Lijkt me wel makkelijk zo´n gootje. Maak je in ieder geval minder troep als je je afrukt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Doe eens stoppen met zeuren over die meneer zijn abs. ik heb ook diastasis en het kwetst mij enorm
Ohohhhhhoohhhh nooo he didn't---quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijk zo´n gootje. Maak je in ieder geval minder troep als je je afrukt.
Als je crunches doet komt er zo'n bult omhoog. Da's pas freakyquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijk zo´n gootje. Maak je in ieder geval minder troep als je je afrukt.
Als het niet te ver uit elkaar staat vind ik het helemaal niet zo lelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je crunches doet komt er zo'n bult omhoog. Da's pas freaky
Enige manier om het te fixen is blijkbaar tummy tuck surgery. Schijnt ernstig duur en pijnlijk te zijn en vind ik meer iets voor oude wijven.
Hoe hard ik ook train, ik zal helaas nooit fatsoenlijke abs hebbenNouja, dan maar die pecs en lats oppompen, lijkt je middel wat strakker
Geen idee, maar veelquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Das een best eetschemaHoeveel Kcal kom je op uit?
Het is dat anderen er wat van zeiden, anders was het me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:40 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ook niet. Wat Plitt heeft vind ik bijv ook niet zo extreem lelijk hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je crunches doet komt er zo'n bult omhoog. Da's pas freaky
Enige manier om het te fixen is blijkbaar tummy tuck surgery. Schijnt ernstig duur en pijnlijk te zijn en vind ik meer iets voor oude wijven.
[..]
Ook een beetje mijn plan. Toch ben ik ook wel benieuwd naar keto. Zijn er hier mensen die dat gaan doen of al een keer gedaan hebben?quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Geen idee, maar veelVreet en zuip me een slag in de rondte.
Het mooie van mijn eetschema is dat ik volgens mij heel snel over kan gaan in cutten; melk eruit en porties verkleinen.
Zoals op die pic vind ik er echt totaal niks mis mee heur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:30 schreef star_gazer het volgende:
Doe eens stoppen met zeuren over die meneer zijn abs. ik heb ook diastasis en het kwetst mij enorm
En jij zo van "That's right, I got protein baby, want some?quote:Zojuist een grietje op m'n werk, toen ik langsliep met glas melk nummer zoveel:
"Oh my god! I think I've seen you drink 2 liters of milk this morning"
Uiteraardquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoals op die pic vind ik er echt totaal niks mis mee heur.
[..]
En jij zo van "That's right, I got protein baby, want some?" natuurlijk.
Ech serieus?!?quote:Op donderdag 1 maart 2012 04:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Uiteraard
Kreeg gisteren weer roids aangeboden in de gym. NEE. N-E-E.
chef, je squatquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Warsaw het volgende:
Ben nu bezig met Stronglifts 5x5. Over mijn houding met deadliften ben ik nog niet echt tevreden, heb het gefilmd en hieronder is de link. Iemand tips of dingen die ik fout doe? Alvast bedankt.
Ik hoop/denk dat je bedoelde dat i z'n reet meer naar achter moet doen, en z'n onderrug wat holler mag houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
chef, je squat
Die heupen moeten hoger. Heb niet veel tijd om erop in te gaan, maar check je vorm dus goed. Verder wat zith ook zegt.
daarnaast
1) trek je schouder bladen naar beneden (richting kontzak, denk ijsklontje tegen je rug)
2) begin met duwen van quads. Door de grond heen.
3) eindig met het naar voren duwen van heupen (=aanspannen ass), en het trekken van de rug.
4) filmpjes posten is wel een goed idee, dus als je denkt dat het beter gaat zou ik nog eens posten.
Succes!
Dat denk je verkeerd. zijn rug is prima, zolang hij daadwerkelijk z'n blades naar beneden trekt en spanning op de pens zet, iets dat in een filmpje niet te zien is. Een holle rug bij een deadlift is iets dat ik zelf zelden heb gezien, enkel bij oly lifters met de soeplesse van een tijgert.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik hoop/denk dat je bedoelde dat i z'n reet meer naar achter moet doen, en z'n onderrug wat holler mag houden.
Verder ziet het er best goed uit hoor.
En schuin omhoog kijken, en zorgen dat je blauwe schenen hebt van de stang als je klaar bent.
Dus stang langs je schenen en benen omhoog trekken, dat voorkomt dat je teveel naar voren gaat hangen, en maakt het makkelijker je zwaartepunt op je hielen te houden.
Ik heb wat hij zegt laatst eens geprobeerd en vind het inderdaad soepeler werken nu, goed filmpje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:26 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vond dit wel een tof filmpje over deadliften:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |