Maar een klein deel van de belastingen gaat naar de ambtenaren en alles word in een grote pot gestopt dus je weet niet waar je geld aan is besteed.quote:
Ik vermoed dat grote delen van mijn geld naar dingen gaat waar ik het niet mee eens zou zijn als ze het zouden kunnen specificeren. Ik zou liever bij de belastingaangifte een aantal kruisje zettten aan waar ze het aan uit mogen geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Maar een klein deel van de belastingen gaat naar de ambtenaren en alles word in een grote pot gestopt dus je weet niet waar je geld aan is besteed.
kk baas ben jijquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef amenth het volgende:
Fuck de popo ik lach ze uit of ze nou in lamborghini komen of op de fiets
Daar zijn de arrestatiebusjes voor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef TimKuik het volgende:
Overigens ook leuk als je iemand arresteert die lange poten heeft, dat je gewoon je stoel naar voren moet schuiven als agent zijnde..
Lijkt me geen arrestatiewagen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef TimKuik het volgende:
Overigens ook leuk als je iemand arresteert die lange poten heeft, dat je gewoon je stoel naar voren moet schuiven als agent zijnde..
Nadat de arrestant wordt gepakt wordt er een arrestatiebusje opgeroepen waar ze de arrestant in afvoerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef TimKuik het volgende:
Anders krijg je dit soort situaties met je politiewagen:quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nadat de arrestant wordt gepakt wordt er een arrestatiebusje opgeroepen waar ze de arrestant in afvoeren
Gewoon 60 kg overwicht. Als een baas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die geen natuurlijk overwicht hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |