Waarom leven Chinezen langer? Omdat ze haast geen zout eten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja in de media zeggen ze ook dat zout even slecht is als suiker.
Ik vind het ook maar een schreeuwnummer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:26 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Enige nummer van dat album wat ik écht oprecht heel slecht vind
Ik doe totaal geen abs-isolatie en het laatste wat 'achterloopt' zijn mijn abs of obliques. Ben jij ook zo'n grapjas die nog maar 1x per week squat doet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben eigenlijk al een paar maanden gestopt met abs exercies omdat bulk enzo, en m'n plan was om tijdens m'n cut wat extra oefeningen erin te gooien, wil natuurlijk wel met een sixpack de zomer in :$ Maar goed, toen bedacht ik me dat spieren niet echt groeien tijdens cutten en dat ik dan geen abs kan kweken. Klopt dit? En zoja wat zal ik er nu bijdoen? Gewoon planks en weighted crunches?
M'n squats zitten in m'n A-workout, dus 1 a 2 keer per week. Maar ik weet niet, ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld in mn ab-regio bij squats of deadlifts en bij loopt het dus wel wat achter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe totaal geen abs-isolatie en het laatste wat 'achterloopt' zijn mijn abs of obliques. Ben jij ook zo'n grapjas die nog maar 1x per week squat doet?
Cut the fat, en blijven omhoog gaan met die compounds. Onmogelijk dat je dan geen abs hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n squats zitten in m'n A-workout, dus 1 a 2 keer per week. Maar ik weet niet, ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld in mn ab-regio bij squats of deadlifts en bij loopt het dus wel wat achter.
what do?
Waarom zou je squatten als je al voetbalt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe totaal geen abs-isolatie en het laatste wat 'achterloopt' zijn mijn abs of obliques. Ben jij ook zo'n grapjas die nog maar 1x per week squat doet?
Ik sue je als ik in juni geen abs heb he.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cut the fat, en blijven omhoog gaan met die compounds. Onmogelijk dat je dan geen abs hebt.
Ga nou maar trainen aandachtsletje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je squatten als je al voetbalt?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik sue je als ik in juni geen abs heb he.
Maar hij heeft ook echt mooie abs man. Symmetrisch en niet opgepompt.quote:
quote:YOU ARE IN THE DRIVERS SEAT, NO ONE CAN GIVE IT TO YOU OR TAKE IT AWAY, IT’S YOURS FOR THE TAKING IF YOU HAVE THE PAYMENT OF DEDICATION, WORK ETHIC, AND DRIVE.
Haha. Zoveel trainen en hij zal altijd een kankerkop houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ken je deze trouwens, Gregg Plitt. Heeft op de meeste covers (180) gestaan.
Ik ben is voor de gein member geworden van zijn site ($5 per maand). Goeie shit daar, maar hij doet wel abs trainen. Overigens doet hij ook echt veel oefeningen per spiergroep.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Zoveel trainen en hij zal altijd een kankerkop houden
Hij heeft in ieder geval altijd een sigaar of penhouder bij zich.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Mja mja, hij heeft wel op veel covers gestaan dus blijkbaar heeft die geen kankerkop.
Maar persoonlijk vind ik zijn abs niet zo mooi. Check.
[ afbeelding ]
In juni regent het alweer. April is de nieuwe zomer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik sue je als ik in juni geen abs heb he.
Dit hoor ik mensen zovaak zeggen over Gregg Plitt. Maar ik vind het echt niet negatief uitsteken tussen die andere bb'ers die hier worden gepost. Alsof die andere bb'ers wel een 10/10 face hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Zoveel trainen en hij zal altijd een kankerkop houden
Dat blonde haar van Chestbrahquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
Hij heeft. Heeft.
Ik kan het nog steeds niet bevatten.
Jammie.
Zeker. Ik heb me dus aangemeld als member op zijn site. Kost je ¤5,- per maand ofzo. Heel veel filmpjes, recepten, personal blog etc etc.. De filmpjes zijn ook minimaal 10 minuten en hij gaat los als een motherfucker dus het inspireert ook erg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Hij is dan ook top model he. Hulp heeft die zeker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Knap lastig om zonder hulp zo'n laag bf% te hebben bij zoveel LBM.
Ja, misschien onderschat ik ook een klein beetje hoe vaak hulp wordt gebruikt. Ik ben ook steeds bewuster van gesprekken om mij heen in mijn gym die daarover gaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is dan ook top model he. Hulp heeft die zeker.
Ooh je hebt het over AAS? Naah hoeft niet perse. Hij geeft ook aan in zijn blog dat die geen lompe buffel wilt zijn maar zo lean mogelijk, wilt niet zeggen dat hij het niet gebruikt. Gaat hem om een mooi fysiek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, misschien onderschat ik ook een klein beetje hoe vaak hulp wordt gebruikt. Ik ben ook steeds bewuster van gesprekken om mij heen in mijn gym die daarover gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |