quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik sue je als ik in juni geen abs heb he.
Maar hij heeft ook echt mooie abs man. Symmetrisch en niet opgepompt.quote:
quote:YOU ARE IN THE DRIVERS SEAT, NO ONE CAN GIVE IT TO YOU OR TAKE IT AWAY, IT’S YOURS FOR THE TAKING IF YOU HAVE THE PAYMENT OF DEDICATION, WORK ETHIC, AND DRIVE.
Haha. Zoveel trainen en hij zal altijd een kankerkop houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ken je deze trouwens, Gregg Plitt. Heeft op de meeste covers (180) gestaan.
Ik ben is voor de gein member geworden van zijn site ($5 per maand). Goeie shit daar, maar hij doet wel abs trainen. Overigens doet hij ook echt veel oefeningen per spiergroep.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Zoveel trainen en hij zal altijd een kankerkop houden
Hij heeft in ieder geval altijd een sigaar of penhouder bij zich.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Mja mja, hij heeft wel op veel covers gestaan dus blijkbaar heeft die geen kankerkop.
Maar persoonlijk vind ik zijn abs niet zo mooi. Check.
[ afbeelding ]
In juni regent het alweer. April is de nieuwe zomer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik sue je als ik in juni geen abs heb he.
Dit hoor ik mensen zovaak zeggen over Gregg Plitt. Maar ik vind het echt niet negatief uitsteken tussen die andere bb'ers die hier worden gepost. Alsof die andere bb'ers wel een 10/10 face hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Zoveel trainen en hij zal altijd een kankerkop houden
Dat blonde haar van Chestbrahquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
Hij heeft. Heeft.
Ik kan het nog steeds niet bevatten.
Jammie.
Zeker. Ik heb me dus aangemeld als member op zijn site. Kost je ¤5,- per maand ofzo. Heel veel filmpjes, recepten, personal blog etc etc.. De filmpjes zijn ook minimaal 10 minuten en hij gaat los als een motherfucker dus het inspireert ook erg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Hij is dan ook top model he. Hulp heeft die zeker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Knap lastig om zonder hulp zo'n laag bf% te hebben bij zoveel LBM.
Ja, misschien onderschat ik ook een klein beetje hoe vaak hulp wordt gebruikt. Ik ben ook steeds bewuster van gesprekken om mij heen in mijn gym die daarover gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is dan ook top model he. Hulp heeft die zeker.
Ooh je hebt het over AAS? Naah hoeft niet perse. Hij geeft ook aan in zijn blog dat die geen lompe buffel wilt zijn maar zo lean mogelijk, wilt niet zeggen dat hij het niet gebruikt. Gaat hem om een mooi fysiek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, misschien onderschat ik ook een klein beetje hoe vaak hulp wordt gebruikt. Ik ben ook steeds bewuster van gesprekken om mij heen in mijn gym die daarover gaan.
Ik dacht gewoon personal hulp ja om nog droger te worden. Zeg dan gewoon AAS.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor hulp had jij het dan over?Een personal trainer met een LOI-cursus?
Hoe voel je je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon personal hulp ja om nog droger te worden. Zeg dan gewoon AAS.
Maar anabolen is goeie shit, net kuurtje achter de rug.
Check PI.quote:
Naquote:Op [url=http://for
Ja. Vitamine D..fok.nl/topic/1783536/1/999#108552360]woensdag 29 februari 2012 18:15[/url] schreef Panzermaus het volgende:
Mensen hier die prohormonen gebruiken?
Wat is omhoog met die landingsbaan yoquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Mja mja, hij heeft wel op veel covers gestaan dus blijkbaar heeft die geen kankerkop.
Maar persoonlijk vind ik zijn abs niet zo mooi. Check.
[ afbeelding ]
Oestrogen hier, zou een goeie pumped chest moeten geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen hier die prohormonen gebruiken?
Hij is vaak model voor animatiefilms, bijv de blauwe hier:quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Wat is omhoog met die landingsbaan yo
quote:DesJardin urged Snyder to cast a body on which animators could base Manhattan's ultra-ripped physique. Snyder chose fitness model and actor Greg Plitt; the VFX crew took digitized Plitt in 3D and took high-definition video of the model against a grid with muscles relaxed, flexed and tensed. The crew then 3D-digitized Crudup's head and "frankensteined Billy's head onto Greg's body," Travers says. The animators next built muscular and skeletal layers, using Plitt's hi-def video as a reference for how those layers would interact with each other on a real human. "It's much easier to do a physique on a character that's very, very lean and doesn't have a lot of muscle mass," Travers says. "The minute you get into how a pec moves when a shoulder lifts up or the muscles on the back or the abs or the neck, it gets pretty challenging."
Read more: The Making of Watchmen's Dr. Manhattan - Popular Mechanics
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach. Om eerlijk te zijn vind ik dit ook meer een krachtraining voor gevorderden/powerlift-topic dan bodybuilding maar goed
Ook niet als bodybuilding.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dat is nog steeds niet hetzelfde als fitness.
Idd jammer dat powerlift aspect, liever heb ik mooiboys die lekker droog hun naaktfototjes posten hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
[..]
Ook niet als bodybuilding.
Hihaho grappig man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd jammer dat powerlift aspect, liever heb ik mooiboys die lekker droog hun naaktfototjes posten hier
Dat is dan een domme aanname van je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Zith het volgende:
Ik neem aan dat jij boven het fitness-voor-gevordenen/powerlift aspect staat en het jammer vind dat je hier niet met echte bodybuilders zoals jij dat bent kan praten?
Behalve dan dat je hier komt om te claimen dat het hier over fitness gaat en dat 'er geen niveau te vinden is', en 'logica ontbreekt'.quote:De enige van ons twee die neerbuigend doet over anderen ben jij.
Wat ik hier 'kom doen'. Lol newbie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef Zith het volgende:
Dan vraag ik me af wat je hier komt doen.

Goed, ik vind dat het trainingsaspect en de algemene doelen hier tegenwoordig meer/teveel in de powerlift-hoek zitten. Waar niks mis mee is op zich, maar waarom zou dat in een bodybuildingtopic moeten?quote:Of probeer het eens te verwoorden, wat zou je liever zien? Men heeft het hier over trainen voor maximale spiergroei, hoe je moet eten, en hoe je je BF% naar beneden krijgt. Wat mis je precies?
Het kennisniveau hier is aardig wat hoger dan wat ik op DBB aantref (afgezonderd van de paar mods/echte kenners). Veel mensen hier hebben toegang tot wetenschappelijke publicaties dus broscience is hier erg laag. Als ik een vraag heb over bijv. hoe mijn lichaam met eiwit omgaat kan ik dat beter hier vragen dan op DBB (waar je 10 antwoorden krijg: 9x bullshit en 1x een kenner).
Lezen, niet lukraak dingen roepen.quote:[..]
Behalve dan dat je hier komt om te claimen dat het hier over fitness gaat en dat 'er geen niveau te vinden is', en 'logica ontbreekt'.
Ik zou als eerste zeggen te licht gewicht, zo licht dat het niet echt je vorm helpt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Warsaw het volgende:
Ben nu bezig met Stronglifts 5x5. Over mijn houding met deadliften ben ik nog niet echt tevreden, heb het gefilmd en hieronder is de link. Iemand tips of dingen die ik fout doe? Alvast bedankt.
Top bedankt hier kan ik wat mee!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zou als eerste zeggen te licht gewicht, zo licht dat het niet echt je vorm helpt.
Specifiek:
-Je houdt de bar niet 100% tegen je lichaam aan, het raakt je bovenbenen niet als je omhoog gaat, het raakt je schenen niet, etc. Komt alleen tegen je kruis als je klaar bent. Dit moet echt 100% tegen je aan gaan als je omhoog trekt - makkelijker met wat zwaarder gewicht.
-je trekt op het einde zonder reden te ver naar achteren met je rug, deze overextension is niet nodig en schadelijk met hoger gewicht.
-Ik zie je beginpositie niet, behalve als je staand begon... zo ja, niet doen. Bij beginpositie, borst zo ver mogelijk naar voren ('if its easy to do so you're not doing it enough'
Voor mij doe je de reps te snel, maar kan ook aan mij liggen, ik doe 5 keer 1 set van 1 rep, ipv 1x een set van 5... dus ik neem ook echt 2-3 miinuten pauze per lift (en dat heb ik met het gewicht ook nodig).
Ik ken je van de oude topics, maak je daar geen zorgen over, je pathos is established, je rank in het wolfpack is redelijk hoog, etc. Is dat nou zo belangrijk voor je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat ik hier 'kom doen'. Lol newbie. [
De algemene doelen hier zijn vooral grote spieren en lage BF% (met mij misschien als uitzondering). Daarom heeft men het hier over trainen, eten en cutten. Er zijn echter wel een hoop <1-2 jaar beginners hier. De compound schemas die men hier vaak volgt zijn een prima manier voor dit soort aspirant BBers. Ook langdurig powerliften is prima voor bodybuilders (al doen de pro's wel overwegend splits), zie bijv. Matt Kroczaleski en Date Tate, professioneel powerlifters.quote:afbeelding ]
[..]
Goed, ik vind dat het trainingsaspect en de algemene doelen hier tegenwoordig meer/teveel in de powerlift-hoek zitten. Waar niks mis mee is op zich, maar waarom zou dat in een bodybuildingtopic moeten?
Misschien kun je de volgende keer de specifieke users helpen met hun issues.quote:Het niveau hier op bodybuildinggebied vind ik ook vrij matig, ik lees een hoop onzin (in mijn visie). Heeft er deels mee te maken dat powerlifting en bodybuilding twee verschillende dingen zijn, natuurlijk. Verder geen vergelijking met DBB.
Nee mijn historie hier boeit mij niet, maar hoe jij reageerde kwam op mij over alsof ik hier zomaar uit het niets alles af kom kraken. En ik weet dat ik hier niet hoef te posten, maar mijns inziens mag deze discussie best gevoerd worden (OK, misschien hoort ie in FB).quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ken je van de oude topics, maak je daar geen zorgen over, je pathos is established, je rank in het wolfpack is redelijk hoog, etc. Is dat nou zo belangrijk voor je?
Mn punt was dat als je het hier over fitness vind gaan en dat er geen [BB discussie naar] niveau is, dat je hier niet hoeft te posten, of in iedergeval wat verder mag gaan in je kritiek, wat je daarna ook deed
Ja kijk, dat is dus mijn 'probleem', ik ben het er niet mee eens dat powerlifting de beste manier is om bodybuildingdoelen te verwezenlijken. Ik wil niet zeggen dat de twee disciplines niet tot op zekere hoogte met elkaar verweven zijn, maar het blijven twee verschillende dingen, met hun eigen methoden.quote:[..]
De algemene doelen hier zijn vooral grote spieren en lage BF% (met mij misschien als uitzondering). Daarom heeft men het hier over trainen, eten en cutten. Er zijn echter wel een hoop <1-2 jaar beginners hier. De compound schemas die men hier vaak volgt zijn een prima manier voor dit soort aspirant BBers. Ook langdurig powerliften is prima voor bodybuilders (al doen de pro's wel overwegend splits), zie bijv. Matt Kroczaleski en Date Tate, professioneel powerlifters.
Nou, ik heb ook zeker niet de wijsheid in pacht hoor. Maar de methoden die ik gebruik zijn afwijkend van bijvoorbeeld Starting Strength, de meesten hier willen er niet eens aan. En bodybuilding prediken aan powerlifters (de scheiding even zo hard gesteld t.b.v. punt) heeft vrij weinig nut natuurlijk.quote:[..]
Misschien kun je de volgende keer de specifieke users helpen met hun issues.Ben het er wel mee eens dat nu we het zonder mensen als Mr.J we misschien wel wat vast zitten op onze eigen niveau.
PP, ectootje van me, je weet toch dat ik de enige echte alpha dawg hier ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
Fotootje tussen al het alpha-gezeik door:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
'Ik vind dit leuk'.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval altijd een sigaar of penhouder bij zich.
Weinig, maar ik zou er zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef krioro het volgende:
Aan de andere kant vraag ik me trouwens af hoeveel er van dit topic zou overblijven als het echt alleen over bodybuilding zou gaan. Waarschijnlijk niet bijster veel.
Jij en je "rank in het wolfpack"quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ken je van de oude topics, maak je daar geen zorgen over, je pathos is established, je rank in het wolfpack is redelijk hoog, etc. Is dat nou zo belangrijk voor je?
No offense, maar dat klinkt mij als bullshit in de oren. Een split betekent echt niet exclusief isolatie, en een split is ook niet iets waar je "aan toe moet zijn" oid. Er is geen drempel van een bepaald aantal kracht of - nog idioter - size dat je moet hebben voordat je aan een split kan beginnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste mensen hier gewoon een goede basis willen leggen en compounds daarbij als belangrijkste middel gebruiken. En dan kom je al snel in powerlift-territory, ja. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een 5-daagse split met veel isolatieoefeningen nu al aan de orde is voor mij bijvoorbeeld. Lijkt me niet dat ik daar al aan toe ben.
Maar dan duurt het veel langer voor je je squat op een acceptabel niveau hebt, ik ken geen splits waarbij je 3x per week zwaar squat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jij en je "rank in het wolfpack"
[..]
No offense, maar dat klinkt mij als bullshit in de oren. Een split betekent echt niet exclusief isolatie, en een split is ook niet iets waar je "aan toe moet zijn" oid. Er is geen drempel van een bepaald aantal kracht of - nog idioter - size dat je moet hebben voordat je aan een split kan beginnen.
SS/SL zijn inderdaad powerlifting programma's en terwijl je er zeker een leuke basis mee kan leggen voor BB'ing, waarom niet gewoon meteen aan een goed BB programma beginnen (dus inclusief de zware compounds, maar ook met isolatie oefeningen) en vanaf het begin focussen op het BB'en? Ik neem aan dat de meesten hier trainen voor massa/looks, en niet puur om zoveel mogelijk gewicht de lucht in te krijgen. Waarom zou je dan eerst een PL programma volgen? Als ik een goede basis wil leggen voor het autorijden ga ik toch ook niet eerst vrachtwagen lessen nemen zodat ik dan een 'basis' heb voor het autorijden, ik volg dan toch gewoon autorijlessen?
Maar goed, ik zal hier wel weer voor worden geflamed omdat ik de almachtige Rippetoe en zijn horde tegenspreek
Je hoeft echt geen 3x per week te squatten om benen te ontwikkelen hoor. Tevens vraag ik me heel erg af of 3x squatten per week een enorm voordeel qua groei heeft t.o.v. 2x per week squatten. En als jij per se 2x per week of vaker wilt squatten is dat mogelijk (albeit zie ik niet in waarom).quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar dan duurt het veel langer voor je je squat op een acceptabel niveau hebt, ik ken geen splits waarbij je 3x per week zwaar squat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |