Ain't that cute, but it's WRONG is het tochquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Zokunen het volgende:
isn't it cute, but it's WRONG!
Ik kan me die fatso nog zo voor de geest halen![]()
Nope.. Ik wacht meer op dingen als The Avengers en die Spider-Man reboot..quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier the Artist gezien? die stomme film dus
Ik heb geen van de nominaties voor beste film gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand hier the Artist gezien? die stomme film dus
Ach, waarom? Ik heb de film niet gezien, maar misschien is het wel een geweldige filmquote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik weiger heden ten dage een stomme film te gaan kijken.
Ik vind het zo stupide om dat nu te maken.
Niet gebruik maken van alles, prima, maar terug naar de jaren 30, fuck off.
Geen geluid en zwart-wit, nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik heb de film niet gezien, maar misschien is het wel een geweldige film. Ik denk dat juist geen poespas voor de verandering best verfrissend kan zijn.
Als het in de sfeer van de film past, waarom nietquote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen geluid en zwart-wit, nu?
Donder op, je mag best terug naar de basis, maar dit is overdreven imho
deze post klinkt bozer als bedoeld, maar geen idee hoe ik het anders moet posten
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fijne muziekjes Mais, ik laat de radio lekker zachtjes aanstaan bij het indommelen
Daar slaap ik dan gewoon doorheen uiteindelijkquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, bed opzoeken, morgen na m'n eerste taak weer met m'n lenzen kutten![]()
Heren![]()
Dames![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, bed opzoeken, morgen na m'n eerste taak weer met m'n lenzen kutten![]()
Heren![]()
Dames![]()
quote:
quote:
Dankquote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Met deze val je goed in slaap Jofutrusten
quote:
Ik vind vooral haar gezicht wel tof, voor zover je dat kan zienquote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel een goeie kont, trouwens![]()
Echt weg nu![]()
Nee, johquote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet niet eens of er überhaupt toffe films waren dit jaar
Was Inception 2011? Dan mag die wel winnen van mij
Ik ben heel erg benieuwd naar Rundskopquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef Maisnon het volgende:
Oh en A Separation mag die Foreign film dinges wel winnen
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het bende leven echt fascinerend. Vroegah toen ik klein was wilde ik bij de Italiaanse maffia want ze hadden mooie pakken en auto's.
Maffia is dan ook gewoon stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het bende leven echt fascinerend. Vroegah toen ik klein was wilde ik bij de Italiaanse maffia want ze hadden mooie pakken en auto's.
Ik wou politie wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |