Kutjes neuken.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Leiden, wat moet ik daar
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef luigisix het volgende:
[..]
Ik weet geen naam, maar meestal zit zij het meest van de ingang af. Ze is er te vaak helaas.
Domme asociale scangeit !quote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?
Ze is wel blond en haar in half lang haar (tot de schouder)quote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?
hoe oud schat je haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef luigisix het volgende:
[..]
Ze is wel blond en haar in half lang haar (tot de schouder)
ik doe een pre-universitaire opleidingquote:Op zondag 26 februari 2012 01:30 schreef TwenteFC het volgende:
Leer er maar mee leven TS, want als ik het zo zie dan zul je daar de rest van je leven gaan werken.
Daar let ik niet echt op. Maar ik kom idd meestal wel overdagquote:Op zondag 26 februari 2012 01:31 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
oh ik weet wir ze werkt meestal overdag?
hoe moet datquote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dm me de naam van mn naambordje maar knaap
ik werk altijd vanaf 5-6 uur, avondploeg :pquote:Op zondag 26 februari 2012 01:33 schreef luigisix het volgende:
[..]
Daar let ik niet echt op. Maar ik kom idd meestal wel overdag
Avondploeg zijn altijd de grootste eindbazen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:34 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik werk altijd vanaf 5-6 uur, avondploeg :p
ik ken er maar een behlve deze, links?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:41 schreef Marie30 het volgende:
Die Jumbo in Leiden is precies wel de moeite gezien de hoeveelheid topics hierover al voorbij gekomen zijn. Misschien eens bezoeken als toeristische attractie.
Nee, links is er geen, maar rechts zitten er nog tientallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik ken er maar een behlve deze, links?
ga lekker wiet halen met monopoliegeld ofzo, troll.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, links is er geen, maar rechts zitten er nog tientallen.
Zoek effe via google: fok jumbo leiden ben te lui sorryquote:Op zondag 26 februari 2012 01:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik ken er maar een behlve deze, links?
Het moet er inderdaad een knotsgekke boel zijn!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zoek effe via google: fok jumbo leiden ben te lui sorry
Was er pas nog eentje, nog geen veertien dagen geleden schat ik... en vroeger ook al vaker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |