Je vergeet iets.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
Zodra je ongesteld wordt ben je er wel klaar voor. Hop meid, beentjes wijd, penistijd!
Ut is wel een goede vriend want geen seks buite het huwelijk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Dimens het volgende:
Trap er niet in. Hij doet het alleen om de seks.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
Over hoe jong hebben we het? Alles boven 12 is trouwneukmateriaal.
Materiaal? Wat denk jij wel niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Arcadia het volgende:
Over hoe jong hebben we het? Alles boven 12 is trouwmateriaal.
Hij denkt waarschijnlijk dat alles boven de 12 trouwmateriaal is. Maar ik kan het fout hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:59 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Materiaal? Wat denk jij wel niet?
Nu op dit moment? Islamitische werelddominantie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:59 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:59 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
quote:Materiaal
De grondstof waarmee je iets doet Seks
of maakt. Baby
Ach, hou toch op joh. Zulke mongolen als jou nemen alles klakkeloos over.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu op dit moment? Islamitische werelddominantie.
Marokkanen worden niet uitgehuwelijkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:01 schreef cjan het volgende:
wees blij dat je niet uitgehuwelijkt wordt
Als jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ach, hou toch op joh. Zulke mongolen als jou nemen alles klakkeloos over.
Moslims wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Marokkanen worden niet uitgehuwelijkt.
Mongolen als ik? Je kent mij niet eens. Wat is dezequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Scheelt weer dat jij zelf in staat bent om na te denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen het 2de, aangezien ik een heel hoog niveau van conformisme bespeur.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Renesite het volgende:
TS draagt een hoofddoek en heeft een grote neus.
AHA! Dus daarom wil die vriend haar hand! Hij is het ook gewoon zat....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef Kakpizza het volgende:
Beter snijden ze je de vingers af zodat je de muis niet maar kan besturen.
Been there.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen het 2de, aangezien ik een heel hoog niveau van conformisme bespeur.
Pics or gtfoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Al-andalus het volgende:
Hij ziet er wel goed uit voor een Nederlander. Donker haar en zo.
Ja dus? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there.
Had een klasgenootje die enorm voor haar opkwam en niet de man ondermijnde, uitschelden als de tiefus en zo.
Heeft gestudeerd, HBO of zo, maar draagt nu wel een doekje om haar haren heen.
Heb jij ook hoofddoek? Dan kan je vast ook goed het huishouden doenquote:
Je weet toch hoe dat gaat? Nederlandse mannen zijn homo.quote:
Nee, geen hijaab. Kan wel huishouden doen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij ook hoofddoek? Dan kan je vast ook goed het huishouden doen
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Arcadia het volgende:
Je kinderen gaan vast lelijke x-benen krijgen.
Je bent een dappere trotse Moslimaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, geen hijaab. Kan wel huishouden doen, natuurlijk.
Wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Arcadia het volgende:
Je kinderen gaan vast lelijke x-benen krijgen.
Hoho, daar hadden we er toch al genoeg van?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent een dappere trotse Moslima
Sprookje onder Marokkanen, ze denken dat als je trouwt met iets anders dan een Marokkaan dat je kinderen een patatneus krijgen en scheve x-benen.quote:
Sowieso trotse moslima.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent een dappere trotse Moslima
Welke hand wil haar vriend vragen dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
Beter x-benen of o-benen, dan geen benen of te veel benen.
[ afbeelding ]
Ik trok haastig mijn hand uit mijn broek, dit gaat me iets te ver.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kutje, wel kleine tieten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Gast.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, zo houden Moslims hun hand op voor een uitkering. En hoersubsidie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt er straks een bijbel op je nachtkastje, of een koran. Nederlanders zijn van vroeger uit Christen. Iets om over na te denken uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:10 schreef Al-andalus het volgende:
Weet je waar ik wel bang voor ben.. dat ik echt de baas thuis zal zijn. Dat het zon mietje is die mij niet aan kan. Geen echte man. Ben wel agressief hoor.
Geen idee. Dan heeft ie meer aan een voetenfetish.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke hand wil haar vriend vragen dan?
Wtf is er trouwens met haar hand gebeurt? Zit in gips.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef strontboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik detecteerde een derde hand. Maar ik ben daar niet zo goed in, zoekplaatjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geen idee. Dan heeft ie meer aan een voetenfetish.
Even op x-benen gezocht....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sprookje onder Marokkanen, ze denken dat als je trouwt met iets anders dan een Marokkaan dat je kinderen een patatneus krijgen en scheve x-benen.
Koran.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er straks een bijbel op je nachtkastje, of een koran. Nederlanders zijn van vroeger uit Christen. Iets om over na te denken uiteraard.
De hemelpoorten liggen aan de voeten van je moeder. Dus als dit kindje kinderen krijgt, zijn er veel hemelpoorten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Al-andalus het volgende:
Daar moet je echt niet mee spotten. Walgelijk gewoon dat je dat doet.
Dus hij moet zich bekeren?quote:
Dat is haar meest linker voet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wtf is er trouwens met haar hand gebeurt? Zit in gips.
Bedoel je van de onderste tentakels de 2de van links? Die lijkt verdomd veel op een hand inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik detecteerde een derde hand. Maar ik ben daar niet zo goed in, zoekplaatjes.
Hij is allang bekeerd. Ik accepteer geen vent die bekeerd omwille van mij. Ben je gek ofso?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus hij moet zich bekeren?
Jij moet veel waarmaken straks, na je huwelijk, in bed
Weer een hand om te vullenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Bedoel je van de onderste tentakels de 2de van links? Die lijkt verdomd veel op een hand inderdaad
Denk je nou echt dat ik met een kaffir ga trouwen? En genoeg meiden die dat wel doen, dus nep hoeft niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:12 schreef Arcadia het volgende:
Sowieso dat dit meisje een troll is, aangezien moslima's niet mogen trouwen met kuffar.
hem zijn voorhuidje teruggeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Al-andalus het volgende:
Maar hoe verman ik hem? Want ik wil echt niet de baas thuis zijn.
Heel hard bidden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Al-andalus het volgende:
En hoe ben je in aanraking gekomen met deze man? Jij mag uberhaupt niet eens alleen zijn met een man zonder een derde persoon erbij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Al-andalus het volgende:
Beter maak je voor mij even een broodje kipfilet met paturain.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Al-andalus het volgende:
Mahram, klopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En hoe ben je in aanraking gekomen met deze man? Jij mag uberhaupt niet eens alleen zijn met een man zonder een derde persoon erbij.
het is ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:13 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Hij is allang bekeerd. Ik accepteer geen vent die bekeerd omwille van mij. Ben je gek ofso?
Nee, ga lekker zelf ofso, debiel. Ben geen hondje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beter maak je voor mij even een broodje kipfilet met paturain.
Dat heeft hem juist vermant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
hem zijn voorhuidje teruggeven.
Hmm oké, waarom trouw je eigenlijk met een Nederlanderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:16 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Mahram, klopt.
Ik ken hem via werk. Dus helemaal correct was het niet.
Als je ook zo gaat reageren tegen je mannetje, dan wordt het natuurlijk nooit iets. Maak dat broodje dus maar snel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:16 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, ga lekker zelf ofso, debiel. Ben geen hondje.
Hij weet het nog niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Dat heeft hem juist vermant.
Wat nog meer? Hij schrikt zich vast kapot wanneer we trouwen.
Nee, ik hou van Marokkaanse mannen. Ik vind ze niet te min en ik verafschuw ze niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmm oké, waarom trouw je eigenlijk met een Nederlander? Je vindt Marokkanen te min?
Dan kun je ook gewoon editten, jij postcounter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Hypocriet het volgende:
Verkeerde smiley, ik bedoelde écht de
Ik zal alles voor hem doen, als hij het verdient.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je ook zo gaat reageren tegen je mannetje, dan wordt het natuurlijk nooit iets. Maak dat broodje dus maar snel.
