Ik geloof je altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die me vertrouwd en gelooft.
sletquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt spuit 11 om de hoek zetten.![]()
Viro
Niet slecht, klinkt wat ouder welquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Haha dit stukje net, wanneer komt er een vampier binnen, orgel
Wel een tof nummer trouwens
Zo jammer dat je iedere keer dat je me quote die sceptische \ sarcastische PI hebt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik geloof je altijd
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat je iedere keer dat je me quote die sceptische \ sarcastische PI hebt.
Oh shit is dat vannachtquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vannacht de Oscars gaan kijken of toch maar lekker gaan slapen?
slapen, oscars zijn saai. Harry Potter en Twilight zullen wel winnenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vannacht de Oscars gaan kijken of toch maar lekker gaan slapen?
Ja, ik kijk ieder jaar. Maar, ik ben echt doodop en zo heel interessant vind ik de ceremonie ook niet meerquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh shit is dat vannachtvorig jaar had ik dat wel gedaan, alle red carpet jurken checken ook
![]()
Het bewijs dat je toch echt een vrouw bentquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh shit is dat vannachtvorig jaar had ik dat wel gedaan, alle red carpet jurken checken ook
![]()
Die stomme film zal wel gaan winnen, LMAO.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
slapen, oscars zijn saai. Harry Potter en Twilight zullen wel winnen
Wat zou Twilight moeten winnen danquote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
slapen, oscars zijn saai. Harry Potter en Twilight zullen wel winnen
Ik dacht praktisch hetzelfdequote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het bewijs dat je toch echt een vrouw bent
Of een verkapte homo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |