abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108346067
Hier kan ik me op den duur echt aan ergeren. Dan stel je iemand een vraag, en dan zeggen ze iets wat gewoon niet relevant is.

Voorbeelden

Sms gesprek van mij en een vriend.

Ik: "Moet ik voor jou ook drank halen vanavond?"
Vriend: "Ik moet morgen werken man."

Niet dus?

Ik: "Zou je antwoord willen geven op m'n vraag?"
Vriend: "Ja doe maar sixpack Hertog."

:') ?

Op school.

Ik: "Mag ik even naar de wc?"
Docent: "Het is kwart voor 2!"
Ik: "Dat klopt. Mag ik even naar de wc?"
Docent: "De les duurt nog maar 15 minuten!" *Geïrriteerd*
Ik: "Dat klopt. Mag ik naar de wc?"
Docent: "Ja."

:') ?

Laatste situatie, in de supermarkt. Schandalig gewoon.

Ik: "Hoeveel kost dit pak koekjes?" (Prijs was nergens te bekennen)
Werknemer: "Die is afgeprijsd."
Ik: "Dat zie ik, maar hoeveel kost het?"
Werknemer: "Daar staat een scanner."
Ik: "Daar staat een auto, hoeveel kost dit pak koekjes?"
Werknemer: "WEET IK VEEL, hoe moet ik dat weten!?"
Ik: "Jij zou het moeten weten, waarom stel je mij die vraag?"

Stilte

Werknemer: "Waarom stel jij MIJ die vraag?"
Ik: "Welke vraag precies?"

Stilte

Werknemer: "Ja, *nt*, *zucht*, hoe duur dat is."
Ik: "Omdat ik het niet weet, jij hier werkt en jij dit pad vult dus dan lijkt het mij logisch om het aan jou te vragen."
Werknemer: "Ja ik zeg toch dat ik het niet weet?"
Ik: "Zeg dat gelijk dan."
Werkgever: "Dat deed ik."
Ik: "Nee je zei dat het afgeprijsd was en dat daar een scanner stond."
Werknemer: "Ja dat is toch hetzelfde!?"

:') :'(

Ik had allang weg moeten lopen inderdaad, maar ik was benieuwd of die persoon echt zo dom was als dat hij eruit zag. Ja dus.

Samengevat

Hier kan ik dus heel slecht tegen, al helemaal als er mensen zijn die een verschil daarin niet eens zien. Overigens is het niet zo dat gelijk al die mensen klootzakken zijn ofzo, maar dat punt is gewoon gruwelijk irriterend.

Klacht: Geen antwoord krijgen op je vraag.
Subklacht 1: Mensen die het verschil niet eens zien.
Subklacht 2: Domme, slecht gehumeurde en niet klantvriendelijke werknemers.
Subklacht 3 * 10^99: Een combinatie daarvan.

Huil, vloek, scheld of zeur hier verder. *O*
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:28:33 #2
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108346146
terechte klacht, tegenwoordig is de mens zo onduidelijk
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_108346242
Je supermarkt discussie is het lichtpuntje van mijn dag tot nu toe.

gelukkig bijna Weekend!!!!! Kan ik ook weer bier drinken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Miss 200.000.000! vrijdag 24 februari 2012 @ 14:31:13 #4
367000 roos94
pi_108346260
Miss ben je geen antwoord waard
pi_108346277
TS is een enorme zuurpruim, gast je gaat toch geen discussie in een supermarkt houden met een vakkenvuller. TS voelt zich te goed.
pi_108346300
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef roos94 het volgende:
Miss ben je geen antwoord waard
Miss moeje Neerlandsch lere
pi_108346302
OP _O_
Herkenbaar idd.

Of mensen die je een vraag stellen via sms/ping/whatsapp/postduif. Netjes geef je dan meteen antwoord, wel zo gunstig voor hun.
Vervolgens wacht je op een bijpassende reactie/uitleg waarom ze het vroegen, maar deze blijkt niet te komen, of pas 4u later 'Oh, ja laat maar'.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:33:52 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_108346363
Ik had je allang op je bek geklapt met je bijdehante gedoe.

oh wel terechte klacht idd ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_108346382
Terechte klacht trouwens. Vaak een typisch vrouwentrekje. (Kom maar op!)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:34:20 #10
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108346389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:

stoere boi :o
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:35:00 #11
64831 2NutZ
pi_108346416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef haan33 het volgende:

[..]

stoere boi :o
wat wil jij dan kklije
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_108346436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

wat wil jij dan kklije
Jij bent wel gekke boy hoor.
pi_108346449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef anusmega het volgende:
TS is een enorme zuurpruim, gast je gaat toch geen discussie in een supermarkt houden met een vakkenvuller. TS voelt zich te goed.
Ik voel me inderdaad goed ja. Gelukkig maar. En inderdaad, wanneer iemand begint met: "Daar staat een scanner", dan voel ik me té goed ja. De reden dat ik door ging drammen gaf ik net al aan.

Als hij had gezegd: Sorry geen idee, dan had hij het niet eens hoeven scannen als hij dit aangeboden zou hebben, dan doe ik dat natuurlijk gewoon zelf. Echter als je op deze manier mij indirect gaat vertellen dat ik het zelf uit moet zoeken, dan ga ik inderdaad vervelend doen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:36:17 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108346467
Extreem terechte klacht. Als je in het dagelijks leven oplet hoe vaak een vraag beantwoord wordt met een totaal niet relevant antwoord, dan word je helemaal gek :') . Ook mal trouwens dat veel mensen niet doorhebben dat hun vragen totaal niet beantwoord hebben, en daar vervolgens genoegen mee nemen.
2000 light years from home
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:36:44 #15
64831 2NutZ
pi_108346492
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef FokNederland het volgende:

[..]

Jij bent wel gekke boy hoor.
en jij hommo
pi_108346512
haha geniale voorbeelden
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_108346518
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef supaoshi het volgende:

[..]

Ik voel me inderdaad goed ja. Gelukkig maar. En inderdaad, wanneer iemand begint met: "Daar staat een scanner", dan voel ik me té goed ja. De reden dat ik door ging drammen gaf ik net al aan.

Als hij had gezegd: Sorry geen idee, dan had hij het niet eens hoeven scannen als hij dit aangeboden zou hebben, dan doe ik dat natuurlijk gewoon zelf. Echter als je op deze manier mij indirect gaat vertellen dat ik het zelf uit moet zoeken, dan ga ik inderdaad vervelend doen.
Wat denk je nou zelf. Dat die gasten jouw slaven zijn. Ga lekker zelf bekijken hoe duur die koekjes zijn als je zo karig bent en graag op de kleintjes wil letten.
pi_108346593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf. Dat die gasten jouw slaven zijn. Ga lekker zelf bekijken hoe duur die koekjes zijn als je zo karig bent en graag op de kleintjes wil letten.
Nee, het is de taak van de winkel te zorgen voor de prijskaartjes. En als die daar niet hangen is het niet zo vreemd om het aan een winkelmedewerker te vragen.
En als hij je dan afwinpelt met:''Daar staat een scanner'', dan vraag je er om.
Ik heb ook bij de supermarkt gewerkt en als consumenten het aan mij vroegen scande ik het.
pi_108346613
Ik zou het in boekvorm uitbrengen, ik wil je zelfs een suggestie doen voor een titel: "Een redelijk functionerende autist en de problemen waar hij in het dagelijks leven tegen aanloopt" en anders "lief dagboek" :').
pi_108346617
Sommige mensen kunnen inderdaad echt niet communiceren
pi_108346619
de klantvriendelijkheid van supermarkt personeel is wel treurig inderdaad. In sommige supermarkten is het net een speeltuin met al die klierende vakkenvullers die geen oog voor de klant lijken te hebben.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:41:12 #22
64831 2NutZ
pi_108346645
Wedden dat Timur je een berichtje stuurt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:41:19 #23
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108346649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kroc het volgende:
de klantvriendelijkheid van supermarkt personeel is wel treurig inderdaad. In sommige supermarkten is het net een speeltuin met al die klierende vakkenvullers die geen oog voor de klant lijken te hebben.
en als ze je niet verstaan is het: 'huuuuuh?'
'The Don Mega'
pi_108346665
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kroc het volgende:
Het wordt inderdaad met de dag erger, maar het management wordt ook met de dag erger in mijn ervaring.
pi_108346726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:

Dat mag iedereen doen als hij/zij dat wilt, geen probleem mee.

Toch is er een verschil tussen jou en die werknemer. Jij hebt (neem ik aan) door wat het probleem was, hij totaal niet. Hij had ook niet in de gaten dat ik hem met woorden gewoon voor schut zette eigenlijk. Jij zou (wellicht buiten de winkel) geramd hebben, omdat jij dat door zou hebben. Hij gewoon niet.

Ten tweede zou fysiek geweld betekenen dat hij zich verbaal verloren voelt en daarom overgaat op het fysieke gedeelte. Dan raakt hij en zijn baan kwijt en het bevestigd z'n zwakte. Ik zou het totaal niet nodig vinden, want zo ver hoeft het niet te gaan natuurlijk. Het zou mij om die reden alleen niets doen.

Bovendien lig ik daar sws niet echt wakker van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')