Beantwoordt mijn vraag dan, waarom uberhaupt een Nederlandse man?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, ik hou van Marokkaanse mannen. Ik vind ze niet te min en ik verafschuw ze niet.
Jawel. Zolang hij maar moslim is. Waarom zouden ze niet een niet-Marokkaan niet accepteren? ...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Je ouders zullen het niet accepteren, jammer man..
Laat zien hoeveel je van hem houdt. Pijp hem. Tot hij in je keelgat klaarkomt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik zal alles voor hem doen, als hij het verdient.
Niet, ik voel het.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Jawel. Zolang hij maar moslim is. Waarom zouden ze niet een niet-Marokkaan niet accepteren? ...
Hij spreekt de taal niet, komt altijd op tijd, wast zichzelf, eet kaas etc.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Jawel. Zolang hij maar moslim is. Waarom zouden ze niet een niet-Marokkaan niet accepteren? ...
Ik was niet persé opzoek. Hij kwam toevallig mijn leven binnen wandelen.. vind Nederlandse mannen niet bijzonder of aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beantwoordt mijn vraag dan, waarom uberhaupt een Nederlandse man?
Nee, dat ga ik nooit doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat zien hoeveel je van hem houdt. Pijp hem. Tot hij in je keelgat klaarkomt.
die nektasjes vind je ook wat hebben zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik was niet persé opzoek. Hij kwam toevallig mijn leven binnen wandelen.. vind Nederlandse mannen niet bijzonder of aantrekkelijker.
Hij spreekt Arabisch, niet perfect.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hij spreekt de taal niet, komt altijd op tijd, wast zichzelf, eet kaas etc.
En hoe heb jij hem laten bekeren? Je stuurde wat koranteksten naar zijn inbox?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ik was niet persé opzoek. Hij kwam toevallig mijn leven binnen wandelen.. vind Nederlandse mannen niet bijzonder of aantrekkelijker.
Gadver. Ik val niet op pubertjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die nektasjes vind je ook wat hebben zeker
Ja. Ik ga dat echt niet doen hoor. Hij doet het maar lekker zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij gaat je man nooit pijpen en verwacht dat hij bij je zal blijven?
Hij is zelf bekeerd. Nogmaals, ik accepteer geen vent die is bekeerd omwille van mij. Hij moet een zuivere intentie hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En hoe heb jij hem laten bekeren? Je stuurde wat koranteksten naar zijn inbox?
16 jarige gefrustreerde pubertjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef wietparkiet het volgende:
hier een paar Marokkaanse rappers voor je topic Ts
Heet hij toevallig Nourdeenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Hij is zelf bekeerd. Nogmaals, ik accepteer geen vent die is bekeerd omwille van mij. Hij moet een zuivere intentie hebben.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ja. Ik ga dat echt niet doen hoor. Hij doet het maar lekker zelf.
dat zijn verdomme kwaliteit rappersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
16 jarige gefrustreerde pubertjes.
Je snapt het sarcasme hierin echt niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon editten, jij postcounter.
Hahahaha. Gek.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zijn verdomme kwaliteit rappers
dit zijn gefrustreerde pubers
nee jezelf pijpen danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Vind het echt een walgelijk idee. Zoiets hoeft mijn man echt niet te verwachten.
Huh?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jezelf pijpen dan
hoe had je dat voor ogen ?
Was ook sarcastisch bezig, had je niet verwacht hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je snapt het sarcasme hierin echt niet?![]()
Ik niet postcounter, dan had ik allang meer posts dan nu.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ja. Ik ga dat echt niet doen hoor. Hij doet het maar lekker zelf.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jezelf pijpen dan
hoe had je dat voor ogen ?
