quote:Op zondag 26 februari 2012 13:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet helemaal maar het lijkt me dat er dan minder geld in de kassa bijgevuld hoeft te worden.
er blijft evenveel geld maar er zit dan wel minder geld in de kassalade. en wel meer op de bankrekening.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
Mensen bij laten pinnen betekent toch MINDER geld in de winkel? Of dat nou in het kantoortje van de baas of in de kassa ligt.
Als mensen het extrabedrag gaan pinnen moet het geld dus eerst in de kassa zitten. Als iedereen gaat bijpinnen dan heb je dus extra geld nodig in de kassa.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
Mensen bij laten pinnen betekent toch MINDER geld in de winkel? Of dat nou in het kantoortje van de baas of in de kassa ligt.
Ik denk dat er gemiddeld wel meer contant geld inkomt dan er uit gaat...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als mensen het extrabedrag gaan pinnen moet het geld dus eerst in de kassa zitten. Als iedereen gaat bijpinnen dan heb je dus extra geld nodig in de kassa.
Maar bijpinnen gebeurt zo sporadisch dat je er toch geen extra geld voor in de kassa hoeft te hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als mensen het extrabedrag gaan pinnen moet het geld dus eerst in de kassa zitten. Als iedereen gaat bijpinnen dan heb je dus extra geld nodig in de kassa.
Ik werk er vanavond van 6 tot 9 kom je ook even dag zeggen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef Qaox het volgende:
De Jumbo bij Leiden CS.god god god..
!! Geen woorden voor.
gaat automatisch, vlak bij waar de cassiere zit loopt een straal en als die belemerd wordt door bijv een product staat de band stilquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe laten jullie die band trouwens gaan ?
Via iets bij je voeten of word het met de hand bedient ?
Nooit op gelet eigk
Dit jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
gaat automatisch, vlak bij waar de cassiere zit loopt een straal en als die belemerd wordt door bijv een product staat de band stil
Dan ga je er van uit dat ze 10 euro bijpinnen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gemiddeld wel meer contant geld inkomt dan er uit gaat...
Maar dat zal steeds minder worden.
Denk niet dat het sporadisch gebeurde, anders zou de AH er niks tegen doen. Maar als er van 1000 klanten 100 gaan bijpinnen met een bedrag van 25 euro gemiddeld dan loopt dat bedrag als snel op.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar bijpinnen gebeurt zo sporadisch dat je er toch geen extra geld voor in de kassa hoeft te hebben?
Of zijn er zoveel autisten die net als ik altijd bij willen pinnen?
Op zondag?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik werk er vanavond van 6 tot 9 kom je ook even dag zeggen?
We zijn allemaal speciaal en uniekquote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef Twiitch het volgende:
klant is koning maar personeel is keizer haha grt grt vanachter de kassa.
ja dat ben ik wat is er mis mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Happy_with_U het volgende:
Kijk TS, als jij die persoon op je userfoto bent, dan kan dit topic wat mij betreft een slotje krijgen want dat verklaart alles
Maar we kunnen het wel berekenen, maar het feit blijft dat veel winkels liever hebben dat iedereen gaat pinnen en niet met contant blijft betalenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
900 klanten die dan 2500 euro contant betalen en je hebt al een break even he...
Dan ga je er dus vanuit dat er 2500/900 = 2.78 euro per persoon gemiddeld besteed wordt.
Onee, ik heb ongelijk want er zijn ook mensen die gewoon pin betalen zonder bijpinnen.
Dus dan gaat mijn vergelijking niet op
Hoeveel mensen pinnen er ongeveer van het totaal? Of in dit geval van de 1000.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |