Uuh, in 3-sets potten wint Murray toch bijna altijd...Murray heeft ook niet voor niets een positieve h2h met fed. Het probleem zit hem vooral in die 2 GS finales.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Aan die BP's kon hij niks doen dus dat is gewoon balen, maar zo'n tiebreak is niet goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:04 schreef BobW het volgende:
Federer makkelijk door zijn servicebeurten en weet 4 BPs niet te benutten en geeft het zo weg in de tiebreak.
Je hoort het wel eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
"Del Potro legt een fantastische wedstrijd op de mat." Is dat een uitdrukking?
Ja, vind je hem leuk? En wat vind je van mijn ondertitel?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Je hoort het wel eens.
Ik had in het begin helemaal niet door dat jij het was. Ik moet nog even wennen aan je nieuwe, schrikbarende, avatar.
Haha, die ondertitel, dat zegt die meneer dan inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind je hem leuk? En wat vind je van mijn ondertitel?
Even wennen heren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Szura het volgende:
En Fed-fan verander je avatar terug. Ik herkende je niet eens
6-4 Anderson in de derde..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:12 schreef BobW het volgende:
Tiebreak bij Roddick - Anderson
Vanaf 3-3 alles on serve tot Roddick mag serveren op *9-8, dat gaat mis en slaat daarna een DF. Anderson wint zijn servicebeurt wel en wint de set
Roddick had dus anders de partij gewonnen, nu set 3.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees hier net dat Federer deze week na vier partijen nog geen BP tegen heeft gehad op zijn service en dat het in zijn servicegames nog niet eens deuce is geweest.![]()
Jij bent alles wat mis is met de wereld vandaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
Wanneer is Fed - Murray? Ik ben te lui om op de website te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |