Spuit 11quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Ren and Stimpy of Pinky and the Brain.
Ik dacht al, dat kan nooit..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht praktisch hetzelfde![]()
Maar dan zonder die laatste bijzin
I know, maar ik ben net wakker.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Ren and Stimpy of Pinky and the Brain.
Was dat niet met "How cute... BUT IT'S WRONG!!" ??quote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
I know, maar ik ben net wakker.
Tevensvoor beide series, 2 stupid dogs is ook baas
.
Dat was cow and chicken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat niet met "How cute... BUT IT'S WRONG!!" ??
quote:
oscars zijn de afgelopen jaren saai en films die bagger zijn winnen. Klopt helemaal geen fuck van.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zou Twilight moeten winnen dan? En welke belangrijke oscars moet HP DH part 2 winnen dan
?
Klinkt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb maar snel door die semi obscure electronische dingen geskipped want ze duurden te lang naar mn zinnu meer vrolijks
Twilight is niet eens genomineerd, manquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
oscars zijn de afgelopen jaren saai en films die bagger zijn winnen. Klopt helemaal geen fuck van.
het zou me echt niet verbazen als het echt gebeurt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die stomme film zal wel gaan winnen, LMAO.
Nu... en dan winnen met een stomme film
Goed uit geredquote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jonkies als jij denken niet als mij![]()
Nope.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier the Artist gezien? die stomme film dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |