Vind ik wel, maar ik vind te veel series tof.quote:
De verhaaltjes van de gebroeders Grimm zijn sowieso duister en luguberquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar ik vind te veel series tof.
Het is een beetje een duistere/lugubere manier van de verhaaltjes van de gebroeders Grimm.
Zeer gluurbaar imho.
Zo heb ik het wel op het rooster gezetquote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik niet veel langer ga draaien, moet het niet te laat makenZou dan van 21:30 tot 22:30 gedraaid hebben
De originele sprookjes zijn hardcorequote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verhaaltjes van de gebroeders Grimm zijn sowieso duister en luguber.
En toch worden veelal geromantiseerde versies verteldquote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verhaaltjes van de gebroeders Grimm zijn sowieso duister en luguber.
Zijn sowieso geen goeie eindesquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En toch worden veelal geromantiseerde versies verteld
Dat maakt de oorspronkelijke verhalen niet minder duister en luguber.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En toch worden veelal geromantiseerde versies verteld
Die wordt verkracht door de wolf in het originele GRIMM verhaalquote:
Nee, helaas niet. Jij wel?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb jij een origineel sprookjesboek Samzz?
Nee maar ik wil er wel een, al een tijdje, af en toe op rommelmarkten kijk ik wel rondquote:
quote:21:23 : The Antlers - Tiptoe
21:28 : Golden Silvers - Magic Touch
21:32 : Friendly Fires - In The Hospital
21:44 : Deerhunter - Nothing Ever Happened
21:47 : Beck - Girl
21:51 : Phoenix - Fences
21:54 : Pepe Deluxe - Go Supersonic
21:59 : 2562 - Aquatic Family Affair
22:02 : Porter Robinson - Unison (Knife Party Remix)
22:05 : Django Django - Default
22:08 : Boy - Little Numbers
22:12 : Surfer Blood - I'm Not Ready
22:16 : Nite Jewel - In The Dark
22:20 : Kate Bush - Cloudbusting
22:25 : Mystery Jets - Veiled In Grey
22:29 : Tindersticks - Chocolate (klein stukje)
22:31 : Coeur de Pirate - Saint Laurent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik ga opa eens vragen of ik door zijn oude boeken mag neuzenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee maar ik wil er wel een, al een tijdje, af en toe op rommelmarkten kijk ik wel rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik wil jou wel een sprookje voorlezen met een duidelijk moraalquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga opa eens vragen of ik door zijn oude boeken mag neuzen. Denk niet dat Grimm ertussen zit, maar wie weet wel andere interessante boeken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Of tennis
Je kan ook gewoon een vriendin zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
O hai, ken ik jou?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vriendin zoeken.
Dit, die doen dit soort zaken speciaal voor jouquote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vriendin zoeken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik rooster as we speak een marshmallow met mijn laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |