LOL Ik start SAM weer ff op om te kijken of het wat gaat worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
Las ik nou dat ToT ging draaien na Maisnon?![]()
Hoiquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik start SAM weer ff op om te kijken of het wat gaat worden.
Ik zie de DM wel verschijnen dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik start SAM weer ff op om te kijken of het wat gaat worden.
Tot op zekere hoogte meestal wel, het voorkomt zwelling en zulks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Hmmm... is m'n vinger koelen verstandig...?
Ligt er aan welke vinger.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi.
Hmmm... is m'n vinger koelen verstandig...?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef ToT het volgende:
Hmm gaat 'm vandaag nie worden nie.
Binnenkort weer ff herinstalleren.
Ja, daarom ook. Ik had 'm vanmiddag gekoeld met water, maar dat deed echt rete pijnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte meestal wel, het voorkomt zwelling en zulks.
Maar je vinger is al opgezwollen zei je, dus dan weet ik het niet
M'n wijsvingerquote:
Kusje op je wijsvinger danquote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom ook. Ik had 'm vanmiddag gekoeld met water, maar dat deed echt rete pijn. Dus ergens durf ik ook gewoon niet, watje dat ik ben.
Er komt nog steeds wondvocht uit.
[..]
M'n wijsvinger.
Dat weet ik, maar ik ben bang dat 't pijn doetquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kusje op je wijsvinger dan
Baat het niet dan schaad het niet
Als het pijn doet krijg je een extra kusjequote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben bang dat 't pijn doet.
Waarom zou je die moeten koelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom ook. Ik had 'm vanmiddag gekoeld met water, maar dat deed echt rete pijn. Dus ergens durf ik ook gewoon niet, watje dat ik ben.
Er komt nog steeds wondvocht uit.
[..]
M'n wijsvinger.
Jij stelt een domme vraag, ik geef een dom antwoordquote:Op zondag 26 februari 2012 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou je die moeten koelen?
Wat is er dom aan om te vragen waarom je je wijsvinger moet koelen? Ik vroeg hiervoor niets hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij stelt een domme vraag, ik geef een dom antwoord.
Oh jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er dom aan om te vragen waarom je je wijsvinger moet koelen? Ik vroeg hiervoor niets hoor.![]()
Blondie online.
Is het nou je pink of je wijsvinger?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik ga in bed liggen, typen met een hand schiet niet op.
Trusten![]()
.
Pinkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is het nou je pink of je wijsvinger?![]()
Slaap lekker schatje.
Je lul?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok en wat wilde je dan net gaan koelen?
Die kleinere spikkel ernaast anders ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
http://g.co/maps/zck85
Wat is dit eilandje scherp gefotografeerd voor een onbewoond eiland op Google maps.
Zo, inderdaad! Ziet er tof uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die kleinere spikkel ernaast anders ook
M'n pinkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok en wat wilde je dan net gaan koelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |