SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilenquote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goede keuze om niet naar de EHBO te gaan?Neequote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Maisnon het volgende:
is er echt iets doorheen gegaan Sammz
. Rio wilde vlees proberen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Stiekem moest je er om lachen he?quote:![]()
Tevens duurde het lang, Possie
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als je het dan toch niet voelt hoef je het ook niet te doen toch?
Niks aan dan.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ja, daarom ook dequote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem moest je er om lachen he?![]()
Tevens duurde het lang, Possie.
Alleen de vinger voelt het niet ;;quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef SiIk het volgende:
Niks aan dan.![]()
Samzz heeft een vleesetend paard?
Dat plaatje zag er raar uit
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Tuurlijk wel, alleen d'r vinger heeft geen gevoel, dat minivingertje wel hoor!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef SiIk het volgende:
Niks aan dan.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Klonk grappig idd, doe nog eens! *insert nog een keer jingle Giel Beelen*quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En dat zijn wij nietquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Dat staat er niet bij he.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik snap ook niet wat dit met vreemdgaan te maken heeft eigenlijk. Heeft Samzz een relatie met een van haar andere vingers ofzo?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Weet ik. Ik moest eerst even terug lezen of er een leukere TT in de posts zat. Nam er ook even mn tijd voor en dacht.. Nu krijg ik klachten dat t te lang duurt dus open het nieuwe topic nou maar.quote:![]()
![]()
Nee, hij liet los zodra hij bloed proefdequote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Dat plaatje zag er raar uit.
Ik voel enige haat jegens mijn vorige show. Wat is deze?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga jij binnenkort weer een normale show doen ook Silkje?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nou, het is een beetje verkeerd vertaald vanuit 't engels eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef SiIk het volgende:
Ik snap ook niet wat dit met vreemdgaan te maken heeft eigenlijk. Heeft Samzz een relatie met een van haar andere vingers ofzo?
Oh ik wel hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En dat zijn wij nietVaak gehuild en damn wat lucht dat op!
![]()
![]()
Geen haat!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik voel enige haat jegens mijn vorige show. Wat is deze?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind m ook niet leuk hoor, maar ONZquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef SiIk het volgende:
Ik snap ook niet wat dit met vreemdgaan te maken heeft eigenlijk. Heeft Samzz een relatie met een van haar andere vingers ofzo?![]()
Volgens mij dat eerste...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat zingt ie nou
My sun-eyed girl?
Masonite girl?
My sunlight girl?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij sun-eyed idd.. Lyrics zoeken een optie?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat zingt ie nou
My sun-eyed girl?
Masonite girl?
My sunlight girl?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan is het goedquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Dat plaatje zag er raar uit
Samzz zelf is vega maar haar paart eet vleesch!![]()
![]()
Ik proef waarheid in de postquote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor.Vaak gehuild en damn wat lucht dat op!
Beckquote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat was de artiest van dat vorige nummer, Mais?
Dit liedje was heel lang mn wekker. Krijgt het zo'n nare smaak van meteen![]()
![]()
*denkt over frikandelgrapquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Samzz zelf is vega maar haar paart eet vleesch!![]()
Ik vertel enkel waarheden.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik proef waarheid in de post![]()
![]()
Dezelfde Beck als Loser?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Beck
Dit liedje was heel lang mn wekker. Krijgt het zo'n nare smaak van meteen
Jaquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Dit nummer ken ik zelf nog niet, maar het album waar het opstaat schijnt keigoed te zijn.
Dus ben benieuwd of ik een goed nummer heb gekozen ervan![]()
![]()
Luitjes.... ik ga mijn bed op zoeken. Trusten voor straks!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Toch wel, als je een duidelijke versie luistertquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nah dat kwam ik ook wel tegen maar zo klinkt het niet echt
Ik geloof je altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me vertrouwd en gelooft.Why am I so differently wired? Am I a martian?
sletquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt spuit 11 om de hoek zetten.![]()
Viro![]()
![]()
Zal ik vannacht de Oscars gaan kijken of toch maar lekker gaan slapen?
Niet slecht, klinkt wat ouder welquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Haha dit stukje net, wanneer komt er een vampier binnen, orgel
Wel een tof nummer trouwens
Zo jammer dat je iedere keer dat je me quote die sceptische \ sarcastische PI hebt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik geloof je altijd![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat je iedere keer dat je me quote die sceptische \ sarcastische PI hebt.
Oh shit is dat vannachtquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
vorig jaar had ik dat wel gedaan, alle red carpet jurken checken ook
![]()
![]()
![]()
slapen, oscars zijn saai. Harry Potter en Twilight zullen wel winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik kijk ieder jaar. Maar, ik ben echt doodop en zo heel interessant vind ik de ceremonie ook niet meerquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh shit is dat vannachtvorig jaar had ik dat wel gedaan, alle red carpet jurken checken ook
![]()
.
Het bewijs dat je toch echt een vrouw bentquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh shit is dat vannachtvorig jaar had ik dat wel gedaan, alle red carpet jurken checken ook
![]()
Of een verkapte homo..
Stimpy & the brain sample
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Die stomme film zal wel gaan winnen, LMAO.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
slapen, oscars zijn saai. Harry Potter en Twilight zullen wel winnen
Nu... en dan winnen met een stomme film
Wat zou Twilight moeten winnen danquote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
slapen, oscars zijn saai. Harry Potter en Twilight zullen wel winnen? En welke belangrijke oscars moet HP DH part 2 winnen dan
?
Ik dacht praktisch hetzelfdequote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het bewijs dat je toch echt een vrouw bent
Of een verkapte homo..![]()
Maar dan zonder die laatste bijzin![]()
![]()
Het is Ren and Stimpy of Pinky and the Brainquote:.
Spuit 11quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Ren and Stimpy of Pinky and the Brain.
Ik dacht al, dat kan nooit..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht praktisch hetzelfde![]()
Maar dan zonder die laatste bijzinDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
I know, maar ik ben net wakker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Ren and Stimpy of Pinky and the Brain.
Tevensvoor beide series, 2 stupid dogs is ook baas
.
Was dat niet met "How cute... BUT IT'S WRONG!!" ??quote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
I know, maar ik ben net wakker.
Tevensvoor beide series, 2 stupid dogs is ook baas
.
Muziek (originele song) is ook niks meer van over.
Dat was cow and chicken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat niet met "How cute... BUT IT'S WRONG!!" ??"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:
oscars zijn de afgelopen jaren saai en films die bagger zijn winnen. Klopt helemaal geen fuck van.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zou Twilight moeten winnen dan? En welke belangrijke oscars moet HP DH part 2 winnen dan
?
![]()
Zat idd bij 2 stupid dogs geloof ik..."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ja ik heb maar snel door die semi obscure electronische dingen geskipped want ze duurden te lang naar mn zinnu meer vrolijks
![]()
king and queen of cheese was bij koe en kip."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb maar snel door die semi obscure electronische dingen geskipped want ze duurden te lang naar mn zinnu meer vrolijks
Twilight is niet eens genomineerd, manquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
oscars zijn de afgelopen jaren saai en films die bagger zijn winnen. Klopt helemaal geen fuck van.. HP alleen voor de make-up, visuele effecten en art direction.
Dus wat jank je nou.
het zou me echt niet verbazen als het echt gebeurt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die stomme film zal wel gaan winnen, LMAO.
Nu... en dan winnen met een stomme film![]()
Goed uit geredquote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jonkies als jij denken niet als mij![]()
![]()
![]()
isn't it cute, but it's WRONG!
Ik kan me die fatso nog zo voor de geest halen![]()
Nope.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier the Artist gezien? die stomme film dus![]()
Ain't that cute, but it's WRONG is het tochquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Zokunen het volgende:
isn't it cute, but it's WRONG!
Ik kan me die fatso nog zo voor de geest halen![]()
?
Nope.. Ik wacht meer op dingen als The Avengers en die Spider-Man reboot..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier the Artist gezien? die stomme film dusDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb geen van de nominaties voor beste film gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier the Artist gezien? die stomme film dus.
Ik weiger heden ten dage een stomme film te gaan kijken.
Ik vind het zo stupide om dat nu te maken.
Niet gebruik maken van alles, prima, maar terug naar de jaren 30, fuck off."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ach, waarom? Ik heb de film niet gezien, maar misschien is het wel een geweldige filmquote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik weiger heden ten dage een stomme film te gaan kijken.
Ik vind het zo stupide om dat nu te maken.
Niet gebruik maken van alles, prima, maar terug naar de jaren 30, fuck off.. Ik denk dat juist geen poespas voor de verandering best verfrissend kan zijn.
Best Picture is dat beste film?
En Extremely Loud & Incredibly Close staat erbij?? die werd toch compleet neergesabeld? Ik heb het boek gelezen, maar de film werd toch dik afgekraakt![]()
Geen geluid en zwart-wit, nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik heb de film niet gezien, maar misschien is het wel een geweldige film. Ik denk dat juist geen poespas voor de verandering best verfrissend kan zijn.
Donder op, je mag best terug naar de basis, maar dit is overdreven imho
deze post klinkt bozer als bedoeld, maar geen idee hoe ik het anders moet posten"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik vraag me af of ik Hugo leuk ga vinden... De trailer zag er wel goed uit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat Gary Oldman genomineerd is voor beste acteur voor zn rol in Tinker Tailor Soldier Spy, snap ik niet echt.
Sowieso, Gary waarom ben je ineens zo oud gewordenof doe je zo oud
is het je achternaam
![]()
Als het in de sfeer van de film past, waarom nietquote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen geluid en zwart-wit, nu?
Donder op, je mag best terug naar de basis, maar dit is overdreven imho
deze post klinkt bozer als bedoeld, maar geen idee hoe ik het anders moet posten? Ik heb de film niet gezien, dus het kan best zijn dat het gewoon een kutfilm is. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het uitgepakt heeft
.
Fijne muziekjes Mais, ik laat de radio lekker zachtjes aanstaan bij het indommelen
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fijne muziekjes Mais, ik laat de radio lekker zachtjes aanstaan bij het indommelenHierna: snoeiharde metal!
![]()
![]()
Ik zit te kijken wat ik gedraaid heb, maar ik was echt snel in slaap gevallen
Hoe krijg ik het voor elkaar
Daar slaap ik dan gewoon doorheen uiteindelijkquote:
Serieus, ik kan zelfs slapen met een ronkende koelmotor boven m'n hoofd
Maar goed, bed opzoeken, morgen na m'n eerste taak weer met m'n lenzen kutten![]()
Heren![]()
Dames![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, bed opzoeken, morgen na m'n eerste taak weer met m'n lenzen kutten![]()
Heren![]()
Dames![]()
Trusten man!
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heren![]()
Dames![]()
![]()
.
quote:![]()
quote:Dankquote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Met deze val je goed in slaap Jofutrusten
quote:
Ik weet niet eens of er überhaupt toffe films waren dit jaar
Was Inception 2011? Dan mag die wel winnen van mij
Ik vind vooral haar gezicht wel tof, voor zover je dat kan zienquote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel een goeie kont, trouwens![]()
Echt weg nu![]()
Drive heeft 0 nominaties volgens mij, das wel jammer. Sowieso hebben Ryan Gosling en die actrice uit die film waarvan ik de naam even kwijt ben (zit ook in An Education) in veel films gespeeld de afgelopen tijd en niks ervoor terug gekregen![]()
![]()
Nee, johquote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet niet eens of er überhaupt toffe films waren dit jaar
Was Inception 2011? Dan mag die wel winnen van mij. 2010.
Ik ben heel erg benieuwd naar Rundskopquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Oh en A Separation mag die Foreign film dinges wel winnen.
Ik bedoelde Carey Mulligan trouwens, die actriceNever Let Me Go uit 2010 is wel een mooie film met haar
![]()
ik ga
Ik vind het bende leven echt fascinerend. Vroegah toen ik klein was wilde ik bij de Italiaanse maffia want ze hadden mooie pakken en auto's.
Denk dat ik zo Grimm ga kijken
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het bende leven echt fascinerend. Vroegah toen ik klein was wilde ik bij de Italiaanse maffia want ze hadden mooie pakken en auto's.
!!!!!!!!
:')![]()
Maffia is dan ook gewoon stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik wou politie wordenquote:
En ook een hele tijd taxichauffeur
Dat was niet slim, dat nummer van net duurde schijnbaar 7 minuten en was meer een verhaalhad nog geen kans het van te voren te kunnen luisteren
![]()
![]()
Vind ik wel, maar ik vind te veel series tof.quote:
Het is een beetje een duistere/lugubere manier van de verhaaltjes van de gebroeders Grimm.
Zeer gluurbaar imho."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik denk dat ik niet veel langer ga draaien, moet het niet te laat makenZou dan van 21:30 tot 22:30 gedraaid hebben
![]()
De verhaaltjes van de gebroeders Grimm zijn sowieso duister en luguberquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar ik vind te veel series tof.
Het is een beetje een duistere/lugubere manier van de verhaaltjes van de gebroeders Grimm.
Zeer gluurbaar imho..
Zo heb ik het wel op het rooster gezetquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik niet veel langer ga draaien, moet het niet te laat makenZou dan van 21:30 tot 22:30 gedraaid hebben
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
De originele sprookjes zijn hardcorequote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verhaaltjes van de gebroeders Grimm zijn sowieso duister en luguber.
En toch worden veelal geromantiseerde versies verteldquote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verhaaltjes van de gebroeders Grimm zijn sowieso duister en luguber.
Roodkapje komt er in voor
![]()
Zijn sowieso geen goeie eindesquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En toch worden veelal geromantiseerde versies verteld
Dat maakt de oorspronkelijke verhalen niet minder duister en luguber.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En toch worden veelal geromantiseerde versies verteld“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Die wordt verkracht door de wolf in het originele GRIMM verhaalquote:
Nee, helaas niet. Jij wel?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb jij een origineel sprookjesboek Samzz?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Nee maar ik wil er wel een, al een tijdje, af en toe op rommelmarkten kijk ik wel rondquote:
De korte tracklistquote:21:23 : The Antlers - Tiptoe
21:28 : Golden Silvers - Magic Touch
21:32 : Friendly Fires - In The Hospital
21:44 : Deerhunter - Nothing Ever Happened
21:47 : Beck - Girl
21:51 : Phoenix - Fences
21:54 : Pepe Deluxe - Go Supersonic
21:59 : 2562 - Aquatic Family Affair
22:02 : Porter Robinson - Unison (Knife Party Remix)
22:05 : Django Django - Default
22:08 : Boy - Little Numbers
22:12 : Surfer Blood - I'm Not Ready
22:16 : Nite Jewel - In The Dark
22:20 : Kate Bush - Cloudbusting
22:25 : Mystery Jets - Veiled In Grey
22:29 : Tindersticks - Chocolate (klein stukje)
22:31 : Coeur de Pirate - Saint Laurent![]()
Ik moet echt gaan fitnessen
Al was het maar om dit te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik ga opa eens vragen of ik door zijn oude boeken mag neuzenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er wel een, al een tijdje, af en toe op rommelmarkten kijk ik wel rond. Denk niet dat Grimm ertussen zit, maar wie weet wel andere interessante boeken.
Of tennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil jou wel een sprookje voorlezen met een duidelijk moraalquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga opa eens vragen of ik door zijn oude boeken mag neuzen. Denk niet dat Grimm ertussen zit, maar wie weet wel andere interessante boeken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Of tennis
Je kan ook gewoon een vriendin zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
O hai, ken ik jou?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vriendin zoeken.
Dit, die doen dit soort zaken speciaal voor jouquote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vriendin zoeken.
![]()
![]()
Eindelijk thuis
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik rooster as we speak een marshmallow met mijn laptopSucces met het schoonmaken!
![]()
Ik denk het niet. Ik ben Samzz. Hoi.quote:Preciesquote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit, die doen dit soort zaken speciaal voor jou. Geen ondergoed dragen onder jurkjes en zulks
.
Hoiquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ben Samzz. Hoi.
[..]
Precies. Geen ondergoed dragen onder jurkjes en zulks
.
Heeft iemand nog een reserve nek en een paar schouders over?
Ik wil nieuwe, over een rug zal ik ook niet klagen trouwens
LOL Ik start SAM weer ff op om te kijken of het wat gaat worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
Las ik nou dat ToT ging draaien na Maisnon?![]()
![]()
![]()
Hoiquote:.
Hmmm... is m'n vinger koelen verstandig...?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik start SAM weer ff op om te kijken of het wat gaat worden.![]()
![]()
![]()
Ik zie de DM wel verschijnen dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik start SAM weer ff op om te kijken of het wat gaat worden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tot op zekere hoogte meestal wel, het voorkomt zwelling en zulks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Hmmm... is m'n vinger koelen verstandig...?
Maar je vinger is al opgezwollen zei je, dus dan weet ik het niet
Ligt er aan welke vinger.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Hmmm... is m'n vinger koelen verstandig...?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef ToT het volgende:
Hmm gaat 'm vandaag nie worden nie.
Binnenkort weer ff herinstalleren.![]()
![]()
![]()
Ja, daarom ook. Ik had 'm vanmiddag gekoeld met water, maar dat deed echt rete pijnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte meestal wel, het voorkomt zwelling en zulks.
Maar je vinger is al opgezwollen zei je, dus dan weet ik het niet. Dus ergens durf ik ook gewoon niet, watje dat ik ben.
Er komt nog steeds wondvocht uit.M'n wijsvingerquote:.
Kusje op je wijsvinger danquote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom ook. Ik had 'm vanmiddag gekoeld met water, maar dat deed echt rete pijn. Dus ergens durf ik ook gewoon niet, watje dat ik ben.
Er komt nog steeds wondvocht uit.
[..]
M'n wijsvinger.
Baat het niet dan schaad het niet
Dat weet ik, maar ik ben bang dat 't pijn doetquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kusje op je wijsvinger dan
Baat het niet dan schaad het niet.
Als het pijn doet krijg je een extra kusjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben bang dat 't pijn doet.
Waarom zou je die moeten koelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom ook. Ik had 'm vanmiddag gekoeld met water, maar dat deed echt rete pijn. Dus ergens durf ik ook gewoon niet, watje dat ik ben.
Er komt nog steeds wondvocht uit.
[..]
M'n wijsvinger.
![]()
![]()
Jij stelt een domme vraag, ik geef een dom antwoordquote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou je die moeten koelen?.
Wat is er dom aan om te vragen waarom je je wijsvinger moet koelen? Ik vroeg hiervoor niets hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij stelt een domme vraag, ik geef een dom antwoord.
![]()
Blondie online.![]()
![]()
Oh jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er dom aan om te vragen waarom je je wijsvinger moet koelen? Ik vroeg hiervoor niets hoor.![]()
Blondie online..
Ik ga in bed liggen, typen met een hand schiet niet op.
Trusten![]()
.
http://g.co/maps/zck85
Wat is dit eilandje scherp gefotografeerd voor een onbewoond eiland op Google maps.![]()
![]()
Is het nou je pink of je wijsvinger?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik ga in bed liggen, typen met een hand schiet niet op.
Trusten![]()
.
![]()
Slaap lekker schatje.![]()
![]()
Pinkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is het nou je pink of je wijsvinger?![]()
Slaap lekker schatje..
Je lul?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok en wat wilde je dan net gaan koelen?
Zelfde formaat?![]()
![]()
Die kleinere spikkel ernaast anders ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
http://g.co/maps/zck85
Wat is dit eilandje scherp gefotografeerd voor een onbewoond eiland op Google maps.![]()
![]()
Zo, inderdaad! Ziet er tof uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die kleinere spikkel ernaast anders ook![]()
![]()
M'n pinkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok en wat wilde je dan net gaan koelen?.
Ja, dat was een domme reactie omdat ik dacht dat je een domme vraag stelde.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, je zei net je wijsvinger muts!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Snap ik.quote:
Mag ze best koelen trouwens maar ik word bang als ze niet eens t verschil weet tussen haar eigen wijsvinger en haar eigen pink.![]()
![]()
Lees eens terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was een domme reactie omdat ik dacht dat je een domme vraag stelde.Je hebt t een hele tijd over je wijsvinger terwijl t je pink was.
![]()
![]()
Doe eens lief tegen Samzzie."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik heb 't tegen Zook over m'n vinger gehad. Een pink is een vinger.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lees eens terug.Je hebt t een hele tijd over je wijsvinger terwijl t je pink was.
Tegen jou zei ik voor de gein wijsvinger.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Ed Geinquote:Op zondag 26 februari 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't tegen Zook over m'n vinger gehad. Een pink is een vinger.
Tegen jou zei ik voor de gein wijsvinger.
Maakt ook niet uit. De koelte op m'n pink voelt fijn.
![]()
Hoe laat komen die oscars?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
En de Oscar voor langs elkaar heen praten gaat naarrrrrr.... Samzz en Outpost76!:')![]()
Ok okquote:Op zondag 26 februari 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't tegen Zook over m'n vinger gehad. Een pink is een vinger.
Tegen jou zei ik voor de gein wijsvinger.
Voor deze keer geef ik je gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vinden we leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
En de Oscar voor langs elkaar heen praten gaat naarrrrrr.... Samzz en Outpost76!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee dat zeg je verkeerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
En de Oscar voor langs elkaar heen praten gaat naarrrrrr.... Samzz en Outpost76!
De Oscar voor t meest eigenwijs en betweterig gaat naar..........![]()
![]()
Wutt?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Het viel me dus net voor het eerst op dat je geen 'Outpost' heet![]()
![]()
Bent u mijn kloon?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alles wat samzz leuk vind, vind ik ook leuk"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik denk het zelfdequote:
Ik ga wel mee hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Dus, wanneer gaan jullie mee jurkjes passen?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Mee met een vrouw om kleren te passen... Ik wil met veel mee gaan maar eehm dit niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ik pas niet in jurkjes, maar kijken hoe jij jurkjes past wil ik wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat jij wel een bloemetjes type bentquote:.
Je weet niet wat je zegt man!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik pas niet in jurkjes, maar kijken hoe jij jurkjes past wil ik wel.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil wel, waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heeft dat ergens mee te maken?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Het viel me dus net voor het eerst op dat je geen 'Outpost' heetsinterklaaskapoentje
![]()
In het pashokje omkledenquote:
Weet niet of het mag, met zn 2en in een hok
jurkjes staan mij niet zo goedquote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In het pashokje omkleden
Weet niet of het mag, met zn 2en in een hokIk ken mensen die in een pashokje van de V&D geneukt hebben!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat lijkt me ook wel een goed planquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken mensen die in een pashokje van de V&D geneukt hebben!
Ja en wat hebben die 2 met elkaar te maken?quote:Ok ze vormen mn nick hier en dan..
Sorry maar ik volg je echt niet.![]()
![]()
Jij bent niet zo heel snel héquote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en wat hebben die 2 met elkaar te maken?Ok ze vormen mn nick hier en dan..
Sorry maar ik volg je echt niet.![]()
![]()
Nee, mag nietquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In het pashokje omkleden
Weet niet of het mag, met zn 2en in een hok.
ik zit al op bedquote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
Ok laatste biertje en dan ga ik naar mn bedje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het deel van Samzz moet dan wel gepost worden
Sint wil ik best weer eens zien, maar dan niet nakend enzo."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Met dat lichtquote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan samen fotos maken in de spiegel?
![]()
Ik een regenboogjurkjequote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef Zokunen het volgende:
Het deel van Samzz moet dan wel gepost worden
Sint wil ik best weer eens zien, maar dan niet nakend enzo.
Ja hij komt wel eens op foute feestjes enzo...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van mijn zoon![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Pff die gast zit telkens opschudding te veroorzaken met zijn goocheltrucjesquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij komt wel eens op foute feestjes enzo...
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij komt wel eens op foute feestjes enzo...
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
heeft zelfs een eikel een biografie over hem geschreven
Leuk, weer eens onverklaarbare pijn op een rare plek.
Nu aan mijn onderarm
![]()
Dat heet de puberteit jongen, je lichaam veranderd.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef Zokunen het volgende:
Leuk, weer eens onverklaarbare pijn op een rare plek.
Nu aan mijn onderarm:')![]()
Het begint meestal wel leuk hoor....quote:Op zondag 26 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pff die gast zit telkens opschudding te veroorzaken met zijn goocheltrucjes
Maar na een poosje....
En zo'n feestje eindigt dan altijd met...![]()
![]()
Die teit heb ik al gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heet de puberteit jongen, je lichaam veranderd.
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begint meestal wel leuk hoor....
[ afbeelding ]
Maar na een poosje....
[ afbeelding ]
En zo'n feestje eindigt dan altijd met...
[ afbeelding ]
Ik wil wat eten, maar ik heb vanavond al patat gehad en snacks..."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Nou, dat het me net pas opviel dat je geen 'Outpost' heet, maar 'Outpost76'. En dat heeft verder niet zo veel met het topic te maken, maar ik vond het nogal eigenaardig omdat ik je toch al wel een tijd ken hierquote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je nog uitleggen wat je bedoelde of niet?Ik zat verbaasd naar die cijfers te staren
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat het me net pas opviel dat je geen 'Outpost' heet, maar 'Outpost76'. En dat heeft verder niet zo veel met het topic te maken, maar ik vond het nogal eigenaardig omdat ik je toch al wel een tijd ken hierIk zat verbaasd naar die cijfers te staren
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Ik dacht telkens dat je tchock213471249 heettequote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat het me net pas opviel dat je geen 'Outpost' heet, maar 'Outpost76'. En dat heeft verder niet zo veel met het topic te maken, maar ik vond het nogal eigenaardig omdat ik je toch al wel een tijd ken hierIk zat verbaasd naar die cijfers te staren
51nt3rkl445k4p03ntj3, van jou had ik dat niet verwacht!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht telkens dat je tchock213471249 heette![]()
Dus? dan kan je toch nog wel hosselen of niet soms? :S :Squote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vraag je iedere keer, maar ik heb nog steeds een vriendin ...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
51nt3rkl445k4p03ntj3, van jou had ik dat niet verwacht!!
Nieuwe ondertitel
Whehehehe ja dat is nogal vage shit ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heet nl wouter en ben geboren in 76. Outpost zegt me dus eigenlijk minder dan die 2 cijfers.![]()
![]()
Aangenaam Wouterquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ja dat is nogal vage shit ja.
Ik heet nl wouter en ben geboren in 76. Outpost zegt me dus eigenlijk minder dan die 2 cijfers.![]()
![]()
Wouter76 bestaat alquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heet nl wouter en ben geboren in 76. Outpost zegt me dus eigenlijk minder dan die 2 cijfers.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ouwequote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heet nl wouter en ben geboren in 76. Outpost zegt me dus eigenlijk minder dan die 2 cijfers..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: