abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:54:05 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108568009
quote:
9s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Maar dan duurt het veel langer voor je je squat op een acceptabel niveau hebt.
Als zoiets zegt dan is je mindset duidelijk PL.
pi_108569351
quote:
10s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker deadliften zonder shirt aan vandaag, krio, hoe mad ben je nu?
Ik ben nooit mad, ik lach. _O-

En Luchtkoker en Snakey spreken waarheden. :Y
full stops and exclamation marks
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:30:37 #153
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108569886
Zo, weer een schouder workout gevonden die iets afwijkt van m´n ´vaste´ routine. Kan ik er morgen weer tegenaan. :P

# Behind-the-neck military presses – 12, 10, 8, 6 Reps
# Seated dumbbell presses – 3 Sets of 8 to 10 Reps
# Side dumbbell laterals – 3 supersets of 10 to 12 Reps
# Superset with – Front dumbbell raises
# Lying rear delt dumbbell raise – 3 sets of 8 to 10 Reps
# Rear cable laterals – 3 sets of 8 to 10 Reps

http://www.simplyshredded.com/warriors-shoulder-workout.html

Going to be a warrior. 8-)
pi_108570130
Zo, vanavond even een mooi PR op de squat neergezet 6x 100kg.
al geef ik toe dat de laatste rep niet al te netjes meer was.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 23:42:46 #155
230491 Zith
pls tip
pi_108570454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:35 schreef SeanFerdi het volgende:
Zo, vanavond even een mooi PR op de squat neergezet 6x 100kg.
al geef ik toe dat de laatste rep niet al te netjes meer was.
Laten we het liever over de bicep-omtrek PRs hebben.

quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Jij en je "rank in het wolfpack" :')

[..]

No offense, maar dat klinkt mij als bullshit in de oren. Een split betekent echt niet exclusief isolatie, en een split is ook niet iets waar je "aan toe moet zijn" oid. Er is geen drempel van een bepaald aantal kracht of - nog idioter - size dat je moet hebben voordat je aan een split kan beginnen.

SS/SL zijn inderdaad powerlifting programma's en terwijl je er zeker een leuke basis mee kan leggen voor BB'ing, waarom niet gewoon meteen aan een goed BB programma beginnen (dus inclusief de zware compounds, maar ook met isolatie oefeningen) en vanaf het begin focussen op het BB'en? Ik neem aan dat de meesten hier trainen voor massa/looks, en niet puur om zoveel mogelijk gewicht de lucht in te krijgen. Waarom zou je dan eerst een PL programma volgen? Als ik een goede basis wil leggen voor het autorijden ga ik toch ook niet eerst vrachtwagen lessen nemen zodat ik dan een 'basis' heb voor het autorijden, ik volg dan toch gewoon autorijlessen? :7

Maar goed, ik zal hier wel weer voor worden geflamed omdat ik de almachtige Rippetoe en zijn horde tegenspreek :')
Wat mist zijn gewoon de studies die hier specifiek naar kijken (die bestaan niet).

Panzer's transformatie laat iig zien dat met SS/SL je enorm goed kan groeien - op een BB manier (dus ook die biceps). Probleem is echter dat we niet weten hoe het zou zijn geweest als panzer gelijk met een split begon. Maar met SS/SL weten veel mensen iig zeker dat ze een simpele, maar erg effectieve schema hebben waar ze zo weinig mogelijk aan hoeven te veranderen de komende maanden.

Vaak hebben SS/SL beginners eerst wat 'gefitnessed', dus splits gevolgd die niet bepaald goed waren. Dus als er zo'n simpel programma langskomt die 99% zeker goede resultaten geeft... is een makkelijke keuze. Ik zie ook wel dat de gevordenden meer hebben aan een split, maar tegelijk zie ik ook dat gewone beginners meer hebben aan een SS/SL (dat zie ik op dezelfde manier als hoe ik zie dat gevordenen meer hebben aan splits: rondkijken, foto's zien, verhalen, ervaring, discussies, boeken, etc.)

En is het serieus 'jammer' dat men hier graag praat over hun squats of deadlifts? Of dat men hier komt om te vragen hoe ze hun squattechniek kunnen verbeteren? Is dat de 'PL-focus' die deze topic tegenwoordig heeft? Of hoe merken jullie die 'PL-focus' die jullie jammer vinden? En waar moeten we het over hebben als we meer op de BB kant willen focussen, naast de 100den verschillende programmas..

[ Bericht 34% gewijzigd door Zith op 01-03-2012 00:03:27 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:00:12 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108571176
Talking about the devil...

quote:
There are some fundamental arguments in bodybuilding. I’m talking about the ones you see ALL THE TIME. How much protein should I take in? What kind of split should I use? How often should I workout? What’s the best rep range for growth? What’s the best volume for growth? Most people try to make these issues out to be black and white to solidify their stances and often fail to acknowledge that these issues are not black and white and there is a substantial gray area. Take the arguments regarding rep ranges for example. How often have you heard you should ONLY train in ‘X’ rep range because it is the best one for growth. Then two days later you see an article interviewing a 300 lb behemoth who trains in a different rep range but also looks insane, so who are you to believe? Recently, there has been a bit of negative bodybuilding press regarding lifting in lower rep ranges with heavier weights. Some researchers and bodybuilders would have you believe that low rep high weight training might be next to useless for bodybuilding. But I think powerlifters could teach bodybuilders a thing or two in some cases. Konstantin Konstantinovs, Brandon Cass, Shawn Frankl, Matt Krockzaleski, and Sam Byrd could easily be stage ready with a few months of dieting and do very well. Stan Efferding and Johnnie Jackson both hold world records in powerlifting and compete as IFBB professional bodybuilders. Many of the bodybuilders from the classic era built their base with powerlifting including Arnold Schwarzenegger and Franco Columbo. Ronnie Coleman, arguably the greatest bodybuilder ever to live never competed in powerlifting but was no stranger to heavy weights. Part of what made his DVD “The Unbelievable so legendary and well… unbelievable was the workout footage of him deadlifting and squatting over 800 lbs and front squatting 600 lbs for reps!
:P

http://www.simplyshredded(...)ne-updated-2011.html
pi_108571208
De kracht ligt dus niet zozeer in het programma zelf, maar aan het feit dat het een simpel programma is die je goede oefeningen laat doen, waardoor je gaat groeien.

Met een split exact hetzelfde - als jij alleen maar aan de machines hangt met een halfgare split, dan zal het falen ja. En daar ligt dan ook vooral de kracht van SS denk ik, je doet gewoon bepaalde goede oefeningen, en je wordt aangemoedigd om ze zwaar te doen. Geen half-assed gekloot op machines, gewoon zwaar en gestructureerd raggen met vrije gewichten.

Dit betekent echter niet dat je 3x per week moet gaan squatten omdat je benen anders gaan laggen, of dat een split minder goed is. Het betekent dat je resultaten boekt als je heavy lift met vrije gewichten, en persistent en consistent bent (los van rusten en eten, voor the sake of the argument bekijken we alleen even het traingedeelte). Mijn punt is dus dat je deze 'werkende elementen' ook in een split kan verwerken.

En nee, het is absoluut niet jammer dat men praat over hun SQ of DL. Ik doe die oefeningen zelf ook en ik vind het zelf ook lekkere oefeningen! Lekker beuken, afbeulen, etc.

Verder heb ik persoonlijk trouwens nooit gezegd dat ik die 'PL focus' echt jammer vind, ik vind het alleen jammer dat SS zo erg als de heilige graal wordt gezien en dat splits zo ondergewaardeerd zijn. Ik krijg vaak genoeg het idee dat splits hier "uit den boze" zijn bij sommige leden.
Of toch du vader?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 00:07:47 #158
230491 Zith
pls tip
pi_108571491
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef Luchtkoker het volgende:
De kracht ligt dus niet zozeer in het programma zelf, maar aan het feit dat het een simpel programma is die je goede oefeningen laat doen, waardoor je gaat groeien.

Met een split exact hetzelfde - als jij alleen maar aan de machines hangt met een halfgare split, dan zal het falen ja. En daar ligt dan ook vooral de kracht van SS denk ik, je doet gewoon bepaalde goede oefeningen, en je wordt aangemoedigd om ze zwaar te doen. Geen half-assed gekloot op machines, gewoon zwaar en gestructureerd raggen met vrije gewichten.

Dit betekent echter niet dat je 3x per week moet gaan squatten omdat je benen anders gaan laggen, of dat een split minder goed is. Het betekent dat je resultaten boekt als je heavy lift met vrije gewichten, en persistent en consistent bent (los van rusten en eten, voor the sake of the argument bekijken we alleen even het traingedeelte). Mijn punt is dus dat je deze 'werkende elementen' ook in een split kan verwerken.
Ja ben ik het ook mee eens... Zolas Stereo hier altijd zegt: Gewoon goed eten en progressief trainen.
quote:
En nee, het is absoluut niet jammer dat men praat over hun SQ of DL. Ik doe die oefeningen zelf ook en ik vind het zelf ook lekkere oefeningen! Lekker beuken, afbeulen, etc.
quote:
Verder heb ik persoonlijk trouwens nooit gezegd dat ik die 'PL focus' echt jammer vind, ik vind het alleen jammer dat SS zo erg als de heilige graal wordt gezien en dat splits zo ondergewaardeerd zijn. Ik krijg vaak genoeg het idee dat splits hier "uit den boze" zijn bij sommige leden.
Dat niet per se... maar meer specifiek 'splits voor beginners', en dan niet zo ver als uit den boze, maar minder effectief. Hoe weet ik dat het minder effectief is? Net zoals ik weet dat splits beter zijn voor gevordende BBers: ervaring, lezen, fora, discussies, etc. Echt solide bewijs bestaat er niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_108571577
Ach, je kan hier inderdaad lang en breed over discussieren, maar echt bewijs is er niet. Ik blijf persoonlijk van mening (en ik weet dat er velen die mening delen) dat een split, mits goed gedaan, minstens net zo effectief is, al vanaf het begin.
Of toch du vader?
pi_108571586
Weissman trouwens ook al lang niet meer gezien hier.
Of toch du vader?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 00:11:09 #161
230491 Zith
pls tip
pi_108571633
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:09 schreef Luchtkoker het volgende:
Ach, je kan hier inderdaad lang en breed over discussieren, maar echt bewijs is er niet. Ik blijf persoonlijk van mening (en ik weet dat er velen die mening delen) dat een split, mits goed gedaan, minstens net zo effectief is, al vanaf het begin.
En dan ook weer zoals Snakey's stuk laat zien: Uiteindelijk is er gewoon een correlatie tussen kracht en spiermassa. Train hard, word sterker = wordt groter. Ook powerlifters dragen enorme spieren onder dat vet.

Toen Dave Tate van dik powerlift zwijn naar 7% BF ging was het oppeen een massieve bodybuilder met enorme abs. :P
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:11:21 #162
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108571639
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:00 schreef Luchtkoker het volgende:

Hear hear, couldn´t agree more Luchtkoker.

Daarom ligt voor mij de meerwaarde en grotere uitdaging in bodybuilding. Er is een veel breder spectrum om in te trainen met veel meer uitdaging om tot successen te komen.
pi_108572020
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Laten we het liever over de bicep-omtrek PRs hebben.
Op zich vind ik dat interessanter (icm met hele fysiek natuurlijk) dan het aantal kg dat mensen squatten (ja ik snap best dat het leuk is om zware gewichten te tillen).

En verder heeft Luchtkoker prachtig verwoord wat mijn gedachten erover zijn.

Sneek en Lk, FOK!-Bodybuildingmeet? Dresscode: poseerslip. Samen lachen om fatass powerlifters.

Disclaimer voor de zekerheid: dat laatste was een garpje hoor. :')
pi_108572067
Ik was al omgekleed toen ik de disclaimer las :(
Of toch du vader?
pi_108572172
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Snakey het volgende:
Zo, weer een schouder workout gevonden die iets afwijkt van m´n ´vaste´ routine. Kan ik er morgen weer tegenaan. :P

# Behind-the-neck military presses – 12, 10, 8, 6 Reps
# Seated dumbbell presses – 3 Sets of 8 to 10 Reps
# Side dumbbell laterals – 3 supersets of 10 to 12 Reps
# Superset with – Front dumbbell raises
# Lying rear delt dumbbell raise – 3 sets of 8 to 10 Reps
# Rear cable laterals – 3 sets of 8 to 10 Reps

http://www.simplyshredded.com/warriors-shoulder-workout.html

Going to be a warrior. 8-)
Behind-the-neck military presses heb ik slechte dingen over gelezen, het zou slecht zijn voor je rotator cuff. Wellicht kun je die beter vervangen met de "gewone" military press?
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:26:54 #166
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108572228
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef krioro het volgende:

[..]

Op zich vind ik dat interessanter (icm met hele fysiek natuurlijk) dan het aantal kg dat mensen squatten (ja ik snap best dat het leuk is om zware gewichten te tillen).

Sneek en Lk, FOK!-Bodybuildingmeet? Dresscode: poseerslip. Samen lachen om fatass powerlifters.

Ik zie er niet uit in een poseerslip met m´n houten poot man. :D :')

Dit hele stuk is trouwens interesant. Het vertaald in ieder geval goed de gedachte van mezelf over bodybuilding en de manier hoe ik m´n schema wil hebben.

donderdag 1 maart 2012 @ 00:28:31 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108572275
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

Behind-the-neck military presses heb ik slechte dingen over gelezen, het zou slecht zijn voor je rotator cuff.
Yep, lees maar in de link die erbij staat. Staat ook bij hoe je blessures voorkomt.
pi_108572416
Simplyshredded :) Leuk leesvoer, maar wel met een flinke korrel zout nemen.
Of toch du vader?
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:34:52 #169
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108572470
Waarik nu train trainen ook een paar pro´s, die winnen ook wat prijzen enzo. Maar een paar van hen zie ik dus nooit squaten, en erg zwaar (alsin gewicht wat ze pakken) doen ze ook niet. Uiteraard hebben ze een behoorlijk fysiek, maar ik mis het volume in hun lichaamwat ik erg zonde vind.

Ik kan het niet goed uitleggen geloof ik, maar ik vind het dan zo leeg ofzo. Of misschien beter, onaf. Ik mis de uitstraling van kracht bij ze.
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:36:28 #170
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108572526
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef Luchtkoker het volgende:
Simplyshredded :) Leuk leesvoer, maar wel met een flinke korrel zout nemen.
Is dat zo? Die stukken schrijven ze niet zelf. Of is er iemand erg ijverig met een edit pen? :P
pi_108572582
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Is dat zo? Die stukken schrijven ze niet zelf. Of is er iemand erg ijverig met een edit pen? :P
Nee, in principe kunnen mensen gewoon stukken inzenden. Er zullen ook genoeg credibele artikelen staan, maar ik heb er ook het e.e.a aan broscience en een hoop tegenstrijdige artikelen gezien.

Gewoon kijken of er genoeg vermeldingen zijn naar pubmed e.d., of dat het is geschreven door iemand met een PhD in Broscience.
Of toch du vader?
pi_108572770
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef krioro het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je iets krio. De beste bodybuilders die leven/geleefd hebben deden ook powerlifting. SS en SL bijvoorbeeld is gewoon een keiharde basis. Imho past het hier prima.
If not now, then when.
pi_108572917
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit hele stuk is trouwens interesant. Het vertaald in ieder geval goed de gedachte van mezelf over bodybuilding en de manier hoe ik m´n schema wil hebben.

Met de basisgedachte in dat artikel dat je ook kracht moet ontwikkelen bij bodybuilding ben ik het zeker eens. :Y

Maar ja, er zijn zoveel verschillende manieren en mensen. Als iets werkt voor je is het tof.

quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef Snakey het volgende:
Waarik nu train trainen ook een paar pro´s, die winnen ook wat prijzen enzo. Maar een paar van hen zie ik dus nooit squaten, en erg zwaar (alsin gewicht wat ze pakken) doen ze ook niet. Uiteraard hebben ze een behoorlijk fysiek, maar ik mis het volume in hun lichaamwat ik erg zonde vind.

Ik kan het niet goed uitleggen geloof ik, maar ik vind het dan zo leeg ofzo. Of misschien beter, onaf. Ik mis de uitstraling van kracht bij ze.
Hm, ik snap wel wat je bedoelt. Dat zie ik ook bij mezelf bij verschillende periodes. Maar je moet er ook wel rekening mee houden dat de manier van trainen niet per se constant is. Hebben zij nooit van hun leven gesquat? Of zijn ze nu in een periode dat ze de focus ergens anders op leggen? Groot zijn en groot worden zijn ook twee verschillende dingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je iets krio. De beste bodybuilders die leven/geleefd hebben deden ook powerlifting. SS en SL bijvoorbeeld is gewoon een keiharde basis. Imho past het hier prima.
Ik zeg ook nimmer dat het elkaar uitsluit hè, zie o.a. hierboven bij m'n reactie op Snakey.

[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 01-03-2012 00:58:46 ]
pi_108573107
-whoops, verkeerde knopje-
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:26:45 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108573574
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Nee, in principe kunnen mensen gewoon stukken inzenden. Er zullen ook genoeg credibele artikelen staan, maar ik heb er ook het e.e.a aan broscience en een hoop tegenstrijdige artikelen gezien.

Gewoon kijken of er genoeg vermeldingen zijn naar pubmed e.d., of dat het is geschreven door iemand met een PhD in Broscience.
Ik lees eigenlijk alleen de trainingstukken op verschillende sites. Daarvan maak ik dan weer wat voor mezelf. Niet dat ik elke week m´n schema helemaal omgooi, maar voor de variatie en om dezelfde spier(groep) eens op een andere manier benaderen.

quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:50 schreef krioro het volgende:

Hm, ik snap wel wat je bedoelt. Dat zie ik ook bij mezelf bij verschillende periodes. Maar je moet er ook wel rekening mee houden dat de manier van trainen niet per se constant is. Hebben zij nooit van hun leven gesquat? Of zijn ze nu in een periode dat ze de focus ergens anders op leggen? Groot zijn en groot worden zijn ook twee verschillende dingen.

Ik train hier nu sinds eind december, dus het zou goed kunnen dat ik nog geeneens een kwart van alles wat ze doen gezien heb. Waarschijnlijk was ik wat te kort door de bocht. :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:30:00 #176
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_108573615
Doe eens stoppen met zeuren over die meneer zijn abs. ik heb ook diastasis en het kwetst mij enorm ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_108573638
haha kloof haha grand canyon xdxd nuo greotjens
Of toch du vader?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:32:07 #178
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108573640
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Doe eens stoppen met zeuren over die meneer zijn abs. ik heb ook diastasis en het kwetst mij enorm ;(
Lijkt me wel makkelijk zo´n gootje. Maak je in ieder geval minder troep als je je afrukt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:35:46 #179
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_108573687
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Lijkt me wel makkelijk zo´n gootje. Maak je in ieder geval minder troep als je je afrukt.
Ohohhhhhoohhhh nooo he didn't---
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:37:24 #180
77130 star_gazer
pi_108573716
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je crunches doet komt er zo'n bult omhoog. Da's pas freaky ;(

Enige manier om het te fixen is blijkbaar tummy tuck surgery. Schijnt ernstig duur en pijnlijk te zijn en vind ik meer iets voor oude wijven.

Hoe hard ik ook train, ik zal helaas nooit fatsoenlijke abs hebben :{ Nouja, dan maar die pecs, delts en lats oppompen, lijkt je middel wat strakker :P
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:39:53 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108573769
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Enige manier om het te fixen is blijkbaar tummy tuck surgery. Schijnt ernstig duur en pijnlijk te zijn en vind ik meer iets voor oude wijven.

Hoe hard ik ook train, ik zal helaas nooit fatsoenlijke abs hebben :{ Nouja, dan maar die pecs en lats oppompen, lijkt je middel wat strakker :P
Als het niet te ver uit elkaar staat vind ik het helemaal niet zo lelijk.
pi_108573778
Ik ook niet. Wat Plitt heeft vind ik bijv ook niet zo extreem lelijk hoor.
Of toch du vader?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:40:36 #183
77130 star_gazer
pi_108573780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Das een best eetschema :D Hoeveel Kcal kom je op uit?
Geen idee, maar veel :') Vreet en zuip me een slag in de rondte.

Het mooie van mijn eetschema is dat ik volgens mij heel snel over kan gaan in cutten; melk eruit en porties verkleinen.
-
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:41:59 #184
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108573798
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:40 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ook niet. Wat Plitt heeft vind ik bijv ook niet zo extreem lelijk hoor.
Het is dat anderen er wat van zeiden, anders was het me niet eens opgevallen. :@
pi_108573810
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:40 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Geen idee, maar veel :') Vreet en zuip me een slag in de rondte.

Het mooie van mijn eetschema is dat ik volgens mij heel snel over kan gaan in cutten; melk eruit en porties verkleinen.
Ook een beetje mijn plan. Toch ben ik ook wel benieuwd naar keto. Zijn er hier mensen die dat gaan doen of al een keer gedaan hebben?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:45:51 #186
77130 star_gazer
pi_108573852
Zojuist een grietje op m'n werk, toen ik langsliep met glas melk nummer zoveel:

"Oh my god! I think I've seen you drink 2 liters of milk this morning"

:')
-
pi_108573956
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Zoals op die pic vind ik er echt totaal niks mis mee heur.

quote:
Zojuist een grietje op m'n werk, toen ik langsliep met glas melk nummer zoveel:

"Oh my god! I think I've seen you drink 2 liters of milk this morning"

:')
En jij zo van "That's right, I got protein baby, want some? " natuurlijk.
pi_108574349

Klote wat een pedozooi, en wat bezielt dat ventje. :') weirdest boner
  donderdag 1 maart 2012 @ 04:27:30 #189
77130 star_gazer
pi_108574770
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:54 schreef krioro het volgende:

[..]

Zoals op die pic vind ik er echt totaal niks mis mee heur.

[..]

En jij zo van "That's right, I got protein baby, want some? " natuurlijk.
Uiteraard :')

Kreeg gisteren weer roids aangeboden in de gym. NEE. N-E-E.
-
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 08:53:25 #190
230491 Zith
pls tip
pi_108575752
Vind dat we wel een mooie consensus hebben bereikt met die PL/BB discussie gisteravond :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:53:33 #191
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_108575758
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 04:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Uiteraard :')

Kreeg gisteren weer roids aangeboden in de gym. NEE. N-E-E.
Ech serieus?!?
Wat zei je? Steek die zooi maar in je eigen reet?
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 08:54:09 #192
230491 Zith
pls tip
pi_108575770
"Nee ik hoef die whey met creatine niet man"

16meter/zetaos-mode :7
pi_108576908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Warsaw het volgende:
Ben nu bezig met Stronglifts 5x5. Over mijn houding met deadliften ben ik nog niet echt tevreden, heb het gefilmd en hieronder is de link. Iemand tips of dingen die ik fout doe? Alvast bedankt.
chef, je squat :)

Die heupen moeten hoger. Heb niet veel tijd om erop in te gaan, maar check je vorm dus goed. Verder wat zith ook zegt.

daarnaast
1) trek je schouder bladen naar beneden (richting kontzak, denk ijsklontje tegen je rug)
2) begin met duwen van quads. Door de grond heen.
3) eindig met het naar voren duwen van heupen (=aanspannen ass), en het trekken van de rug.
4) filmpjes posten is wel een goed idee, dus als je denkt dat het beter gaat zou ik nog eens posten.
Succes!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:14:20 #194
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_108577181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

chef, je squat :)

Die heupen moeten hoger. Heb niet veel tijd om erop in te gaan, maar check je vorm dus goed. Verder wat zith ook zegt.

daarnaast
1) trek je schouder bladen naar beneden (richting kontzak, denk ijsklontje tegen je rug)
2) begin met duwen van quads. Door de grond heen.
3) eindig met het naar voren duwen van heupen (=aanspannen ass), en het trekken van de rug.
4) filmpjes posten is wel een goed idee, dus als je denkt dat het beter gaat zou ik nog eens posten.
Succes!
Ik hoop/denk dat je bedoelde dat i z'n reet meer naar achter moet doen, en z'n onderrug wat holler mag houden.
Verder ziet het er best goed uit hoor.
En schuin omhoog kijken, en zorgen dat je blauwe schenen hebt van de stang als je klaar bent.
Dus stang langs je schenen en benen omhoog trekken, dat voorkomt dat je teveel naar voren gaat hangen, en maakt het makkelijker je zwaartepunt op je hielen te houden.
pi_108578631
Ik denk, dat je startpositie verkeerd is, waardoor de hele oefening te ver naar voren wordt uitgevoerd.

Je stand moet zijn, de breedte die je hebt, als je landt na een sprong uit stand. Zet op deze wijdte je voeten onder de stang, met je scheenbeen tegen de stang aan.

Pak nu het gewicht beet, iets wijder dan je knieen. Duw je kont naar achteren, kijk schuin omhoog en borst naar voren en kom nu omhoog. Het zal de eerste keren vervelend voelen op je scheenbeen en het is aan te raden met lange broek te deadliften.

Oh en ook belangrijk, gebruik altijd de 25kg gewichten, of als je nog niet aan de 70kg toe bent, pak een aantal andere gewichten en leg deze eronder om ervoor te zorgen, dat je de juiste stang-hoogte hebt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:26:41 #196
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_108579162
Ik vond dit wel een tof filmpje over deadliften:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_108581667
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik hoop/denk dat je bedoelde dat i z'n reet meer naar achter moet doen, en z'n onderrug wat holler mag houden.
Verder ziet het er best goed uit hoor.
En schuin omhoog kijken, en zorgen dat je blauwe schenen hebt van de stang als je klaar bent.
Dus stang langs je schenen en benen omhoog trekken, dat voorkomt dat je teveel naar voren gaat hangen, en maakt het makkelijker je zwaartepunt op je hielen te houden.
Dat denk je verkeerd. zijn rug is prima, zolang hij daadwerkelijk z'n blades naar beneden trekt en spanning op de pens zet, iets dat in een filmpje niet te zien is. Een holle rug bij een deadlift is iets dat ik zelf zelden heb gezien, enkel bij oly lifters met de soeplesse van een tijgert.

Z'n kont nog verder naar achter is onzin. Hij moet minder met z'n benen werken, daarom lijkt het ook of de bar ver van hem afkomt. Uiteindelijk breekt iedereen bij een neergaande beweging (als een squat) ook een stukje met de knieën (ipv alles met de heupen te doen). Juist omdat hij de deadlift tot een squat maakt gebeurt dit, en lijkt het erop of de bar ver van hem weg is. En dat is ook de juiste conclusie, alleen de oorzaak is niet de bar dichter je aantrekken, maar minder ver met de benen zaken, en meer met de heupen en rug doen, ergo, de kont meer de lucht in ipv naar achter.

de deadlift is all about leverage. Die bereik je niet door een squat positie aan te nemen (sumo komt in de buurt), maar door de beweging te minimaliseren, en de beweging zelf door zoveel mogelijk spiergroepen te laten gebeuren. Op dit moment gebruikt de video-man alleen z'n quads, waar een goede deadlifter ook z'n kont / heupen en de rugspieren langs de ruggegraat gebruikt, met als gevolg een hogere deadlift dan een squat.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:44:21 #198
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108581786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:26 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vond dit wel een tof filmpje over deadliften:
Ik heb wat hij zegt laatst eens geprobeerd en vind het inderdaad soepeler werken nu, goed filmpje.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:04:03 #199
104647 JanKort
Je mammie!
pi_108582685
Mooi filmpje idd, wel een enorme plofkop :p

Wat betreft het overstrekken van de rug helemaal boven, volgens mij las ik een paar paginaas terug dat dit vragen om problemen is, hoe zit dat?
Facet!
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:09:14 #200
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108582901
Dat je je rug bovenaan nog helemaal naar achter duwt? Dat zet best veel druk op je onderrug volgens mij.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')