Waarom geef je dat dan niet aan met je PI?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bezig, had je niet verwacht he
En wat als hij dan ook besluit jou niet te beffen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Vind het echt een walgelijk idee. Zoiets hoeft mijn man echt niet te verwachten.
héhéhé let op je woorden!!! Het woord pedo beer wil ik nooit maar dan ook nóóit meer horen. Het is pedobeer <<quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef Al-andalus het volgende:
Maar ik ben nog zó jong. Trouwen of niet? Straks lijkt hij een pedo beer!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef pedobeer het volgende:
[..]
héhéhé let op je woorden!!! Het woord pedo beer wil ik nooit maar dan ook nóóit meer horen. Het is pedobeer <<
of er gewoon droog ingaatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als hij dan ook besluit jou niet te beffen?
Dat is te duidelijk plus vrouwen vinden het leuk als ik ze plaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom geef je dat dan niet aan met je PI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als hij dan ook besluit jou niet te beffen?
WAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Pedobeer alarm!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef pedobeer het volgende:
[..]
héhéhé let op je woorden!!! Het woord pedo beer wil ik nooit maar dan ook nóóit meer horen. Het is pedobeer <<
Jij weet toch wel dat een vrouw eerst nat moet worden om het voor haar aangenaam te maken, met voorspel enzo, daar hoort vingeren ook bij.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef einzweipolizei het volgende:
Is er een bepaalde reden dat ie alleen je hand wil?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:43 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Daliel?
De sahaba deden het ook niet. Ik ook niet. Klaar.
onrein ??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Al-andalus het volgende:
Oké. Site, bron? Ik doe het alsnog niet. Klaar punt. Er zijn menings verschillen over. Als de man en vrouw het beide ok vinden, dan is het toegestaan. Maar waarom zou je zoiets onrein doen? Ik pas.
Ok.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onrein ??
als jou man een varken was zou het onrein zijn
Onrein? Als het is toegestaan door islam dan is het niet onrein en is derhalve elke negatieve uitspraak die jij doet jegens pijpen en beffen foutief.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Al-andalus het volgende:
Oké. Site, bron? Ik doe het alsnog niet. Klaar punt. Er zijn menings verschillen over. Als de man en vrouw het beide ok vinden, dan is het toegestaan. Maar waarom zou je zoiets onrein doen? Ik pas.
Het is lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Al-andalus het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:47 schreef einzweipolizei het volgende:
Arcadia ben jij een moslima met ervaring betreffende dit onderwerp?
Ik ben geen vrouwquote:
Wat zijn dat nou weer voor sites?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Onrein? Als het is toegestaan door islam dan is het niet onrein en is derhalve elke negatieve uitspraak die jij doet jegens pijpen en beffen foutief.
http://geentaboes.marokko(...)&nav=qa&cid=12&qid=7
http://www.lokum.nl/_lief(...)gory=2&id=1099227489
Dat is een plaatsnaam uit Griekenland, tevens met een nog theologische achtergrond. Dat jij iets vrouwelijk vindt klinken is jouw probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef einzweipolizei het volgende:
Arcadia lijkt me een meisjesnaam ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gebeft worden ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ja, voor hem. I dont careeee!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is te duidelijk plus vrouwen vinden het leuk als ik ze plaag.Ik vond het niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Kusje?quote:
De enige geleerde die het 'afgeraden' vindt, heeft gigantische cirkelredenatie, vrijwel alle moslimgeleerden zijn het erover eens dat het toegestaan is. Maak je leven niet moeilijker dan het al is.quote:
En al was het halal, ik doe het alsnog niet! Het maakt me niet uit hahahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De enige geleerde die het 'afgeraden' vindt, heeft gigantische cirkelredenatie, vrijwel alle moslimgeleerden zijn het erover eens dat het toegestaan is. Maak je leven niet moeilijker dan het al is.
......quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:57 schreef einzweipolizei het volgende:
Anders probeer je het eerst bij een niet-moslim
Hoe oud ben je en hoe oud is hij? Dat had je beter ook in de OP kunnen zetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef Al-andalus het volgende:
Maar ik ben nog zó jong. Trouwen of niet? Straks lijkt hij een pedo beer!
ts is 12 en uitgehuwelijktquote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe oud is hij?
Je weet toch dat je in geloof naar alles moet luisteren wat de man zegt? Dus als hij orale seks wilt, kun je moeilijk nee zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:59 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
En al was het halal, ik doe het alsnog niet! Het maakt me niet uit hahahaha.
Ik zal ook geen gemeenschap weigeren. Maar dat andere walgelijke gedoe wel. Klaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet toch dat je in geloof naar alles moet luisteren wat de man zegt? Dus als hij orale seks wilt, kun je moeilijk nee zeggen.
PIJPEN SLETquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Wat is jouw fucking probleem?
Dat jij hem gewoon geen goed pijp-beurt gunt.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Wat is jouw fucking probleem?
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat jij hem gewoon geen goede pijp-beurt gunt.
Weet hij dit al? Dat je geen orale seks toestaat?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Al-andalus het volgende:
Lekker boeiend. Word toch mijn man.
jij bent zijn vrouwquote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Al-andalus het volgende:
Lekker boeiend. Word toch mijn man.
Dat stond in de kleine lettertjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet hij dit al? Dat je geen orale seks toestaat?
die sitequote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Dat stond in de kleine lettertjes.
Kijk maar bij muslima.com en dan Andula
Edit: Ik kwam er laatst serieus achter dat een klasgenoot op die site staat
Doe niet zo debiel. Het is je man en die sla je niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:08 schreef Al-andalus het volgende:
Nee, dat weet hij niet. Lekker boeiend. Sla hem toch verrot als hij erom vraagt.
vriend van TSquote:Op zondag 26 februari 2012 00:08 schreef Al-andalus het volgende:
Nee, dat weet hij niet. Lekker boeiend. Sla hem toch verrot als hij erom vraagt.
Met de mond dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef Al-andalus het volgende:
Sowieso niet slaan. Alles voor mijn mannetje, hij krijgt de beste behandeling.
Een beetje jammer dit. Dan zal hij waarschijnlijk wel vreemd gaan of bij de hoeren om een pijpbeurt vragen.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:25 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Ik ga hem als een koning behandelen, maar dat niet.
laat je hem dan voordat hij koning wordt buiten de piste schaatsenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:25 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Ik ga hem als een koning behandelen, maar dat niet.
Nee, dat is haram.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje jammer dit. Dan zal hij waarschijnlijk wel vreemd gaan of bij de hoeren om een pijpbeurt vragen.
Ik hoop dat mijn vrouw ook zo gaat denken, die geemancipeerde vrouwen bevallen me niet zo goedquote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef Al-andalus het volgende:
Sowieso niet slaan. Alles voor mijn mannetje, hij krijgt de beste behandeling.
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vrouw ook zo gaat denken, die geemancipeerde vrouwen bevallen me niet zo goed
wannabe feministe jijquote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.
Ja maar Nederlandse vrouwen hebben dan ook weer kwaliteiten wat Marokkaanse vrouwen niet hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.
Zoals?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen hebben dan ook weer kwaliteiten wat Marokkaanse vrouwen niet hebben.
Ik ga niks zeggen, want je zal compleet in verdediging schieten, Marokkaanse vrouwen doen niet zo aan zelfreflectie.quote:
Ken me rechten lieverd.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent er een
beetje eigen wil hebben
Vertel maar hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen, want je zal compleet in verdediging schieten, Marokkaanse vrouwen doen niet zo aan zelfreflectie.
Nee, wil ik je echt niet aandoenquote:
Ik haat homo haters. Simpel.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef Al-andalus het volgende:
Gadver. Wat walg ik toch van zulke trieste ventjes als jij.
gelul, jij wist niet eens dat je hem wel mocht pijpen. Je hangt een idiote ideologie aan waarvan je niet eens weet waar het over gaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |