id laten zien en kijk me aan, begrepen?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bek houden en producten bliepen, slet!
ik kreeg een rood briefje waar 10.000 op stond en dan plaatjes van die rare amerikaansr mannetjes met een sigaar in hun mond.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef einzweipolizei het volgende:
Winkels die m'n 100 euro niet willen wisselen als ik een blikje koop
Wacht, vertel eens over dat monopolygeld?
maar se caissieres zijn toch wel lief?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:18 schreef luigisix het volgende:
[..]
Dan verdien je deze situatie's. Wat een pleuris winkel is dat!
Leiden CS is een achterstandswijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef Sanddr het volgende:
Werken bij een supermarkt in een achterstandswijk.
ja als het tot vandaag of morgen goed is mag je het gratis meenemen...quote:Op zondag 26 februari 2012 01:19 schreef APK het volgende:
Is gratis drank een secundaire arbeidsvoorwaarde bij de Jumbo?
ik woon et zelf en de buurt gaat wel zwaar achteruitquote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden CS is een achterstandswijk?
Ben jij wel bevoegd om mijn identiteitsbewijs te mogen zien? Nee dus. Nou bek houden en doorbliepen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
id laten zien en kijk me aan, begrepen?
Dat wel alleen die vadsige pad die er soms zit is helemaal niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
maar se caissieres zijn toch wel lief?
Het smaakte goed, of niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef magneetstrip het volgende:
ja als het tot vandaag of morgen goed is mag je het gratis meenemen...
Hoezo moet ik weten dat het bij het station is, als dat niet in de OP wordt vermeld?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden CS is een achterstandswijk?
Ze hebben toch net dat hotel gerenoveerd? Het gaat er geloof ik alleen maar op vooruit.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik woon et zelf en de buurt gaat wel zwaar achteruit
De enige Jumbo van Leiden zit 50m van het station, dat is algemene kennis.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hoezo moet ik weten dat het bij het station is, als dat niet in de OP wordt vermeld?
geen idee maar er worden bij de maredijk wel regelmatig auto's bekrast en met eieren gegooidquote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze hebben toch net dat hotel gerenoveerd? Het gaat er geloof ik alleen maar op vooruit.
Ik kom nooit in Leiden, wat moet ik daarquote:Op zondag 26 februari 2012 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
De enige Jumbo van Leiden zit 50m van het station, dat is algemene kennis.
haha wie?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef luigisix het volgende:
[..]
Dat wel alleen die vadsige pad die er soms zit is helemaal niks.
ik ben blond...quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Klipnap het volgende:
Ben jij of is die klant de zwarte mevrouw in situatie 1?
Kutjes neuken.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Leiden, wat moet ik daar
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef luigisix het volgende:
[..]
Ik weet geen naam, maar meestal zit zij het meest van de ingang af. Ze is er te vaak helaas.
Domme asociale scangeit !quote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?
Ze is wel blond en haar in half lang haar (tot de schouder)quote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?
hoe oud schat je haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef luigisix het volgende:
[..]
Ze is wel blond en haar in half lang haar (tot de schouder)
ik doe een pre-universitaire opleidingquote:Op zondag 26 februari 2012 01:30 schreef TwenteFC het volgende:
Leer er maar mee leven TS, want als ik het zo zie dan zul je daar de rest van je leven gaan werken.
Daar let ik niet echt op. Maar ik kom idd meestal wel overdagquote:Op zondag 26 februari 2012 01:31 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
oh ik weet wir ze werkt meestal overdag?
hoe moet datquote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dm me de naam van mn naambordje maar knaap
ik werk altijd vanaf 5-6 uur, avondploeg :pquote:Op zondag 26 februari 2012 01:33 schreef luigisix het volgende:
[..]
Daar let ik niet echt op. Maar ik kom idd meestal wel overdag
Avondploeg zijn altijd de grootste eindbazen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik werk altijd vanaf 5-6 uur, avondploeg :p
ik ken er maar een behlve deze, links?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:41 schreef Marie30 het volgende:
Die Jumbo in Leiden is precies wel de moeite gezien de hoeveelheid topics hierover al voorbij gekomen zijn. Misschien eens bezoeken als toeristische attractie.
Nee, links is er geen, maar rechts zitten er nog tientallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik ken er maar een behlve deze, links?
ga lekker wiet halen met monopoliegeld ofzo, troll.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, links is er geen, maar rechts zitten er nog tientallen.
Zoek effe via google: fok jumbo leiden ben te lui sorryquote:Op zondag 26 februari 2012 01:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik ken er maar een behlve deze, links?
Het moet er inderdaad een knotsgekke boel zijn!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zoek effe via google: fok jumbo leiden ben te lui sorry
Was er pas nog eentje, nog geen veertien dagen geleden schat ik... en vroeger ook al vaker.
ik heb er een gevonden van 16feb van iets met een kluis en een van die dolfijntjeslove maar verder niets?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zoek effe via google: fok jumbo leiden ben te lui sorry
Was er pas nog eentje, nog geen veertien dagen geleden schat ik... en vroeger ook al vaker.
Met dit topic erbij is drie... niet voldoende om het een attractie te noemen?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:58 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik heb er een gevonden van 16feb van iets met een kluis en een van die dolfijntjeslove maar verder niets?
die van 16feb is verzonnen en die van dolfijntjeslove is niet serieus als al haar topics.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Met dit topic erbij is drie... niet voldoende om het een attractie te noemen?
ik wasndie blonde cassierr en viel vast wel op tussen de Nderequote:Op zondag 26 februari 2012 02:25 schreef boterham_met_worst het volgende:
Hey daar was ik vandaag nog
Hoe weet je dat die verzonnen is? Dolfijntjeslove heb je gelijk in, maar zoiets haal je ook niet uit de lucht, zal ze/hij wel ooit geweest zijn...quote:Op zondag 26 februari 2012 02:24 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
die van 16feb is verzonnen en die van dolfijntjeslove is niet serieus als al haar topics.
de kluis is onder de winkel en zo open en dicht dus wat nou 20min in directeur winkel wachten aldus die van 16februariquote:Op zondag 26 februari 2012 02:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die verzonnen is? Dolfijntjeslove heb je gelijk in, maar zoiets haal je ook niet uit de lucht, zal ze/hij wel ooit geweest zijn...
Ok, ik geloof jequote:Op zondag 26 februari 2012 02:32 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
de kluis is onder de winkel en zo open en dicht dus wat nou 20min in directeur winkel wachten aldus die van 16februari
bij ons niet :pquote:Op zondag 26 februari 2012 10:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik word altijd afgekat door die kassameisjes.
Dan vraag ik netjes "mag ik 10 euro bijpinnen?"
"Nee!"
"Waarom niet?"
"Naast de sigarettenbalie staat een pinautomaat!!"
"ok"
Srsly?quote:Op zondag 26 februari 2012 03:11 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
wij hebben een bewaker die zulke mensen deruit gooit
Ik wil wel jou knuffelen vanavond, maar dan moet ik dus nog oppassen dat ik niet in mijn nek gegrepen word?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ja. tenzij die pauze heeft en beneden meisjes knuffelt :p
die bewaker let heel vaak niet op doe het maarquote:Op zondag 26 februari 2012 12:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel jou knuffelen vanavond, maar dan moet ik dus nog oppassen dat ik niet in mijn nek gegrepen word?
irritant is dat hequote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef kedge het volgende:
Als jij zegt tot ziens en zij niks terug zeggen is het idd asociaal.
En anders knuffel ik hem ook welquote:Op zondag 26 februari 2012 12:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
die bewaker let heel vaak niet op doe het maar
Albert Heijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik word altijd afgekat door die kassameisjes.
Dan vraag ik netjes "mag ik 10 euro bijpinnen?"
"Nee!"
"Waarom niet?"
"Naast de sigarettenbalie staat een pinautomaat!!"
"ok"
vertel eens jongenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:09 schreef Dimens het volgende:
Niet alleen de klanten bij de supermarkt zijn debielen hoor. De klanten die in een elektronicazaak komen kunnen er ook heel wat van.
Mja, doe dan gewoon niet moeilijk over bijpinnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:12 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Albert Heijn.
Lullige was dat het ook niet mocht als de pinautomaat een storing had en je boze klanten bij je had staan. Mja ga dan ook eerst bij een bank pinnen.
Klanten die het niet eens zijn met de prijs en bijna gaan schelden dat je korting moet geven.quote:
Is veiliger omdat er minder geld in de kassa's zit.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, doe dan gewoon niet moeilijk over bijpinnen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Is veiliger omdat er minder geld in de kassa's zit.
Als ik een tientje bij kan pinnen sla ik twee vliegen in 1 klapquote:Op zondag 26 februari 2012 12:12 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Albert Heijn.
Lullige was dat het ook niet mocht als de pinautomaat een storing had en je boze klanten bij je had staan. Mja ga dan ook eerst bij een bank pinnen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Is veiliger omdat er minder geld in de kassa's zit.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
Als je mensen laat bijpinnen zit er juist minder in de kassa's?
Ik snap het zelf ook niet helemaal maar het lijkt me dat er dan minder geld in de kassa bijgevuld hoeft te worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik geloof het nog steeds niet,
Heb je.. ehh
Moest je nou echt aan haar uitleggen dat er dan minder geld in de kassa zit?![]()
En dan geforceerd moeten lachen...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:32 schreef themole het volgende:
'Grappige' klanten die allemaal van die semi-grappige opmerkingen maken zijn ook tergend.
Toen ik op een blauwe maandag tijdens de carnaval in de lokale Mac werkte kreeg je elke keer van die mensen die een broodje bapao met een bounty bestelde.
Broodje bakpao jonge!!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:32 schreef themole het volgende:
'Grappige' klanten die allemaal van die semi-grappige opmerkingen maken zijn ook tergend.
Toen ik op een blauwe maandag tijdens de carnaval in de lokale Mac werkte kreeg je elke keer van die mensen die een broodje bapao met een bounty bestelde.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet helemaal maar het lijkt me dat er dan minder geld in de kassa bijgevuld hoeft te worden.
er blijft evenveel geld maar er zit dan wel minder geld in de kassalade. en wel meer op de bankrekening.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
Mensen bij laten pinnen betekent toch MINDER geld in de winkel? Of dat nou in het kantoortje van de baas of in de kassa ligt.
Als mensen het extrabedrag gaan pinnen moet het geld dus eerst in de kassa zitten. Als iedereen gaat bijpinnen dan heb je dus extra geld nodig in de kassa.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
Mensen bij laten pinnen betekent toch MINDER geld in de winkel? Of dat nou in het kantoortje van de baas of in de kassa ligt.
Ik denk dat er gemiddeld wel meer contant geld inkomt dan er uit gaat...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als mensen het extrabedrag gaan pinnen moet het geld dus eerst in de kassa zitten. Als iedereen gaat bijpinnen dan heb je dus extra geld nodig in de kassa.
Maar bijpinnen gebeurt zo sporadisch dat je er toch geen extra geld voor in de kassa hoeft te hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als mensen het extrabedrag gaan pinnen moet het geld dus eerst in de kassa zitten. Als iedereen gaat bijpinnen dan heb je dus extra geld nodig in de kassa.
Ik werk er vanavond van 6 tot 9 kom je ook even dag zeggen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef Qaox het volgende:
De Jumbo bij Leiden CS.god god god..
!! Geen woorden voor.
gaat automatisch, vlak bij waar de cassiere zit loopt een straal en als die belemerd wordt door bijv een product staat de band stilquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe laten jullie die band trouwens gaan ?
Via iets bij je voeten of word het met de hand bedient ?
Nooit op gelet eigk
Dit jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
gaat automatisch, vlak bij waar de cassiere zit loopt een straal en als die belemerd wordt door bijv een product staat de band stil
Dan ga je er van uit dat ze 10 euro bijpinnen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gemiddeld wel meer contant geld inkomt dan er uit gaat...
Maar dat zal steeds minder worden.
Denk niet dat het sporadisch gebeurde, anders zou de AH er niks tegen doen. Maar als er van 1000 klanten 100 gaan bijpinnen met een bedrag van 25 euro gemiddeld dan loopt dat bedrag als snel op.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar bijpinnen gebeurt zo sporadisch dat je er toch geen extra geld voor in de kassa hoeft te hebben?
Of zijn er zoveel autisten die net als ik altijd bij willen pinnen?
Op zondag?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik werk er vanavond van 6 tot 9 kom je ook even dag zeggen?
We zijn allemaal speciaal en uniekquote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef Twiitch het volgende:
klant is koning maar personeel is keizer haha grt grt vanachter de kassa.
ja dat ben ik wat is er mis mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Happy_with_U het volgende:
Kijk TS, als jij die persoon op je userfoto bent, dan kan dit topic wat mij betreft een slotje krijgen want dat verklaart alles
Maar we kunnen het wel berekenen, maar het feit blijft dat veel winkels liever hebben dat iedereen gaat pinnen en niet met contant blijft betalenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
900 klanten die dan 2500 euro contant betalen en je hebt al een break even he...
Dan ga je er dus vanuit dat er 2500/900 = 2.78 euro per persoon gemiddeld besteed wordt.
Onee, ik heb ongelijk want er zijn ook mensen die gewoon pin betalen zonder bijpinnen.
Dus dan gaat mijn vergelijking niet op
Hoeveel mensen pinnen er ongeveer van het totaal? Of in dit geval van de 1000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |