id laten zien en kijk me aan, begrepen?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bek houden en producten bliepen, slet!
ik kreeg een rood briefje waar 10.000 op stond en dan plaatjes van die rare amerikaansr mannetjes met een sigaar in hun mond.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef einzweipolizei het volgende:
Winkels die m'n 100 euro niet willen wisselen als ik een blikje koop
Wacht, vertel eens over dat monopolygeld?
maar se caissieres zijn toch wel lief?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:18 schreef luigisix het volgende:
[..]
Dan verdien je deze situatie's. Wat een pleuris winkel is dat!
Leiden CS is een achterstandswijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef Sanddr het volgende:
Werken bij een supermarkt in een achterstandswijk.
ja als het tot vandaag of morgen goed is mag je het gratis meenemen...quote:Op zondag 26 februari 2012 01:19 schreef APK het volgende:
Is gratis drank een secundaire arbeidsvoorwaarde bij de Jumbo?
ik woon et zelf en de buurt gaat wel zwaar achteruitquote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden CS is een achterstandswijk?
Ben jij wel bevoegd om mijn identiteitsbewijs te mogen zien? Nee dus. Nou bek houden en doorbliepen.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
id laten zien en kijk me aan, begrepen?
Dat wel alleen die vadsige pad die er soms zit is helemaal niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
maar se caissieres zijn toch wel lief?
Het smaakte goed, of niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef magneetstrip het volgende:
ja als het tot vandaag of morgen goed is mag je het gratis meenemen...
Hoezo moet ik weten dat het bij het station is, als dat niet in de OP wordt vermeld?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden CS is een achterstandswijk?
Ze hebben toch net dat hotel gerenoveerd? Het gaat er geloof ik alleen maar op vooruit.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
ik woon et zelf en de buurt gaat wel zwaar achteruit
De enige Jumbo van Leiden zit 50m van het station, dat is algemene kennis.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hoezo moet ik weten dat het bij het station is, als dat niet in de OP wordt vermeld?
geen idee maar er worden bij de maredijk wel regelmatig auto's bekrast en met eieren gegooidquote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze hebben toch net dat hotel gerenoveerd? Het gaat er geloof ik alleen maar op vooruit.
Ik kom nooit in Leiden, wat moet ik daarquote:Op zondag 26 februari 2012 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
De enige Jumbo van Leiden zit 50m van het station, dat is algemene kennis.
haha wie?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef luigisix het volgende:
[..]
Dat wel alleen die vadsige pad die er soms zit is helemaal niks.
ik ben blond...quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Klipnap het volgende:
Ben jij of is die klant de zwarte mevrouw in situatie 1?
Kutjes neuken.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Leiden, wat moet ik daar
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef luigisix het volgende:
[..]
Ik weet geen naam, maar meestal zit zij het meest van de ingang af. Ze is er te vaak helaas.
Domme asociale scangeit !quote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?
Ze is wel blond en haar in half lang haar (tot de schouder)quote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
welke haarkleur? Hoe draagt ze der haar?
hoe oud schat je haar?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef luigisix het volgende:
[..]
Ze is wel blond en haar in half lang haar (tot de schouder)
ik doe een pre-universitaire opleidingquote:Op zondag 26 februari 2012 01:30 schreef TwenteFC het volgende:
Leer er maar mee leven TS, want als ik het zo zie dan zul je daar de rest van je leven gaan werken.
Daar let ik niet echt op. Maar ik kom idd meestal wel overdagquote:Op zondag 26 februari 2012 01:31 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
oh ik weet wir ze werkt meestal overdag?
hoe moet datquote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
dm me de naam van mn naambordje maar knaap
ik werk altijd vanaf 5-6 uur, avondploeg :pquote:Op zondag 26 februari 2012 01:33 schreef luigisix het volgende:
[..]
Daar let ik niet echt op. Maar ik kom idd meestal wel overdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |