stoere boiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had je allang op je bek geklapt met je bijdehante gedoe.
oh wel terechte klacht idd ja.
wat wil jij dan kklijequote:
Ik voel me inderdaad goed ja. Gelukkig maar. En inderdaad, wanneer iemand begint met: "Daar staat een scanner", dan voel ik me té goed ja. De reden dat ik door ging drammen gaf ik net al aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef anusmega het volgende:
TS is een enorme zuurpruim, gast je gaat toch geen discussie in een supermarkt houden met een vakkenvuller. TS voelt zich te goed.
en jij hommoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Jij bent wel gekke boy hoor.
Wat denk je nou zelf. Dat die gasten jouw slaven zijn. Ga lekker zelf bekijken hoe duur die koekjes zijn als je zo karig bent en graag op de kleintjes wil letten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad goed ja. Gelukkig maar. En inderdaad, wanneer iemand begint met: "Daar staat een scanner", dan voel ik me té goed ja. De reden dat ik door ging drammen gaf ik net al aan.
Als hij had gezegd: Sorry geen idee, dan had hij het niet eens hoeven scannen als hij dit aangeboden zou hebben, dan doe ik dat natuurlijk gewoon zelf. Echter als je op deze manier mij indirect gaat vertellen dat ik het zelf uit moet zoeken, dan ga ik inderdaad vervelend doen.
Nee, het is de taak van de winkel te zorgen voor de prijskaartjes. En als die daar niet hangen is het niet zo vreemd om het aan een winkelmedewerker te vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf. Dat die gasten jouw slaven zijn. Ga lekker zelf bekijken hoe duur die koekjes zijn als je zo karig bent en graag op de kleintjes wil letten.
en als ze je niet verstaan is het: 'huuuuuh?'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kroc het volgende:
de klantvriendelijkheid van supermarkt personeel is wel treurig inderdaad. In sommige supermarkten is het net een speeltuin met al die klierende vakkenvullers die geen oog voor de klant lijken te hebben.
Het wordt inderdaad met de dag erger, maar het management wordt ook met de dag erger in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kroc het volgende:
de klantvriendelijkheid van supermarkt personeel is wel treurig inderdaad. In sommige supermarkten is het net een speeltuin met al die klierende vakkenvullers die geen oog voor de klant lijken te hebben.
Dat mag iedereen doen als hij/zij dat wilt, geen probleem mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had je allang op je bek geklapt met je bijdehante gedoe.
oh wel terechte klacht idd ja.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:43 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Dat mag iedereen doen als hij/zij dat wilt, geen probleem mee.
Toch is er een verschil tussen jou en die werknemer. Jij hebt (neem ik aan) door wat het probleem was, hij totaal niet. Hij had ook niet in de gaten dat ik hem met woorden gewoon voor schut zette eigenlijk. Jij zou (wellicht buiten de winkel) geramd hebben, omdat jij dat door zou hebben. Hij gewoon niet.
Ten tweede zou fysiek geweld betekenen dat hij zich verbaal verloren voelt en daarom overgaat op het fysieke gedeelte. Dan raakt hij en zijn baan kwijt en het bevestigd z'n zwakte. Ik zou het totaal niet nodig vinden, want zo ver hoeft het niet te gaan natuurlijk. Het zou mij om die reden alleen niets doen.
Bovendien lig ik daar sws niet echt wakker van.
Gewoon iets totaal niet relevants terug antwoorden danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Wedden dat Timur je een berichtje stuurt.
Jij mist totaal het punt, bovendien trek jij onjuiste en loze conclusies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf. Dat die gasten jouw slaven zijn. Ga lekker zelf bekijken hoe duur die koekjes zijn als je zo karig bent en graag op de kleintjes wil letten.
In lang vervlogen tijden werkten mensen met passie voor hun vak, hadden alle kennis van de wereld.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:50 schreef Lithia het volgende:
Mooi topic! Leuk geschreven.
Mensen die omslachtig reageren doen het vaak om minder bot over te komen, alleen krijg ik het gevoel dat mensen het nu standaard doen voor geen reden.
Zo moeilijk is het niet om 'Nee, want [reden]".
Als je de reden geeft en uiteindelijk toch ja zegt, dan verspil je andermans tijd.
Die klantvriendelijkheid is enorm ver te zoeken merk ik inderdaad.
Waarom zou je dienen te verantwoorden waarom je iets niet weet? Dan kan je toch sowieso alleen met "nee" reageren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:50 schreef Lithia het volgende:
Mooi topic! Leuk geschreven.
Mensen die omslachtig reageren doen het vaak om minder bot over te komen, alleen krijg ik het gevoel dat mensen het nu standaard doen voor geen reden.
Zo moeilijk is het niet om 'Nee, want [reden]".
Als je de reden geeft en uiteindelijk toch ja zegt, dan verspil je andermans tijd.
Die klantvriendelijkheid is enorm ver te zoeken merk ik inderdaad.
Ik jank en zeur bijna nooit. Ik denk ook hierbij niet, maar ik weet niet precies wat je bedoeld?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef CutCake het volgende:
TS zal ook wel lopen janken als die vakkenvuller als antwoord "ja" had gegeven...
Het ging me om het direct zijn. Je hoeft je niet te verantwoorden, alleen dat omslachtig gedoe vind ik zelf niet nodig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef CutCake het volgende:
[..]
Waarom zou je dienen te verantwoorden waarom je iets niet weet? Dan kan je toch sowieso alleen met "nee" reageren.
TS zal ook wel lopen janken als die vakkenvuller als antwoord "ja" had gegeven...
Hoezo autist?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef supaoshi het volgende:
Ik: "Dat zie ik, maar hoeveel kost het?"
Werknemer: "Daar staat een scanner."
Ik: "Daar staat een auto, hoeveel kost dit pak koekjes?"
Dat gesprek nog een keer doorlezen a.u.b.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef CutCake het volgende:
Waarom zou je dienen te verantwoorden waarom je iets niet weet? Dan kan je toch sowieso alleen met "nee" reageren.
Ik heb een ex, die wist alle prijzen van de speelgoedwinkel waar ze haar bijbaantje had uit haar hoofd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef Kroc het volgende:
Eigenlijk is het best wel raar om aan te nemen dat hij of zij weet hoe duur iets is in een supermarkt met honderden producten.
Is het daarom ook een ex?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb een ex, die wist alle prijzen van de speelgoedwinkel waar ze haar bijbaantje had uit haar hoofd.
Dus het kan
Nee hoor, ik neuk gewoon geen leeghoofdenquote:
In zo'n situatie zie ik inderdaad de kans dat een werknemer dit weet. Als dat niet zo is dan is dat ook niet erg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef Kroc het volgende:
Eigenlijk is het best wel raar om aan te nemen dat hij of zij weet hoe duur iets is in een supermarkt met honderden producten.
Goed onderbouwde conclusie inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Godshand het volgende:
TS is trouwens autistisch, die alles letterlijk wil horen
Herkenbaar man!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef supaoshi het volgende:
Hier kan ik me op den duur echt aan ergeren. Dan stel je iemand een vraag, en dan zeggen ze iets wat gewoon niet relevant is.
Voorbeelden
Sms gesprek van mij en een vriend.
Ik: "Moet ik voor jou ook drank halen vanavond?"
Vriend: "Ik moet morgen werken man."
Niet dus?
Ik: "Zou je antwoord willen geven op m'n vraag?"
Vriend: "Ja doe maar sixpack Hertog."?
Op school.
Ik: "Mag ik even naar de wc?"
Docent: "Het is kwart voor 2!"
Ik: "Dat klopt. Mag ik even naar de wc?"
Docent: "De les duurt nog maar 15 minuten!" *Geïrriteerd*
Ik: "Dat klopt. Mag ik naar de wc?"
Docent: "Ja."?
Laatste situatie, in de supermarkt. Schandalig gewoon.
Ik: "Hoeveel kost dit pak koekjes?" (Prijs was nergens te bekennen)
Werknemer: "Die is afgeprijsd."
Ik: "Dat zie ik, maar hoeveel kost het?"
Werknemer: "Daar staat een scanner."
Ik: "Daar staat een auto, hoeveel kost dit pak koekjes?"
Werknemer: "WEET IK VEEL, hoe moet ik dat weten!?"
Ik: "Jij zou het moeten weten, waarom stel je mij die vraag?"
Stilte
Werknemer: "Waarom stel jij MIJ die vraag?"
Ik: "Welke vraag precies?"
Stilte
Werknemer: "Ja, *nt*, *zucht*, hoe duur dat is."
Ik: "Omdat ik het niet weet, jij hier werkt en jij dit pad vult dus dan lijkt het mij logisch om het aan jou te vragen."
Werknemer: "Ja ik zeg toch dat ik het niet weet?"
Ik: "Zeg dat gelijk dan."
Werkgever: "Dat deed ik."
Ik: "Nee je zei dat het afgeprijsd was en dat daar een scanner stond."
Werknemer: "Ja dat is toch hetzelfde!?"![]()
Ik had allang weg moeten lopen inderdaad, maar ik was benieuwd of die persoon echt zo dom was als dat hij eruit zag. Ja dus.
Samengevat
Hier kan ik dus heel slecht tegen, al helemaal als er mensen zijn die een verschil daarin niet eens zien. Overigens is het niet zo dat gelijk al die mensen klootzakken zijn ofzo, maar dat punt is gewoon gruwelijk irriterend.
Klacht: Geen antwoord krijgen op je vraag.
Subklacht 1: Mensen die het verschil niet eens zien.
Subklacht 2: Domme, slecht gehumeurde en niet klantvriendelijke werknemers.
Subklacht 3 * 10^99: Een combinatie daarvan.
Huil, vloek, scheld of zeur hier verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |