Ga jij eens leren tellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Lulhannes, jij had post 302
Wilde net een feli topic voor je maken
Vertel!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Lotusss het volgende:
Mijn moeder werkte in die tijd op de Canberra...
Kom ik ben een ex. Ik mag dat zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
En Cobra, ga jij ff je mond spoelen! "afgezet door een mof" pfffff
Voor deze ene keer dan maar. Volgende keer vermoord ik je doodquote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom ik ben een ex. Ik mag dat zeggen.
quote:Even een vraag aan het aanwezige Marine personeel. In de video is de SS Canberra te zien bij terugkomst van de Falklands oorlog.
Hypotetisch, mocht Venezuela de Antillen binnenvallen en NL terugslaan. Welke burger schepen zal Defensie dan vorderen en zal, na afloop, zo'n ontvangst dan plaats gaan vinden?
Mocht het ooit eens zover komen dan kan de KM volgens mij geweeon, net zoals in de Tweede Eereld Oorlog vrachtschepen vorderen. Koopvaardij personeel zal dan vallen onde de wetten van MinDef. Zoals tondertijd het Ministerie van Oorlog.quote:
Mijn muis en ramplank zijn hognoodig aan vervanging toe. Blijft wel eensd hangen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik regaeer wel even als je spelling weer op orde is en je de vraag kunt lezen.
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn muis en ramplank zijn hognoodig aan vervanging toe. Blijft wel eensd hangen.
Dat voert m'n vederhelft im.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.
Of negatieve gevolgen voor de klantenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar geen negatieve gevolgen voor jullie heeft mbt de prijzen.
now whay!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of negatieve gevolgen voor de klanten.
Dus negatief voor jullie?quote:
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.
Was het maar kut dan was het nog wat.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef Lotusss toch eens wat rust joh.
Ik ben jou heel dankbaar voor alles, echt waar!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Die heb geen ene kilo (nu ja die ene) 25 keer naar 4 hoog zitten sjouwen
Ze mag me dankbaar zijn, en dat is ze ook wel
Niet letterlijk, maar ben er wel letterlijk ziek van!quote:
Of we schepen kunnen en/of gaan vorderen, geen idee.quote:
Volgens mij kunnen schepen die onder de Nederlandse vlag varen "geconfisqueerd" worden in tijden van oorlog... maar vraag me niet om een bron want die heb ik niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Of we schepen kunnen en/of gaan vorderen, geen idee.
En ik betwijfel of 'wij' ooit zo'n terugkomst krijgen.
Ja, alles wat los en vast zit kunnen ze vorderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen schepen die onder de Nederlandse vlag varen "geconfisqueerd" worden in tijden van oorlog... maar vraag me niet om een bron want die heb ik niet.
Misschien een vraagstuk voor Esses?
Dat geldt voor schepen, vliegtuigen en bedrijfsvoertuigenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen schepen die onder de Nederlandse vlag varen "geconfisqueerd" worden in tijden van oorlog... maar vraag me niet om een bron want die heb ik niet.
Misschien een vraagstuk voor Esses?
Gebouwen, terreinen, voorzieningen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat geldt voor schepen, vliegtuigen en bedrijfsvoertuigen
Maar volgens mij alleen bedrijfsmatig. Voor privé eigendom is er een andere regeling.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Gebouwen, terreinen, voorzieningen.
Voor privé-eigendom kan het nog, maar daar gelden strengere eisen en hogere vergoedingen voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar volgens mij alleen bedrijfsmatig. Voor privé eigendom is er een andere regeling.
En kunnen de troepen die we hebben niet gewoon mee met de jwitt en de 010?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
Klopt. Edoch, vraag 2: welke troepen zijn er überhaupt om te vervoeren.
Sowieso 2 bataljons. Meer als luxe geen optie meer is. Heb ooit met 2 coys in de helihangar gelegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En kunnen de troepen die we hebben niet gewoon mee met de jwitt en de 010?
In de whalengangen schijnt ook te kunnen, maar dat weet jij beter dan ik, want ik was niet bij de oefening in Senegal.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso 2 bataljons. Meer als luxe geen optie meer is. Heb ooit met 2 coys in de helihangar gelegen.
Dan hebben we gelukkig nog de oudste en beste oplossing (eh de lekkerste).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef jankaas020 het volgende:
Nu het schijtprobleem nog. We nemen 1 cie mee en en het systeem trekt het niet meer...
Emmertje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan hebben we gelukkig nog de oudste en beste oplossing (eh de lekkerste).
In de kajuit, op dek?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan hebben we gelukkig nog de oudste en beste oplossing (eh de lekkerste).
calorie bom.... 1800 ofzoquote:
Nou, hoef je er dus maar 1.5 per dag. Ideaal!quote:
quote:
Nee, ben al wakker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef Pumatje het volgende:
lui,
ik zit dus vol in "oefening" wake up .
Iemand nog meer daarin participant ?
Proost!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren, n.a.v. de 200.000ste post in DEF een kleine dorstlesser. Proost!!!
[ afbeelding ]
Kom godverdomme maar brengen... Krat schijnt na biertje net leeg te zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren, n.a.v. de 200.000ste post in DEF een kleine dorstlesser. Proost!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Feest
![]()
[ afbeelding ]
Mag niet ontbreken
Zal niet gaan lukken. Als ik nu ga rijden krijg ik een prent van onze blauwe vrienden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Kom godverdomme maar brengen... Krat schijnt na biertje net leeg te zijn
Thanks, maare hoeft de rest niks?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, vergeten te melden. Een blad per persoon.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, vergeten te melden. Een blad per persoon.
<-------quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
En wie had de eer om de 200.000e post te plaatsen?
quote:
Standaard sap of Guinness?quote:
Kan je lekker door schijten want er zijn genoeg afleveringenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik schijt op dat kut-Scrubs de hele tijd op Comedy Central.
Ik ook.. ik wil Frasier terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik schijt op dat kut-Scrubs de hele tijd op Comedy Central.
QFTquote:
Ben jij ook een...quote:
Verbazend:Pquote:
Frasier is een held!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ben jij ook een...![]()
![]()
![]()
?
FRASSIEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |