Ga jij eens leren tellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Lulhannes, jij had post 302
Wilde net een feli topic voor je maken
Vertel!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Lotusss het volgende:
Mijn moeder werkte in die tijd op de Canberra...
Kom ik ben een ex. Ik mag dat zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
En Cobra, ga jij ff je mond spoelen! "afgezet door een mof" pfffff
Voor deze ene keer dan maar. Volgende keer vermoord ik je doodquote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom ik ben een ex. Ik mag dat zeggen.
quote:Even een vraag aan het aanwezige Marine personeel. In de video is de SS Canberra te zien bij terugkomst van de Falklands oorlog.
Hypotetisch, mocht Venezuela de Antillen binnenvallen en NL terugslaan. Welke burger schepen zal Defensie dan vorderen en zal, na afloop, zo'n ontvangst dan plaats gaan vinden?
Mocht het ooit eens zover komen dan kan de KM volgens mij geweeon, net zoals in de Tweede Eereld Oorlog vrachtschepen vorderen. Koopvaardij personeel zal dan vallen onde de wetten van MinDef. Zoals tondertijd het Ministerie van Oorlog.quote:
Mijn muis en ramplank zijn hognoodig aan vervanging toe. Blijft wel eensd hangen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik regaeer wel even als je spelling weer op orde is en je de vraag kunt lezen.
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn muis en ramplank zijn hognoodig aan vervanging toe. Blijft wel eensd hangen.
Dat voert m'n vederhelft im.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.
Of negatieve gevolgen voor de klantenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.
now whay!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of negatieve gevolgen voor de klanten.
Dus negatief voor jullie?quote:
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.
Was het maar kut dan was het nog wat.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.
Ik ben jou heel dankbaar voor alles, echt waar!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Die heb geen ene kilo (nu ja die ene) 25 keer naar 4 hoog zitten sjouwen
Ze mag me dankbaar zijn, en dat is ze ook wel
Niet letterlijk, maar ben er wel letterlijk ziek van!quote:
Of we schepen kunnen en/of gaan vorderen, geen idee.quote:
Volgens mij kunnen schepen die onder de Nederlandse vlag varen "geconfisqueerd" worden in tijden van oorlog... maar vraag me niet om een bron want die heb ik niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Of we schepen kunnen en/of gaan vorderen, geen idee.
En ik betwijfel of 'wij' ooit zo'n terugkomst krijgen.
Ja, alles wat los en vast zit kunnen ze vorderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen schepen die onder de Nederlandse vlag varen "geconfisqueerd" worden in tijden van oorlog... maar vraag me niet om een bron want die heb ik niet.
Misschien een vraagstuk voor Esses?
Dat geldt voor schepen, vliegtuigen en bedrijfsvoertuigenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen schepen die onder de Nederlandse vlag varen "geconfisqueerd" worden in tijden van oorlog... maar vraag me niet om een bron want die heb ik niet.
Misschien een vraagstuk voor Esses?
Gebouwen, terreinen, voorzieningen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat geldt voor schepen, vliegtuigen en bedrijfsvoertuigen
Maar volgens mij alleen bedrijfsmatig. Voor privé eigendom is er een andere regeling.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Gebouwen, terreinen, voorzieningen.
Voor privé-eigendom kan het nog, maar daar gelden strengere eisen en hogere vergoedingen voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar volgens mij alleen bedrijfsmatig. Voor privé eigendom is er een andere regeling.
En kunnen de troepen die we hebben niet gewoon mee met de jwitt en de 010?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
Klopt. Edoch, vraag 2: welke troepen zijn er überhaupt om te vervoeren.
Sowieso 2 bataljons. Meer als luxe geen optie meer is. Heb ooit met 2 coys in de helihangar gelegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En kunnen de troepen die we hebben niet gewoon mee met de jwitt en de 010?
In de whalengangen schijnt ook te kunnen, maar dat weet jij beter dan ik, want ik was niet bij de oefening in Senegal.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso 2 bataljons. Meer als luxe geen optie meer is. Heb ooit met 2 coys in de helihangar gelegen.
Dan hebben we gelukkig nog de oudste en beste oplossing (eh de lekkerste).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef jankaas020 het volgende:
Nu het schijtprobleem nog. We nemen 1 cie mee en en het systeem trekt het niet meer...
Emmertje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan hebben we gelukkig nog de oudste en beste oplossing (eh de lekkerste).
In de kajuit, op dek?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan hebben we gelukkig nog de oudste en beste oplossing (eh de lekkerste).
calorie bom.... 1800 ofzoquote:
Nou, hoef je er dus maar 1.5 per dag. Ideaal!quote:
quote:
Nee, ben al wakker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef Pumatje het volgende:
lui,
ik zit dus vol in "oefening" wake up .
Iemand nog meer daarin participant ?
Proost!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren, n.a.v. de 200.000ste post in DEF een kleine dorstlesser. Proost!!!
[ afbeelding ]
Kom godverdomme maar brengen... Krat schijnt na biertje net leeg te zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren, n.a.v. de 200.000ste post in DEF een kleine dorstlesser. Proost!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Feest
![]()
[ afbeelding ]
Mag niet ontbreken
Zal niet gaan lukken. Als ik nu ga rijden krijg ik een prent van onze blauwe vrienden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Kom godverdomme maar brengen... Krat schijnt na biertje net leeg te zijn
Thanks, maare hoeft de rest niks?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, vergeten te melden. Een blad per persoon.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, vergeten te melden. Een blad per persoon.
<-------quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
En wie had de eer om de 200.000e post te plaatsen?
quote:
Standaard sap of Guinness?quote:
Kan je lekker door schijten want er zijn genoeg afleveringenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik schijt op dat kut-Scrubs de hele tijd op Comedy Central.
Ik ook.. ik wil Frasier terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik schijt op dat kut-Scrubs de hele tijd op Comedy Central.
QFTquote:
Ben jij ook een...quote:
Verbazend:Pquote:
Frasier is een held!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ben jij ook een...![]()
![]()
![]()
?
FRASSIEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Hier wil ik me wel bij aansluiten. De enige serie die voorspelbaar werd en nog steeds grappig was.quote:
Met houten blokken gooien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Remco026 het volgende:
Zo vanavond voor de 2e maal oefenvijand gespeeld voor de club die voor ons naar Curacao gaat. Deze mensen moeten een zogenaamd beteugelen van woelingen peloton hebben, wat te vergelijken is met de ME. Donderdag nog een keer bij hun eindoefening
Gisteravond wel, vanavond niet, vanavond moesten we klagen dat we naar onze huizen wilden, terwijl zij ons uit de wijk moesten houden en vervolgens moest er dan een club komen die ze van achteren aanvielenquote:
Ook een keer gedaan. Wij mochten niet met stenen gooien maar zij mepten er wel flink op. Beetje flauw jongens.quote:
Hoe was hun dekking?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Gisteravond wel, vanavond niet, vanavond moesten we klagen dat we naar onze huizen wilden, terwijl zij ons uit de wijk moesten houden en vervolgens moest er dan een club komen die ze van achteren aanvielen
CRC dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef Remco026 het volgende:
Zo vanavond voor de 2e maal oefenvijand gespeeld voor de club die voor ons naar Curacao gaat. Deze mensen moeten een zogenaamd beteugelen van woelingen peloton hebben, wat te vergelijken is met de ME. Donderdag nog een keer bij hun eindoefening
Niet zo patsen met die termen joh.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet zo patsen met die termen joh.
Cyclic Redundancy Check tochquote:
Maar wikipedia onderschat onze taak en rolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat is dat laatste woord?
- Laat maar, Google wist het al.
6 maart mag ik in ieder geval bij hem op schoot zittenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:42 schreef EllaN het volgende:
Doe mij maar een beker warme melk.
Ik ga tukken![]()
.
Een goed Marketentster voldoet aan (bijna) alle wensen van de troepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]* MaryMouse stond klaar met pils en guinness, maar gaat nu maar een bekertje melk warmen voor EllaN
Is al genoeg over gezegd voor vanavond, maar QFTquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:29 schreef Thaboel het volgende:
Avond!
En trouwens: idd Frasier moet terug. Bulldog!
Ik wilde het ook nog eventjes zeggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is al genoeg over gezegd voor vanavond, maar QFT
Dus nogmaals QFTquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wilde het ook nog eventjes zeggen
Pilsje of Guinness ter ere van de 200.000ste post in DEFquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wilde het ook nog eventjes zeggen
Graag wat jenever... Pure cola is zo saaiquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pilsje of Guinness ter ere van de 200.000ste post in DEF
Ow en een bekertje warme melk mag ook
Jonge, oude, dubbel gebeidequote:Op woensdag 29 februari 2012 00:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Graag wat jenever... Pure cola is zo saai
Ik vind alles best, heb het nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jonge, oude, dubbel gebeide
Ik zou gaan voor de dubbel gebeide
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:45 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
jullie mogen ook wel wat
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:51 schreef Nibb-it het volgende:
https://www.google.com/history/lookup?hl=nl Bij mij tot 2006 ergens, kun je tot 1 maart uitzetten geloof ik.
En dat vindt ik best wel bestquote:Uw webgeschiedenis is onderbroken
* MaryMouse heeft een hele goede neus en en ruikt gewoon dat C4 weer stiekem een Balvenie inschenktquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn de vrouwen naar bed?
Mooi zo.
Proost mannen:
[ afbeelding ]
quote:
mk zuigt piemelsquote:
van Frasier?quote:
Crap.quote:
Thaboel neemt zequote:
quote:
Truste.quote:
die heb ik hier thuis ook staan. Verdomde lekker dat ie isquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn de vrouwen naar bed?
Mooi zo.
Proost mannen:
[ afbeelding ]
Moet je ook eens een Bunnahabhain proberen, ook verdomde goed spulquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
die heb ik hier thuis ook staan. Verdomde lekker dat ie is
BvW? Bond van Wapenbroeders?quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee zoals hij zei BvW.
Dat is tenminste wat op mijn certificaat staat.
Nope!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef Lotusss het volgende:
En en en? Al een eerste bestelling binnen?
wat voor een bieren gaan jullie in de shop doen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope!
Wel veel feedback binnen van "je weet wel site"
Ik laat hem daar testen!
Iig London Pride... tips zijn welkomquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef m.k het volgende:
[..]
wat voor een bieren gaan jullie in de shop doen?
Aan bier? London's Pride, en aan cider voorlopig ff enkel Bulmmers. En nee!!!! In onze shop geen Strongbow!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef m.k het volgende:
[..]
wat voor een bieren gaan jullie in de shop doen?
wtf is dat?quote:
Ik ben gvd aan het werk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef jankaas020 het volgende:
Maarruh, ER, moet jij niet werken, vandaag?
Yep, enkel nog steeds zeer zwak. Prognose is dat ik maandag weer aan de bak kanquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef jankaas020 het volgende:
Dat bedoelde ik dus, voor PostNL, maar je hebt dus nog last van je enkel.
Matig je woorden ff, jantje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef jankaas020 het volgende:
op de kebaboes en aan je werk, vlerk! etc..
quote:
quote:
Lekker boeie wat ER er van vind. Ik ben vrij dus maximaal snurkenquote:
Kop dicht toean!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lekker boeie wat ER er van vind. Ik ben vrij dus maximaal snurken
Ik moet nog steeds visitekaartjes bij m'n oude rijschool halen, bij elke asoparkeerder onder z'n ruitenwissers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, mensen die dubbel parkeren!!! NEKSCHOT!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef EllaN het volgende:
Zo, een 8 voor mijn bachelor scriptie gekregen.
Daar moet op gedronken worden!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef EllaN het volgende:
Je was me voor. KUT!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef jankaas020 het volgende:
Daar moet op gedronken worden, hie ha ho!
Voor deze keer danquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef EllaN het volgende:
Dan wel iets dat ik zelf ook lekker vind hoor.
[ afbeelding ]
Gin tonics voor iedereen!
Die is vanochtend om 10:00 online gegaanquote:
Ja, ben wel blij dat het er op zit. Nu gewoon nog de rest van de vakken volgen tot het einde van het jaar en dan door naar de master.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
@Ellan, moet wel een opluchting voor je zijn dan. En nu? Hoe nu verder?
Propsquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef EllaN het volgende:
Goede zaakquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ben wel blij dat het er op zit. Nu gewoon nog de rest van de vakken volgen tot het einde van het jaar en dan door naar de master.
Maar straks eerst de ouders enop de hoogte stellen en liefde vangen
.
Mooi cijfer, feliquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef EllaN het volgende:
Die hebben we iddquote:
We mogen niet spammenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Does link posten naar die site van gullie.
Komt wel opquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hebben we idd
Echter wel enkel per 6-pack
In alle Fray Bentos pies zit GEEN verkensvlees!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Vriend ER: welke van de conserven beveelt u aan (waar geen varkentjes in zitten)?
ij zie. Dat loeks verrie nijs.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We mogen niet spammen
weeweeweedotjoekeefoeddotenel
ER... het is een sproetje :pquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
Het is godverdomme een schrikkeljaar. Bestaat in 2016 je webwinkel 1 jaar...
Haha, je bent scherp vandaag!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
Het is godverdomme een schrikkeljaar. Bestaat in 2016 je webwinkel 1 jaar...
Hey... Ik ben vandaag ook 6 gewordenquote:
GMTA.quote:
Gefeliciteerd. Waar zijn de saucijzenbroodjes? En hoe laat gaat de tap los?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey... Ik ben vandaag ook 6 geworden
Thnxquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Gefeliciteerd. Waar zijn de saucijzenbroodjes? En hoe laat gaat de tap los?
ALs ik niet mag schenk ik ook niet.quote:
Gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey... Ik ben vandaag ook 6 geworden
quote:
Is verzonden. Als het goed is ontvang je jouw bestelling morgenquote:
Alquote:
Wat hebben we aan 2 jaar oud nieuws?quote:
Kwam hem tegen, vond hem weer grappig. Daarom in SC en niet in NWS>quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat hebben we aan 2 jaar oud nieuws?
Admiraal: Ja, hij was echt zo groot hoor!quote:
Godverdergodver.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Esses het volgende:
[..]
ALs ik niet mag schenk ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze me met zoiets aanhouden, lig ik het eerste halfuur in een scheur.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef Sloggi het volgende:
'Dit gaat zéker bijdragen aan een autoritaire uitstraling!'
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Van harte gefeliciteerd!!! Wat was het onderwerp van je scriptie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef EllaN het volgende:
Uhh, nu bier drinken en morgen wakker worden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef Schild het volgende:
Nog mensen die voor oefening Wake Up iets gaan doen?
Ik... continue.. elke dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef Schild het volgende:
Nog mensen die voor oefening Wake Up iets gaan doen?
Stafneus.quote:
Té veel whisky op:Pquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Zadel de paarden!! Beman de sloepen!! Tijd om die ketting weer eens te breken!
De sloepen liggen op de kant, helaasquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Zadel de paarden!! Beman de sloepen!! Tijd om die ketting weer eens te breken!
Nee joh. Maar als Oranje dit kan winnen kunnen we Chatham ook nog wel een keer overdoen.quote:
1 voordeel, geen zatte gasten die denken de wijsheid in pacht te hebben met besturen van een boot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
De sloepen liggen op de kant, helaas
En hun nieuwste HMS uit te haven weg te slepen zekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh. Maar als Oranje dit kan winnen kunnen we Chatham ook nog wel een keer overdoen.
Doe maar niet. Falkland Oorlog II ligt op de loer. Die gaan ze dan hard nodig hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En hun nieuwste HMS uit te haven weg te slepen zeker
Die krijgen we genoeg in de zomerquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 voordeel, geen zatte gasten die denken de wijsheid in pacht te hebben met besturen van een boot.
die ligt bij de falklandeilanden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En hun nieuwste HMS uit te haven weg te slepen zeker
Screw the Ghurkas! Screw them! ;'quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
die ligt bij de falklandeilanden.
Om vervolgens, als ze er achter komen dat ze de Ghurkas tegenover zich hebben, stiekem weg te glippen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Screw the Ghurkas! Screw them! ;'
Het zijn net Itailianenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens, als ze er achter komen dat ze de Ghurkas tegenover zich hebben, stiekem weg te glippen.
quote:
Toch hebben die laatsten dat wel weer goedgemaakt, we hebben gvd pasta!quote:
Correctiequote:Op woensdag 29 februari 2012 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
Precies wat GB op dat moment nodig had. HEEFT!
Kunnen wij bonds kopen in whiskyquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
Ach, volgend jaar is GB Schotland kwijt.
Ga eens guiness importerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kunnen wij bonds kopen in whisky![]()
Zonder English VAT te dokken
Niet rendabel. Of ga je mij geld toestoppen?quote:
Nee dat gaat me net wat te verquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet rendabel. Of ga je mij geld toestoppen?
Daarom, koop die Guiness maar gewoon bij de slijter, is goedkoper dan moeilijk te doenquote:
Wanneer nodig je mij uit om ff mijn lege maag vol te tanken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Gewoon in Ierland jezelf met Guiness voltanken.
Zal ff datum zoekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wanneer nodig je mij uit om ff mijn lege maag vol te tanken?
Zorg ik wel voor een Full Monty Breakfastquote:
ga je porno kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Thaboel het volgende:
Ps3 op het netwerk aangesloten... dit word een nachtje niet slapen
Zekerste wetenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zorg ik wel voor een Full Monty Breakfast
Leisure Suit Larry's zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wat voor porno als ik vragen mag!
Iets met negerinnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wat voor porno als ik vragen mag!
Noem jij dat porno?quote:
en bedankt!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dacht dat het wel iets voor Thaboel zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |