Eerste & twee qoute horen bijelkaar, dat gaat beide over die verkeerde vertaling.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De eerste quote is dus die foute vertaling.
De tweede quote gaat over het regime die de scepter zwaait in Israël en gelijk hebben ze getuige wel de vele criminele daden van het regime in Israël.
De derde quote zegt mij niet zoveel dat er plannen klaar liggen, ik denk dat je verbaast zal zijn hoeveel plannen er wel niet klaar liggen.
En de vierde quote is van een conservatieve islamitsche website die banden zou hebben met Khamenei en is niet echt relevant.
Ook zou ik het leuk vinden als je de desbetreffende links naar die quotes erbij kan zetten zodat ik het zelf even helemaal kan doorlezen.
Met andere woorden men doet helemaal niets zolang de zionisten niet aanvallen, wat ik dan wel weer minder vind is het feit dat ze geen problemen hebben om ook burgerdoelen aan te vallen. Maar nogmaals zie ik dit meer als spierballentaal en zijn zulk soort uitspraken absurd.quote:Because Israel is going to attack Iran’s nuclear facilities, Iran is justified in launching a pre-emptive, cataclysmic attack against the Jewish state, the doctrine argues.
quote:Iran laat VN-inspecteurs toe
De Iraanse regering zegt dat VN-inspecteurs toegang krijgen tot een geheim militair complex.
Het Parchin complex ligt ten zuidoosten van Teheran. De VN-inspecteurs vermoeden dat er in het geheim wordt gewerkt aan nucleaire technologie. De Iraniërs zeggen dat de inspecteurs het complex mogen bezoeken, als teken van goede wil.
Het westen vreest dat Iran met het nucleaire programma een atoomwapen wil ontwikkelen. Iran blijft volhouden dat het programma alleen is bedoeld voor vreedzame doeleinden, zoals de opwekking van energie.
Volgens mij gaat Israël het er niet op aan laten komen. Iran kan natuurlijk vrij eenvoudig een wapen maken, leveren aan een terrorist en 'm er veel plezier mee wensen in Tel Aviv/New York/Amsterdam. Dan is het dag met de joden, een juichende moslimwereld en een grijnzend Iran: "was niet van ons, bewijs het maar".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef penny-wise het volgende:
Iran zal toch echt geen kernwapen inzetten tegen Israël. De gevolgen als zo`n wapen doel mist en in een ander land terechtkomt is niet te overzien.
En als ze het überhaupt doen, dan kan er toch geen land ter wereld zijn die dan nog achter Iran staat?
Klopt, een rationeel Iran zou dat nooit doen. Helaas is wel vaker in de geschiedenis gebleken dat staten lang niet altijd rationeel handelen. Het is heel logisch dat Israël ten koste van alles wil voorkomen dat Iran beschikt over die wapens. Je kunt je eigen voortbestaan niet laten afhangen van de veronderstelde rationaliteit bij Iraanse leiders.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef penny-wise het volgende:
Iran zal toch echt geen kernwapen inzetten tegen Israël. De gevolgen als zo`n wapen doel mist en in een ander land terechtkomt is niet te overzien.
En als ze het überhaupt doen, dan kan er toch geen land ter wereld zijn die dan nog achter Iran staat?
ja precies dat moeten we echt voorkomen voor het MOGELIJK is voor zequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:48 schreef BorisDeLul het volgende:
Volgens mij gaat Israël het er niet op aan laten komen. Iran kan natuurlijk vrij eenvoudig een wapen maken, leveren aan een terrorist en 'm er veel plezier mee wensen in Tel Aviv/New York/Amsterdam. Dan is het dag met de joden, een juichende moslimwereld en een grijnzend Iran: "was niet van ons, bewijs het maar".
die gedachte is zeer reeel je zegt het zelf immers al (spot on) de moslimwereld zit vol met haatquote:Of dat een reële gedachte is, weet ik niet, maar ik snap Israël wel. Die hebben hands-on ervaring dat er hele gekke dingen kunnen gebeuren als er haat in het spel is. En de moslimwereld zit vol haat. En de machtsmisbruikers (imams, ayatollahs etc) weten dat en zullen alles doen om die haat als bindmiddel voor hun ondergeschikten te gebruiken om meer macht te krijgen. Dus Israël, waarvan het merendeel tot een volk behoort dat in de loop der eeuwen volop met zulke haat te maken heeft gehad en nog steeds heeft, is niet bepaald bereid dat risico te nemen.
das leuk en aardig allemaal maar hoop eerlijk gezegd ASAPquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
van mij mag de aanval rond week 33 beginnen, dan heb ik vakantie
ik hoop niet op een oorlog... dat is jouw interpretatiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef Chooselife het volgende:
Hopen op een oorlog. Hoe verknipt kan een ziel zijn.
Je hoop in ieder geval op een militair conflict. En dat militaire conflict kan zich ontaarden in een volschalige oorlog in het Midden-Oosten. Met als gevolg dat ook weer duizenden burgers getroffen gaan worden. Laat staan de spanningen, hongersnood en ziekte die ermee gepaard gaan: Hel op Aarde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik hoop niet op een oorlog... dat is jouw interpretatie
ja en als iran een kernwapen krijgt en aan een terrorist geeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je hoop in ieder geval op een militair conflict. En dat militaire conflict kan zich ontaarden in een volschalige oorlog in het Midden-Oosten. Met als gevolg dat ook weer duizenden burgers getroffen gaan worden. Laat staan de spanningen, hongersnood en ziekte die ermee gepaard gaan: Hel op Aarde.
Dat noem ik een verscheurde ziel ja.
Hoe heb jij kunnen verzinnen dat Iran een kernwapen aan een terrorist zou willen geven?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja en als iran een kernwapen krijgt en aan een terrorist geeft![]()
enige wat ik belangrijk vindt is dat iran geen kernwapen krijgt, we hebben dat op alle mogelijke manieren getracht te bereiken heeft niet geholpen. helaas blijft er dan nog maar 1 optie over
Ik hoop dat die vraag zo beantwoord wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Doler12 het volgende:
Waarom zou Iran in hemelsnaam een atoombom geven aan een aantal terroristen?
Iran heeft geen enkel belang bij zo'n verschrikkelijke gebeurtenis. Ze hebben de intenties niet en het is hoe-dan-ook zelfmoord. Iedereen met een voorzichtige kijk op internationale politiek weet dit: Het zal dan dus ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
sterker nog het is voor Iran van levensbelang om ervoor te zorgen dat geen enkele terrorist zon wapen in handen krijgt zelfs als het niet uit een Iraanse fabriek komt!
Iran is public enemy nummer 1, als er nu een onbekend kernwapen afgaat waar dan ook ter wereld dan is het land voor middernacht radioactief ... daarna gaan we is uitzoeken waar die eerste vandaan kwam
http://www.haaretz.com/ne(...)arack-obama-1.408429quote:NEW YORK - The owner and publisher of the Atlanta Jewish Times, Andrew Adler, has suggested that Israeli Prime Minister Binyamin Netanyahu consider ordering a Mossad hit team to assassinate U.S. President Barack Obama so that his successor will defend Israel against Iran.
Adler, who has since apologized for his article, listed three options for Israel to counter Iran’s nuclear weapons in an article published in his newspaper last Friday. The first is to launch a pre-emptive strike against Hamas and Hezbollah, the second is to attack Iran’s nuclear facilities and the third is to “give the go-ahead for U.S.-based Mossad agents to take out a president deemed unfriendly to Israel in order for the current vice president to take his place and forcefully dictate that the United States’ policy includes its helping the Jewish state obliterate its enemies.”
Adler goes on to write: “Yes, you read “three correctly.” Order a hit on a president in order to preserve Israel’s existence. Think about it. If have thought of this Tom-Clancy-type scenario, don’t you think that this almost unfathomable idea has been discussed in Israel’s most inner circles?”
Adler apologized yesterday for the article, saying “I very much regret it; I wish I hadn’t made reference to it at all,” Adler told the Jewish Telegraphic Agency. And in an interview with Gawker.com, Adler denied that he was advocating an assassination of Obama.
The American Jewish Committee in Atlanta last night issued a harsh condemnation of Adler’s article, saying that his proposals are “shocking beyond belief.”
"While we acknowledge Mr. Adler's apology, we are flabbergasted that he could ever say such a thing in the first place. How could he even conceive of such a twisted idea?" said Dov Wilker, director of AJC Atlanta. "Mr. Adler surely owes immediate apologies to President Obama, as well as to the State of Israel and his readership, the Atlanta Jewish community."
Abraham Foxman, National Director of the Anti-Defamation League, also blasted Adler on Friday, saying "There is absolutely no excuse, no justification, no rationalization for this kind of rhetoric. It doesn't even belong in fiction. These are irresponsible and extremist words. It is outrageous and beyond the pale. An apology cannot possibly repair the damage. Irresponsible rhetoric metastasizes into more dangerous rhetoric. The ideas expressed in Mr. Adler's column reflect some of the extremist rhetoric that unfortunately exists -- even in some segments of our community -- that maliciously labels President Obama as an 'enemy of the Jewish people.' Mr. Adler's lack of judgment as a publisher, editor and columnist raises serious questions as to whether he's fit to run a newspaper."
Nieuws is oud man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.haaretz.com/ne(...)arack-obama-1.408429
De oorlog moet en zal er komen al moeten ze Obama neer knallen.
Tis idd zeer triest dat mensen hopen op een conflict. Ze zouden wel anders piepen als Nederland erin betrokken zou worden en er een mobilisatie plaatsvind om onze troepen aan te vullen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je hoop in ieder geval op een militair conflict. En dat militaire conflict kan zich ontaarden in een volschalige oorlog in het Midden-Oosten. Met als gevolg dat ook weer duizenden burgers getroffen gaan worden. Laat staan de spanningen, hongersnood en ziekte die ermee gepaard gaan: Hel op Aarde.
Dat noem ik een verscheurde ziel ja.
ik hoop er alleen op omdat het anders nog slechter kan gaan... dus een noodzakelijk kwaad ik vind het echt niet geil dat het met geweld opgelost moet worden hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tis idd zeer triest dat mensen hopen op een conflict. Ze zouden wel anders piepen als Nederland erin betrokken zou worden en er een mobilisatie plaatsvind om onze troepen aan te vullen.
Maar je slaagt er niet in om uit te leggen waar de angst precies in zit. Is het je onderbuik misschien?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik hoop er alleen op omdat het anders nog slechter kan gaan... dus een noodzakelijk kwaad ik vind het echt niet geil dat het met geweld opgelost moet worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |