zit iets meer dan een maand.
Tevens is een mondeling akkoord ook bindend.
Ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie verliest dan ook zijn seizoenskaart?
Je moet ook niet over hekken heenklimmen. Die staan daar niet voor niets!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik.
Ook op zo een lullige manier.
Zulke gesprekken worden wel vaker opgenomen. Een beetje hetzelfde als je bijv. ergens een contract afsluit via de telefoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen moeilijk te bewijzen.
Waar zeik ik dan in dit geval over? Ik was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een zeikwijf eerste klas he.
nooooou ritmo, je bent wel een behoorlijke beste zeikerd hoor jijquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waar zeik ik dan in dit geval over? Ik was gewoon benieuwd.
Dat zal ik ook niet ontkennen (zeikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nooooou ritmo, je bent wel een behoorlijke beste zeikerd hoor jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |